APUA AUTTAKAA!! ;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wannabemamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wannabemamma

Uusi jäsen
23.03.2010
15
0
1
Minulla oli ovulaatio Torstaina 11.02, harrastin seksiä poikaystäväni kanssa 4pv ennen ovulaatiota eli sunnuntaina 7. ja myös päivää ovulaation jälkeen perjantaina 12.02, ja sunnuntaina 14.02. Kuukautiseni kuitenkin tuosta huolimatta alkoivat jälleen 25.02 normaalisti, mutta olivat aikaisempia hieman niukemmat.

Harrastimme seksiä myös pe,la,su päivinä (12-14.03) Kun ovulaatio oli jo ollut 2pv ennen tuota perjantaita, eli keskiviikkona 10.03. Kuukautisteni pitäisi alkaa tänään, mutta vielä ei ole kuulunut, viimeyönä tuli hieman ruskeaa hyytelömäistä vuotoa, mutta sitä talu vain pyyhkiessä eikä todellakaan paljoa, mutta puhdasta verta ei ole tullut vielä luojan kiitos yhtään!

Onko minulla siis mahdollisuutta olla raskaana niin että raskaus olisi saanut alkunsa jo tuolloin 12 helmikuuta, kun ovulaatio oli ollut sitä edellisenä päivänä, vaikka kuukautiseni tulivatkin ainakin kerran sen jälkeen mutta tavallista niukenpina??

Päätäni on nyt jo suunnilleen viikon ajan särkenyt yhtäjaksoisesti, olen kokoajan kamalan väsynyt ja hirmuisen kärttyinen ja pahalla päällä. Rintani ovat hieman kosketus arat mutta eivät kovinkaan pahasti, mahassa tuntuu sellaista ns. painetta, sitä tunnetta ei osaa oikein selittää, mutta rintoja ja mahaa vihloo aina ajoittain. Vessassa käymisen tarve on lisääntynyt myös huomattavasti..

Toivottavasti joku osaisi auttaa, ja kertoa onko minulla pienintäkään mahdollisuutta olla jo raskaana!

Yhteistyössä