Auttakaa! Paha olla koko ajan ja haluan vain pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Paha masentunut olo alkaa heti aamulla ja kestää koko päivän. Olen raivoissani suurimman osan ajasta ja nyt olen alkanut jo purkamaan tätä tuskaa muihin ihmisiin. Työnnän käytäkselläni muut pois, kun ainoastaan toivoisin että joku ymmärtäisi tai edes kuuntelisi. Välillä revin kynsilläni raivokkaasti ihoani rikki, olen niin täynnä RAIVOA ja pahaa oloa ja vihaa!! Vihaan itseäni, olen epäonnistuja, vihaan elämää ja vihaan ihmistä joka tämän sai aikaan. Lääkeresepti on olemassa mutta en ole uskaltanut vielä aloittaa, kun pelkään meneväni huonompaan kuntoon aluksi ja töissä pitäisi kestää. En vain jaksa elää. Miksi edes olen täällä.

Mistä olet kiukkunen? Mitkä asiat ahdistaa?

Eikö kukaan lähipiiristä oo huomannu et sun on paha olla?:/ Kerro läheisimmälle tai helpoiten lähestyttävimmälle läheiselle kaikki mitä mielen päällä on. Jos se avautuminen ja tieto siitä et joku tietää tilantees, helpottais oloa? Tai voithan tännekkin asiaa avata..:) Voimia paljon, räpistele ylöspäin viimeisillä voimilla <3

Ketään ei oikeasti kiinnosta jos jollain on paha olla. Iloisista asioista saa kertoa, mutta on vaikea feikata iloista kun rinnassa puristaa ja viha ja raivo takoo takaraivossa ympäri vuorokauden. En kestä olla ihmisten kanssa. Vihaan jopa ihmisiä ja tunnen inhoa heidän onneaan kohtaan.

Asiat joista tämä on saanut alkunsa ovat niin monimutkaisia että niistä ei edes viitsi kertoa läheisille. Pähkinänkuoressa: Ihastuin, minua käytettiin hyväksi ja valehdeltiin kuukausia ja myös leviteltiin yksityisasioitani ympäriinsä, tehtiin pelle ja kohdeltiin kuin ala-arvoista roskaa. Nyt en enää osaa itsekään tuntea olevani mitään muuta.

Ap

Kurjaa kuulla :(. Oletko koskaan vieraillut tukinet.net osoitteessa? Siellä voisit keskustella jonkun vapaaehtoistyöntekijän kanssa. Tai sitten voit soittaa kriisipuhelimeen, jos läheisille et halua puhua.

Tukinetissä en ole käynyt, kiitos vinkistä. En uskalla soittaa mihinkään puhelimeen. Tuntuu vaikealta puhua vieraalle ihmiselle, siksi en uskalla psykologillekaan mennä kun tuntuu etten kehtaa puhua kaikista asioista mistä tämä on saanut alkunsa. Dokaamista olen suunnitellut tulevalle lauantaille, en malta odottaa että saan korkin auki ja paremman olon edes hetkeksi.

Ap

Yhteistyössä