Auttakaa mua!Mitä kakun väliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan kakku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voihan kakku

Vieras
Olen niin tumpelo leipomisessa!Olisin varmaan itse ostanu kaupasta valmiin kakun Isälle mutta poika haluaa tehdä kakun itse.Kertokaa mitä väliin,pohjan ostan kyllä kaupasta valmiina.

Meille tulee kääretortusta sellanen kieputuskakku. Väliin rahkakermaa, suklaarouhetta ja banskua. Teen varmaan kaks pohjaa, että saan sellasen kakskerroksisen. Ja kermavaahtoa tietty päälle ja typy koristelee innoissaan!

:o Kaikki survoo sitä banaania joka jumalan kakun väliin, ja se menee niin ruman näköiseksi siellä. Ettetkö te ajattele esteettisesti niitä kakkujanne yhtään? Ja joo, otan sen sateenvarjon viereen, mutta kondiittori katsoo kondiittorin silmillä, eikä sille mahda mitään... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
:o Kaikki survoo sitä banaania joka jumalan kakun väliin, ja se menee niin ruman näköiseksi siellä. Ettetkö te ajattele esteettisesti niitä kakkujanne yhtään? Ja joo, otan sen sateenvarjon viereen, mutta kondiittori katsoo kondiittorin silmillä, eikä sille mahda mitään... :/

Olen samaa mieltä. Eikä se banaani edes maistu hyvältä siellä kakun välissä!

Toinen kammotus on joku kaupan mansikkahillo. Sösses miten äitelää!

Kaupan valmispohja on kuiva. se pitää muistaa kostuttaa melko hyvin ja antaa olla vetäytymässä yön yli jääkaapissa. Tämä on minun kokemus.

Olen saanut raikkaita kakkuja kun välissä on marjasurvosta ja / tai jotain hyvää pilttiä sekä kermarahkaa. Eli rahkaa ? kermavaahtoa. ja tuo sose / survos.
Mansikka tai vadelma + mustaherkukka esim. raikas. ei imelä.

On se kumma kun pitää jo toisten makumieltymyksiäkin alkaa tölvimään. Eiköhän jokainen saa laittaa sinne kakkuunsa mitä haluaa, näyttäköön sit miltä vaan. Onhan noita muitakin ruokai, jotka ei ulkonäöllään houkuttele maistamaan.

Yhteistyössä