"väsynyt"
Mä pelkään itteäni. Mä rakastan mun 5kk vauvaani, mutta en jaksa olla sen kanssa. Hän nukkuu huonosti päivisin ja öisin herää myös monta kertaa syömään. Mä olen ihan poikki. Päivällä haluaisin olla edes hetken rauhassa koneella, mutta sitten herää taas ja alkaa kitinä. Mikään ei käy. Ei ole nälkä, ei halua olla sylissä, ei halua olla lattialla... Tutti ei kelpaa, ei mitään. Mä suutuin sille äsken, nappasin sen aika kovin syliini ja huusin, että ole nyt hiljaa ja se kävi itkemään. Satutinko mä sitä?? Vai säikähtikö se?? En mä halua satuttaa sitä, en tietenkään. Mä rakastan sitä enemmän kuin mitään. Meillä on ollut yhtä sairaskertomusta tää koko 5kk ja on ollut rankkaa. Välillä on ollut viikon terveenä ja sillon on mennyt paremmin. Mies auttaa aina kun voi, mutta on päivät töissä. Itekin olen ollut kohta 2 viikkoa kipeänä enkä ole saanut nukuttua vauvan sairauden ja yöheräämisten takia. Haluaisin vain olla hetken yksin. Mä pelkään, että satutanko mä mun vauvaa? Yleensä päivisin jaksan sitä ihan hyvin, mutta nyt se herääkin jo kitisemällä ja jatkaa ja jatkaa sitä... Koko ajan pelkään, että kohta taas se herää. En mä muuten varmaan haluaisi olla rauhassa, mutta kun sitä aikaa ei vain ole. Ei riittävästi. Mä en jaksa. Mitä mun kannattaisi tehdä? Auttakaa mua.