Auttakaa,mitä tää voi olla?? (alapää asiaa,nolo)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana nyt

Vieras
Pakko kysyä teiltä, et onko kellään tietoa mitä nää mun oireet voi olla...
eli nyt on varmaan 3-4pv ajan ollu alapäässä, tuossa emättimen suulla sellasta kutinaa ja kirvelyä. Eka aattelin et oisko hiivasieni (ei oo koskaa aiemmin ollu) , mut kuitenkaa kutina ei oo mitää iha järkkyä.. sit valkovuoto on muuttunu sellaseksi kellertävän ruskeaksi ja parina päivänä on tullut lisäksi ihan vähän verta joko paperiin pyyhkiessä tai pikkuhousun suojaan...

Voiko olla hiivasienen tulehdusta vai mitä? Sukupuolitautia ei voi olla, koska olen aviosuhteessa. En haluaisi mennä lääkäriin jos ei oo aivan pakko, täällä kun on mieslääkäri, niin jotenki nolottaa... apuja!?

Kyllä todellakin voi olla sukupuolitauti, vaikka kuinka olisit aviossa.

Et kehtaa mennä lääkäriin, aikuinen ihminen? Usko pois, lääkäri on taatusti nähnyt paljon pahempaa kuin sinun vuotava pimppisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:
Jos et lääkäriin halua vielä mennä niin kokeile bulgarian jugurttia suoraan sinne tai osta apteekista hiivalääkitys.

Uskaltaako hiivalääkitystä kokeilla jos ei ole 100%varmaa oireista!? Siis voiko niistä olla mitään haittaa? Ja osaako kukaan sanoa minkä nimisiä ne ovat`Siis ne lääkkeet?

ei vittu mikä idiootti... olet oletettavasti aikuinen etkä kehtaa mennä lääkäriin!!! tuskaile sitten tautis kanssa..... äläkä ole sen ukkos suhteen niin sinisilmänen

Hiivaa sanoisin myöskin olevan. Canesten on ainakin hyvä lääke, joita saa joko kolmen päivän kuurina tai kerta-annoksena apteekista ilman reseptiä. Jos tuolla ei lähde niin sitten vain reippaasti lääkäriin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:
Jos et lääkäriin halua vielä mennä niin kokeile bulgarian jugurttia suoraan sinne tai osta apteekista hiivalääkitys.

Uskaltaako hiivalääkitystä kokeilla jos ei ole 100%varmaa oireista!? Siis voiko niistä olla mitään haittaa? Ja osaako kukaan sanoa minkä nimisiä ne ovat`Siis ne lääkkeet?

Voit kokeilla, mutta suosittelen ensin tuota jugurttia.Jos helpottaa edes vähän niin on hiiva ja lisäksi voit ostaa hiivalääkkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja herää jo:
ei vittu mikä idiootti... olet oletettavasti aikuinen etkä kehtaa mennä lääkäriin!!! tuskaile sitten tautis kanssa..... äläkä ole sen ukkos suhteen niin sinisilmänen

No höh, meillä täällä on yksi ainut lääkäri, joka on miespuolinen ja olen käynyt hänen luonaan lähiaikoina tiheään erään toisen vaivan takia, joten inhottaa mennä tällasen vaivan kanssa taas hänen luokseen! Mut kokeilen tuota Canestenia ja jos ei auta, ni sit on mentävä lääkäriin!!

Ja miksi on niin vaikea uskoa, ettei kaikki miehet petä? Minä luotan omaani 100%varmasti ja täten olen myös varma, ettei sukupuolitautia voi olla..

No höh, meillä täällä on yksi ainut lääkäri, joka on miespuolinen ja olen käynyt hänen luonaan lähiaikoina tiheään erään toisen vaivan takia, joten inhottaa mennä tällasen vaivan kanssa taas hänen luokseen! Mut kokeilen tuota Canestenia ja jos ei auta, ni sit on mentävä lääkäriin!!

Ja miksi on niin vaikea uskoa, ettei kaikki miehet petä? Minä luotan omaani 100%varmasti ja täten olen myös varma, ettei sukupuolitautia voi olla..

Kyllä minäkin luotan omaani 110%,joten uskon hyvin,kun tiedät,ettei voi olla tautia.=) Kuulostaa kyllä hiivalta,mulla ollut just tuollaista kutinaa ja kirvelyä.Tosin verta ei ole tullut.Meillä ainakin pystyy terkkakin ottaan hiivanäytteen,jos soittaisit sinne,niin sais varmuuden.Minäkin muistelisin,että ekan tulehduksen tullessa pitäis asia varmistaa...

Alkuperäinen kirjoittaja .:

Kyllä minäkin luotan omaani 110%,joten uskon hyvin,kun tiedät,ettei voi olla tautia.=) Kuulostaa kyllä hiivalta,mulla ollut just tuollaista kutinaa ja kirvelyä.Tosin verta ei ole tullut.Meillä ainakin pystyy terkkakin ottaan hiivanäytteen,jos soittaisit sinne,niin sais varmuuden.Minäkin muistelisin,että ekan tulehduksen tullessa pitäis asia varmistaa...

Kiitos! Mukava kuulla tuollainenkin kommentti, ku täällä tuntuu jokainen olevan sitä mieltä että kaikki miehet pettää. Luulenpa että tämä tosiaan on hiivasientä ja tuo verinen vuotohan voi tulla siitä, jos limakalvo on mennyt rikki..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mul voi tulla tommosta kutinaa kun on seksiä harrastanut eikä ehkä sitten ole ollut ihan tarpeeksi märkänä...

Onko kestänyt montakin päivää? Minullaki joskus aiemmin ollut tällaisia oireita, mutta menneet itsestään ohi. Tää taas tuntuu jatkuvan ja jatkuvan, joten pakko varmaan hoitaa jotenkin..

Mulla tuli kans kutinaa ja kirvelyä useinkin,mutta osasin yhdistää sen pyöräilyyn!Jotenki alapää hautuu ja hinkkautuu siinä pyörän satulassa.Mulla auttoi ihan perinteiset ilmakylvyt ja suihkuttelut.Meni kutina ohi.Joskus myös vastaavaa menkkojen jälkeen,jotenkin niissä siteissä hautuu.Ja olen kuullut,että jotkut on allergisia tietylle kuukautissuoja- tai pikkuhousunsuoja merkeille.

Yhteistyössä