auttakaa, mä pelotan itseäni!!

oon jo pidemmän aikaa havahtunu usein siihen et voi kun olis vaikka kolme lasta :eek:
mulla siis nyt yks 3vuotias, ikinä ei oo ollu vauvakuumetta, en tykänny olla raskaana, en kokenu sitä vauva-aikaa mitenkää ruusunpunaisena ja nyt kun lapsi uhmaikäinen, niin oon sanonu et ei enää ikinäkoskaanneverever lisää lapsia ja nyt huomaan jollain tasolla kadehtivani tuttuja ja kavereita joilla monta lasta pienellä ikäerolla... ja "mitäs jos meillekin..." :eek: :eek: :eek: :eek:

apuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |O :xmas:
 
mape
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
oon jo pidemmän aikaa havahtunu usein siihen et voi kun olis vaikka kolme lasta :eek:
mulla siis nyt yks 3vuotias, ikinä ei oo ollu vauvakuumetta, en tykänny olla raskaana, en kokenu sitä vauva-aikaa mitenkää ruusunpunaisena ja nyt kun lapsi uhmaikäinen, niin oon sanonu et ei enää ikinäkoskaanneverever lisää lapsia ja nyt huomaan jollain tasolla kadehtivani tuttuja ja kavereita joilla monta lasta pienellä ikäerolla... ja "mitäs jos meillekin..." :eek: :eek: :eek: :eek:

apuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |O :xmas:
hui kauheeta! minä pelkään kans että mulle tulee tuo samanlainen fiilis :)
 
Sama täällä, joten en valitettavasti osaa auttaa :hug:
Minulla on nyt kohta neljävuotias, 10 kk vanha ja olen tuon saman ajatuksen kanssa painiskellut jo muutaman kuukauden. Näistä kahdesta se vauvakuume oli minun miehelläni, ja nyt huomaankin ajattevani lisääntymistä itse?! Kieltämättä aika absurdi olo.
 
tuplaäiti
Miulla samanlaisia ajatuksia ja meillä on lapset 6v,3v ja tuplat 3kk ja haaveilen vielä uusista lapsista mein taloon mutta en saa enää raskautua.joten se jää vaan haaveen tasolle.
 

Yhteistyössä