Auttakaa epävarmaa rakkausasioissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakkauttako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rakkauttako?

Vieras
Minulla on uusi suhde. Tai no tapasimme jo vuosi sitten, mutta kun tämä on edennyt hiukan hitaasti niin huomasimme nyt vuoden päästä, että olemme kiintyneet toisiimme. Olemme samoin ajattelevia, huumorintajumme sopii yhteen, kemiamme osuu yksiin kuin löisi nuijalla päähän eli siis on aivan fantastista! Viihdymme yhdessä, ja mikä parasta minusta on aivan ihanaa herätä hänen vierestään, olla ilman meikkiä ja alasti hänen kanssaan. Eli toisin sanoen huomasin siis kauhukseni että olen rakastunut! No sehän on siis vain hieno asia, mutta kun heti sitten sen jälkeen tulee ajatus, onkohan tuntemukselleni kuitenkaan samanlainen vastaus toiselta puolelta? Miksi pitää tulla heti epävarmuus? Ongelma siis on välimatka, siksi kai hitaasti ollaan edettykin, mutta kun joku toisiamme vetää yhteen niin tässä vaan ollaan. On myös sellainen asia, että mies on minua kuusi vuotta nuorempi. Yhdessä emme tosin asiaa huomaa, mutten tiedä vielä ihan varmaksi hänen mielihalujaan tulevaisuuden suhteen, oletan toki niiden olevan samoja kuin minun, mutta sitten iskee aina se epävarmuus. Voi miksi ihminen ei vieläkään, edes 36-vuotiaana uskalla heittäytyä rakkauteen?

Puhukaa! Ehkä hää on valmiimpi kuin luulet.

Niin no viimeksi kun puhuttiin niin olin taas varmempi joistakin asioista, mutta tuntui, että aika loppui keskustelussa kesken ja kun nyt ei ole ehditty puhua niin epävarmuus tulee. Tai kai nämä on tuntemuksia joita kuuluu tuntea, sydän kaipaa niin toista, että tulee huonompi olo kun toinen ei ole vieressä.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Miks sitte pitäs oottaa? Jos on hyvä toisen kanssa, menee pysyvästi yhteen. :heart:

Mä olen kai aina vähän hidas ja harkitseva siinä kohtaa kun tuo sana rakkaus tulee kuvioon. Olen avoin ja reipas kun puhutaan ihastumisista, mutta sitten joku sulkeutuu kun mennään vakavaksi. Kai tätä voisi kuvata sanalla pelottaa.. mutta kun tietystikään ei osaa sanoa, että mikä ihme pelottaa. Yksi elämä meillä vaan on! Sanokaa nyt joku muukin, että ajattelette joskus ihan yhtä tyhmiä kuin minä?!

Yhteistyössä