V
voi ei
Vieras
oon luullu et oon jotenki normi mut nyt alko epäilyttää ku kaikkien lapset täl palstal painaa tyylii 30 kiloo... Ite oon 13v,157 cm pitkä ja 47 kiloo läski
normia vai ei?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja OONKO LÄSKI;26459398:Hei täälähän on laihaa porukkaa oon 10v pituutta o160 ja painoo 69kg ja oon ihan normaali vai oonko haluisin tietää veli joka on alipainonen haukkuu läskiks mut mulle ei todellakaan mee esim ticetin ulkovaatteet päälle liian iso maha
Alkuperäinen kirjoittaja äiti;16625983:Onko 12-vuotias ok painoinen kun on 44 kg ja 154 cm?