Auttakaa! 12-vuotiaan painosta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oon luullu et oon jotenki normi mut nyt alko epäilyttää ku kaikkien lapset täl palstal painaa tyylii 30 kiloo... Ite oon 13v,157 cm pitkä ja 47 kiloo läski:( normia vai ei?
 
Honoka Ayukawa (13) Born: 1994-6-20, Hyogo Pref., Japan Other name(s): Measurements: 84(C-cup)-60-83 (cm) Height: 5 ft 3 in (1.58 m) Weight: 88 lb (40kg)

Rin Koike (13) Born: 1992-2-11, Japan Other name(s): Measurements: T150 B70 W58 H75 Height: 4 ft 9 in (1.50 m) Weight

Haruka Ooba (12) Born: 1993-10-14, Saitama Prefecture, Japan Other name(s): Measurements: Height: 4 ft 9 in (1.46 m) Weight: 68.4lb (31kg)

Saaya Irie (12) Born: 1993-11-15, Kitakyushu, Fukuoka, Japan Other name(s): Saaya Measurements: 78F-56-78 (cm) Height: 4 ft 9 in (1.45 m)

Saaya Irie (12) Born: 1993-11-15, Kitakyushu, Fukuoka, Japan Other name(s): Saaya Measurements: 78F-56-78 (cm) Height: 4 ft 9 in (1.45 m)

Haruka Izumi (15) Born: 1992-5-5 Other name(s): Measurements: 88-54-82 (cm) Height: 4 ft 76 in (1.45 m)

Mao Kobayashi (12) Born: 1992-1-12, Tokyo, Japan Other name(s): Measurements: B85(F-Cup) W60 H80(cm) Height: 5 ft 1 in (1.55 m) Weight: 97 lb (44kg)

Ai Shinozaki (15) Born: 1992-2-26, Japan Other name(s): Love-Chan Measurements: B87(F-Cup) W60 H88(cm) Height: 5 ft 3 in (1.58 m) Weight: 97 lb (44kg)

Born: 1993-3-2, Tokyo Japan Other name(s): YamaMayu, Mayu-Chan Measurements: 76-53-75 (cm) Height: 5 ft 7 in (1.69 m) Weight: 95 lb (43 kg)

Yamanaka Tomoe (10) Born: 1995-1-16, Tokyo, Japan Other name(s): Tomoe Yamanaka Measurements: (cm) Height: 4 ft 69 in (1.43 m) Weight: 66 lb (33kg)

Siinä!
 
Ollaan aika samankokosia, sillä mäki oon 154-155cm pitkä ja painan noin 50kg ja oon kohta 12vee. Oon kattonu mun painoindeksin ja oon kyllä normaali painonen, joten uskon että säki oot sitte.
 
Hei,olen kohta 12 vuotias.olen hirveän huolissani painostani.sillä painan 46.7 Terkkari sanoi minua yli-painoiseksi ja minulla on kauheat makkarat :( miten saan kesäksi itseni kuntoon?? :(
 
Itse olen siis 12 tyttö jostain ja pituutta 155 ja paino n. 35,5 kg. Olenko liian laiha? Itseni mielestä en, mutta kaikki eivät ole samaa mieltä ; koulussa kuulee usein haukkuja anorektikko + yms. opet vahtivat syömistä ja tälläst ;P
 
Hei täälähän on laihaa porukkaa oon 10v pituutta o160 ja painoo 69kg ja oon ihan normaali vai oonko haluisin tietää veli joka on alipainonen haukkuu läskiks mut mulle ei todellakaan mee esim ticetin ulkovaatteet päälle liian iso maha
 
Alkuperäinen kirjoittaja OONKO LÄSKI;26459398:
Hei täälähän on laihaa porukkaa oon 10v pituutta o160 ja painoo 69kg ja oon ihan normaali vai oonko haluisin tietää veli joka on alipainonen haukkuu läskiks mut mulle ei todellakaan mee esim ticetin ulkovaatteet päälle liian iso maha

koska pituutesi on viimeksi mitattu?
Pitkä olet kyl jo
 

Similar threads

V
Viestiä
8
Luettu
296
A
S
Viestiä
1
Luettu
332
V
S
Viestiä
1
Luettu
355
Aihe vapaa
hiukan ylipainoinen itsekkin..
H
Ä
Viestiä
11
Luettu
484
V

Yhteistyössä