Auts, sattuu

Olen tapaillut vuoden päivät miestä, joka on vienyt juuri äskettäin vasta sydämeni.

Nyt hän lähti sovitusti exänsä ja lasten kanssa kahdeksi viikoksi rantalomalle.
Asuvat siis samassa huoneessa. Tätä en tiennyt ennen heidän matkaansa ja nyt olen vähän rikki.

Rahasta ei olis ollut kiinni et molemmille omat huoneet. Olen kyllä ennenkin vaistonnut että exä vie miestä kuin pässiä narusta.


Mten itse reagoisitte?
 
Viimeksi muokattu:
Onko jollain kokemusta tällasest tilanteesta.. Mä en ymmärrä miten toisin asian ilmi miehelle että mun mielipidettä ei kysytty. Niin ei taida oikeasti välittää pätkän vertaa.

Ja siinä paloi mukavasti koko talvilomat. Ettei vois edes haaveilla itse yhteisestä matkasta. Onko väärin että mä olen vihainen?

Pitäiskö vaan niellä, onko tää normaalia muissakin uusparisuhteissa joissa lapsia???
 
Onko jollain kokemusta tällasest tilanteesta.. Mä en ymmärrä miten toisin asian ilmi miehelle että mun mielipidettä ei kysytty. Niin ei taida oikeasti välittää pätkän vertaa.

Ja siinä paloi mukavasti koko talvilomat. Ettei vois edes haaveilla itse yhteisestä matkasta. Onko väärin että mä olen vihainen?

Pitäiskö vaan niellä, onko tää normaalia muissakin uusparisuhteissa joissa lapsia???
Jos et pysty jakamaan miestäsi hänen lastensa kanssa, ei taida teidän suhteella olla toivoa. Ymmärrän, että reissu olisi turhan rankka yhdelle aikuiselle kahden lapsen kanssa.

Hmm...mistä mä sain päähäni kaksi lasta... No, monta lasta?
 
"Sini"
Hmm. Oon joskus ehdottanut eksälle yhteistä lomaa lasten kanssa, ilman mitään taka-ajatusta. Sanoitko miehelle että ei ok? Tuo yhteinen huone kyllä hyvin outoa. Mutta voi olla ettei tarkoita mitään. Soita sille!
 
"Hyvä isä"
Jos mies haluais panna eksäänsä, onnistuis varmaan kotioloissa paremmin kuin hotellihuoneessa lasten kanssa? Mies on hyvä isä, jos viettää lomansa lastensa kanssa eikä jonkun uuden sutturan. Te voitte käydä vaikka jollain pitkällä viikonloulla pyrähtämässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29093843:
Jos et pysty jakamaan miestäsi hänen lastensa kanssa, ei taida teidän suhteella olla toivoa. Ymmärrän, että reissu olisi turhan rankka yhdelle aikuiselle kahden lapsen kanssa.

Hmm...mistä mä sain päähäni kaksi lasta... No, monta lasta?
Ok, selvennän että todella hienoa että menee lomalle lastensa kanssa.:)

Sitä vaan en ymmärrä että jakavat exän kanssa saman huoneen, niin ja rahaa on molemmilla. Se mua ihmetyttää. Olisko sulle tämä asia ihan ok? Onko sulla mies joka tekee näin?
 
En näe mitään väärää siinä, että menevät yhdessä lasten kanssa lomalle, vaikka siinä palaakin miehen kaikki talvilomat. Ja ihan järkevää ottaa sama huonekin. Aina siinä vähän säästää. Uskoisin, että eroon on ollut joskus aivan hyvät perusteet. Tuskin lähtevät millekään "suhteen uudelleen lämmittely"- lomalle kera lapsien...?

Voin olla tosi sinisilmäinen ja typerä tai sitten en osaa nöhdä asioiden ihan kaikkia puolia, koska en ole eronnut.
 
"Hyvä isä"
Ok, selvennän että todella hienoa että menee lomalle lastensa kanssa.:)

Sitä vaan en ymmärrä että jakavat exän kanssa saman huoneen, niin ja rahaa on molemmilla. Se mua ihmetyttää. Olisko sulle tämä asia ihan ok? Onko sulla mies joka tekee näin?
Siis ovatko lapset samassa huoneessa? Jos ovat, niin turhaan stressaat, tilanne ei oo romantiikkaa nähnytkään.
 
mantaaa
[QUOTE="Hyvä isä";29093857]Jos mies haluais panna eksäänsä, onnistuis varmaan kotioloissa paremmin kuin hotellihuoneessa lasten kanssa? Mies on hyvä isä, jos viettää lomansa lastensa kanssa eikä jonkun uuden sutturan. Te voitte käydä vaikka jollain pitkällä viikonloulla pyrähtämässä.[/QUOTE]

"Jonkun uuden sutturan" , huh aika ihme kuvitelmat taitaa olla sulla naisista, vai mmillanen sutenööri mahdat noi itse olla :DD
 
"tiit"
Mikäs tuossa nyt on,jotkut pystyvät ystävinä eron jälkeen ja mikäs sen parempi lapsille kuin toimeentulevat vanhemmat. Miksi oletetaan aina erojen olevan jotain suurta draamaa? joskus sitä vain todetaan että ollaan kasvettu erilleen ja rakkaus on loppunut,mutta ystävyys ei ole mihinkään kadonnut.
 
"Lissu"
Ei olisi mulle ok. Ei siinä mitään että menee lasten kanssa lomalle (sehän on vain hienoa) ja exänkin mukana olo olisi ehkä ok, jos siitä olisi etukäteen sovittu. Mutta jos on muka vahingossa jäänyt kertomatta että ovat samassa huoneessa, niin ei siinä paljoa selittelemistä enää ole. Jos olisi puhtaat jauhot pussissa, niin asiaa ei olisi ollut tarpeen salata.

En todellakaan ohittaisi asiaa olankohautuksella...
 
  • Tykkää
Reactions: __Maarit__
outoa vähäsen
NIin ei kaikkeen tarvitse alistuakaan. Ja ei niin uusi suhde enää teillä niin missä kommunikointi? Vois asioista keskusteleminen ajoissa auttaa ja näin välttää mahdollisen luottamuspula.
En itse taitais hyväksyä kuitenkaan!!
 
"Minttu"
[QUOTE="Lissu";29093914]Ei olisi mulle ok. Ei siinä mitään että menee lasten kanssa lomalle (sehän on vain hienoa) ja exänkin mukana olo olisi ehkä ok, jos siitä olisi etukäteen sovittu. Mutta jos on muka vahingossa jäänyt kertomatta että ovat samassa huoneessa, niin ei siinä paljoa selittelemistä enää ole. Jos olisi puhtaat jauhot pussissa, niin asiaa ei olisi ollut tarpeen salata.

En todellakaan ohittaisi asiaa olankohautuksella...[/QUOTE]

Oletko tinjan ukon lissu??
 
"Lissu"
[QUOTE="Minttu";29093926]Oletko tinjan ukon lissu??[/QUOTE]

En ole :D olen tätä nikkiä käyttänyt harmaana jo vuosia, piti kyllä vaihtaa sen ketjun jälkeen mutta en ole enää muistanut koko juttua.
 
[QUOTE="Hyvä isä";29093919]Näyttää kummasti vaan ap:lla rakastuminen osuneen samaan aikaan kuin tieto miehen lomasta eksän kanssa, vaikka olivat jo vuoden tapailleet.[/QUOTE]

Ahaa, siitä siis eka kommenttisi. Sorry, vedit väärät johtopäätökset. Enkä keskustele sun kanssa ketä milloinkin rakastui keneenkin, ei oikein liippaa läheltä tuo argumenttisi kysyessäni ihan onko kokemuksia jollain k.o. tilanteesta.
 
"minnie"
Hei minulla kokemusta että mies lomaillut lastensa ja exän kanssa mutta totta tosiaan oli ERI HUONEET. Mä heivaisin kanssa tuollaisen miehen kun ei näytä välittävän susta, sorry vaan
 
"vieras"
Jos seurustelette, ei mun mielestäni ole mitenkään hyväksyttävää yöpyä eksän kanssa samassa hotellihuoneessa. Oliko mies yrittänyt sitä salailla? Ei ihme, jos olisi, itse ainakaan en hyväksyisi tuollaista tiilannetta. Tuntuu vähän siltä kuin mies olisi käyttänyt sua hyväkseen.
 
"mei"
En hyväksyisi :( Joka tapauksessa näkevät toisensa varmasti vähäpukeisina, ja toimivat siellä´perheenä´ kun ovat koko ajan yhdessä.

En hyväksyisi. En en en.

Olen pahoillani puolestasi :(
 
"vieras"
En minäkään hyväksyisi, todellakaan. Ja toinen kurja juttu tosiaan on se, että työssäkäyvällä ei ole välttämättä usein mahdollisuuksia lähteä yhdessä lomalle, ja miesystäväsi käytti sen mahdollisuuden ex-vaimon kanssa lomailuun. Fudut antaisin minäkin.
 
  • Tykkää
Reactions: dirlan

Yhteistyössä