[QUOTE="vieras";28441126]Tämä ap on usein kirjoitellut täällä, tuosta omasta tuetusta asumisestaan, huonoista perheoloistaan, lemmikeistään, sisarustensa lapsista ja muusta. Tämä juttu ei ollenkaan hämmästytä, että luulee auttaneensa ko tyttöä.[/QUOTE]
Mä en tajua tota nykyajan hysteriaa! Me karkailtiin satoja kertoja eikä meidän perään poliiseja laitettu tai mitään muutakaan. Hoitajat vaan totes että "kyllä se nälkä porsaan kotiin ajaa". Harvemmin kukaan suostui ketään kahta viikkoa kauempaa elättämään ja majoittamaan eikä omaa rahaa ollut. Kerran majailin täysi-ikäisen serkkuni ja hänen avovaimon luona kun meni sukset ristiin hoitajien kanssa. Serkku soitti lastenkotiin ja ilmoitti että olen heillä ja saan ollakin niin kauan kuin itse haluan. Kerran majailin kaverin poikaystävän luona ja kaveri käräytti.
Sille yhelle kommentoijalle, tuskinpa henkistä ikää tietää jostain nettikirjoituksesta, hah!
Niimpä, varmaan joka päivä tai ainakii joka viikko jostain laitoksesta joku karkaa.
Jaa no jos karkureissun ansiosta sen tytön ei tartte nähdä äitään, nii onhan se karkureissu sillon sitä tyttöä auttanut. Olisko se pitänyt kadulle passittaa nukkumaan? Humalaisten sekaan, tuskin! Btw, ei ollut tullut mitään seurauksia sille, paitsi, että saa käydä loppukevään laitoksen koulussa, kuten halusikin, eikä varmaan tarvii kotiinsa viikonlopuiks mennä, ellei halua.