K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;23994138:No onhan autossa vaikka miten paljon kuluvia osia, mutta miten se liittyy asiaan? Onhan ne jarrulevytkin kuluvia osia, miksi voimakas jarruttaminen on sitten ok, mutta kytkimen käyttö ei?
no kyll ainakin meille autokoulussa paasatiin just tästä että ei kannata. ei oo mikään kiire punasiin valoihin. vauhtia tosiaan kannattaa hidastaa ajoissa, mutta EI rullailla vapaalla vaan vaihde päällä
Turhia kiihdytyksiä ja jarrutuksiahan on hyvä välttää. Ennakoivalla ajolla.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23994768:mites kun mun toisella autolla pääsee ykkösellä jo 110 km/h samalla autolla paikaltaan pääsee nelosella ihan yhtä hyvin kun ykköselläkin risteyksestä liikkeelle.
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Ei se että joku asia toimii väärälläkin tavalla, tee sitä oikeaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23994804:ei tuo toimi mitenkään väärällä tavalla. jos sitä yrtit kertoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Ei mut sinä, jos sitä noin rääkkäät...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23994951:missä mä sanoin sitä rääkkääväni ?
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23993087:Tällaiset taulukot ovat täysin turhia koska eri autojen välitykset ja optimaaliset kierrosalueet poikkeavat toisistaan.
Oikea vaihde löytyy perstuntumalla eli vaihde on silloin oikea kun moottori ei huuda tai jurnuta.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23994768:mites kun mun toisella autolla pääsee ykkösellä jo 110 km/h samalla autolla paikaltaan pääsee nelosella ihan yhtä hyvin kun ykköselläkin risteyksestä liikkeelle.
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Onko tähän joku tekninen syy?
säie varmasti huomisessa Iltalehdessä. Kumpi on pelottavampaa: nainen joka tietämättömyyttään ajaa vaarallisesti vai nainen joka sen kuullessaan yhä jatkaa vaarallista ajoaan?