H
Harmistunut
Vieras
Eli vanha automme joka on ollut reilun kuukeuden seisonnassa ja ei leimassa oli nyt ilmeisesti hinattu pois olisiko kaupungin toimesta. Olen yrittänyt ottaa selvää mihin pitäisi ottaa yhteyttä että sen saisi takaisin mutten mistään onnistu moista tietoa löytämään...
Olisiko siis kellään tietoa?
Olisiko siis kellään tietoa?