Tervehdys Inkku! Ihanaa, että joku sieltä löytyi minun kanssa juttelemaan, kun tänään on jostain tuntemattomasta syystä niin hiljaista kaikilla rintamilla... Töissä ei taphdu mitään, no en minä nyt ihan kiirettä kaipaakaan, sitä kyllä tulee varmasti aikanaan, mutta jotenkin on vaan niin tylsää, kun ei kukaan ole höpöttämässä täälläkään....
Tuo ylilo ongelma on tuttu täälläkin, tosin minulla on ollut pidempään nämä mukana, tosin ei kai sentään ihan viimeisimmästä raskaudesta asti kuitenkaan, no siitähän onkin aikaa jo pieni ikuisuus, nämä minun kiloni ovat ihan itse hankittuja herkkuja nauttien vuosien varrella. Minä kuitenkin liikunkin ihan kohtuullisesti, että se olisi meikäläisen kohdalla ihan tuo ruokailutottumusten muutos paikallaan, mutta helpommin sanottu kuin tehty, ja kuitenkin ammattinikin puolesta asiasta kovuin paljon tiedän, mutta se tieto lisääkin tuskaa, ja onkaukana käytännön toimista, että kai se pitäisi minunkin sinne painonvartioihin itseni raahata, mutta kun se aloitus on aina niin vaikea. Tiedän, että sillä konstilla minä motivoidun, ja saan tuloksiakin aikaiseksi, mutta pysyvyys onkin sitten ihan toinen juttu, tiputin ennen hoitoyrityksiä kahdeksan kiloa rauhalliseen tahtiin, ja olin silloin suhteellisen tyytyväinen itseeni, silloin olinkin hyvin lähellä tavoitelukujani, mutta hoitojen takia lopetin tsemppaamisen, ja nykyisin en ole ollenkaan tyytyväinen tilanteeseeni, kun olen pikkuhiljaa taas valunut väärään suuntaan, että voi, voi, minä saamaton nainen...