S
Seleena
Vieras
Aurinkoista päivää kaikille! Täällä kadonnut lammas palaa heittämään pikaiset kuulumiset. Kotona ollut yhteysongelmia, enkä ole päässyt verkkoon. En tiedä koska tuo saadaan kuntoon. Nyt vierailulla ja käytän tilaisuutta hyväksi. Minäkin olen päättänyt, että töissä en keskustelupalstoilla käy, ettei seuraisi mitään ongelmia..
Mutta mutta ne kuulumiset...
Niin... öö..
Että mihinkäs viimeksi jäinkään. Oliko joku ylimenopäivä jo menossa, mutta siis jossakin vaiheessa, kun tilanne pysyi samana - päätin testata. Ja plussahan sieltä napsahti. Haalea oli viiva, mutta oli kuitenkin. Nyt seuraava operaatio onkin sitten heti verikoe ja se pikainen lääkärin ylipuhuminen sen hormonikorvaukseni nostoon.. Omatoimisesti sitä hitusen olen jo nostanut kokemuksesta viisastuneena.
Oloni on ollut yllättävän hyvä! Toivon, että näin jatkuu.
Palaan jossain vaiheessa kertoilemaan lisää. Upeaa elokuuta teille kaille!
Mutta mutta ne kuulumiset...
Niin... öö..
Että mihinkäs viimeksi jäinkään. Oliko joku ylimenopäivä jo menossa, mutta siis jossakin vaiheessa, kun tilanne pysyi samana - päätin testata. Ja plussahan sieltä napsahti. Haalea oli viiva, mutta oli kuitenkin. Nyt seuraava operaatio onkin sitten heti verikoe ja se pikainen lääkärin ylipuhuminen sen hormonikorvaukseni nostoon.. Omatoimisesti sitä hitusen olen jo nostanut kokemuksesta viisastuneena.
Oloni on ollut yllättävän hyvä! Toivon, että näin jatkuu.
Palaan jossain vaiheessa kertoilemaan lisää. Upeaa elokuuta teille kaille!