Aurinkoplussaajat 16

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hamada
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hamada

Vieras
+ Adelaine 29v. 2 lasta, Länsi-Suomi (+ 30.10.05)
Hamada 21v ensimmäinen, Tampere
+ Heaven 25v. yksi lapsi, Lahti (+ 10.5.06)
+ Kassu 29v. ensimmäinen, Pirkanmaa (+ 10.1.06)
+ Katrina 25v. 1 lapsi, Pohjois-Savo (+ 7.3.06)
+ Kukka 25v. ensimmäinen, Etelä-Karjala
Kukkis 31v. ensimmäistä yritetään, Lounais-Suomi
+ Mama2 29v. 2 lasta, Pohjois-Suomi
+ Marika 28v. Turku (+ 8.5.06)
Marissa 27v. Lahti
+ Metis 30v. 1 lapsi, Pirkanmaa (+ 22.01.06)
+ Milla 27v. Yksi lapsi, Etelä-Suomi
+Onneli, 29 v. ekavekara, Etelä-Suomi (+3.7.2006)
+Polkkis 30v. ensimmäinen, Lappi (+28.6.06)
+ Punatulkku 24v. 1. haaveissa, Lounais-Suomi (+ 6.4.06)
Safiiri 34v. 3 lasta, Keski-Suomi
Tehotyttö 34v. 3 lasta Lounais-Suomi
+ Tessa 24v. ykkönen haaveissa, Lahti (+ 29.5.06)
+ Vilhelmi 31v. 1 lapsi, Länsi-Suomi (+ 06.12.05)

Noniin, nyt oli mun ensimmäinen aloitus.

Mä olen ainakin henk. koht. kateellinen kaikkille positiivisiille tai yltiöpositiivisille ihmisille. Itse kun olen sellainen henkeen ja vereen pessimisti. Olis vaan kiva olla iloinen ja positiivinen kaikista asioista, eikä aina nyrpistellä nenää.

Oireita? Nääh, ei mulla sellaisia, tai en ainakaan itse tunnista.

Hamada oliki kerenny korkata uuden. Kopsaan tähän suoraan tuon edelliseen kirjoittamani:

"Punatulkulla kohta lähtölaskenta käsillä!

Pitää vissiin munki hankkia noita rusinoita, yäk. En oo koskaan pahemmin ollu niitten ystävä. Mieluummin söisin viinirypäleet ihan tuoreeltaan. Paitsi että niissä on monesti siemeniä, jotka "haittaa" syömistä. Tunnetustihan ihminen ei oo mihinkään tyytyväinen...

Mulla ei sen kummempaa ilmotettavaa. No okei, voinhan mää nyt sitte ihan kirjottaaki huomaamiani oireita. Alavatsaa nipisteli vielä eilen vaan ei enää, lämmöt on edelleen korkealla (niinku pitääki olla vaikka menkatki alkais), palelee myöskin melkein koko ajan (hmm, oiskohan jotaki tekemistä sillä että puserona on vaan t-paita), väsyttää ( niinku nyt rikkonaisten öiden jälkeen yleensäki väsyttää). Hahaa itselleni. Siinä tyrmäsin sitä mukaa aina löytämäni oireet. Kylläpä käy elonlaita taas jännäksi :)

Lauantaita kaikille! "

ps. vielä löyty yks oire, nimittäin rintamuksien omituinen särky ( tästäkin olen tosin maininnut joka kuukausi )

Täällä on kans yks vilukissa. Kolmatta vai neljättä päivää on palellu ihan sairaasti - nytki istun villapusero ja -sukat ylläni. Muu perhe näyttää selviävän t-paidoilla.

Tänään käytiin uimassa koko porukan voimin. Mää koklasin elämäni ensimmäistä kertaa vesijuoksua. Oli muuten aivan älyttömän kivaa. Tästä innostuneena ajattelin ottaa tän uudeksi harrastuksekseni. Aluksi meinas olla hiukka naurettava olo ku sätkin käsillä ja jaloilla ja koitin päästä eteenpäin pystyasennossa. Vaan altaassa oli monta muutaki juoksijaa, joten en erottunu porukasta mitenkään kummallisesti. Vielä kerran mainostan, että hauskaa oli!

Huomenta kaikille! Uusi ketjukin pystyssä, hyvä!

Punatulkullakin jännät ajat, ei taida ihan jouluvauvaa tulla vaikka menis vähän ylikin..? Yhdellä kaverilla on la 17.12. ja se pelkää että jos joutuukin jouluaattona lähtemään synnytyslaitokselle ennen kun on jouluateria syöty ;)

Täällä on nyt clomikuuri popsittu ja toistaiseksi ilman sivuoireita (kop kop *koputtaa puuta*). Paitsi se korkea lämpö, mikä saattaa olla laskusuunnassa nyt sekin. Limoja alkoi ilmaantua jo eilen (kp9), joten ehkä se oviskin olis tulossa aiksemmin, toivotaan! Ennenhän mulla limailut alkoi vasta siinä kp13 paikkeilla. Enkä tietenkään muistanut aamulla tikuttaa :( No täytyy testata nyt päivällä, vaikka aamupissasta olis tarvinnut. Sori jos nää jutut ällöttää jotakuta näin maanantaiaamulla.. ;)

Taitaa mullakin jäädä loput rusinat syömättä, aika pahoja ovat! Yritin kyllä urheasti, mut kun yöks niin yöks.. Parempia poppakonsteja, kiitos! ;)

Se vesijuoksu olis kyllä tosi hyvää liikuntaa, itekkin haluisin kokeilla, mut mun nahka ei oikein tykkää kloorivedestä.

Nyt meen hakemaan santsikupin kahvia!

Tuosta palelusta piti sanoa, että mua viluttaa aina ihan sairaasti koko ajan oviksesta menkkoihin. Johtunee siitä, kun lämmöt on korkeella. Eli mä en voi siitä palelusta päätellä muuta kuin, että ovis on ohi.

Mua ei aikasemmissa kierroissa oo palellu. Sitä paitsi nyt on lämmöt koholla edelleen, mutta ne on selvästi yli kolmenkymmenenseitsemän. Aikaisemmin pikkusen alle. Tänään on siis kp 24. Laskin, että jos perjantaihin pääsis ilman tuhrua, sitte ois voiton puolella. Eli kakstoista päivää oviksesta ois kulunu. Päättelin että ovis ois ollu lauantaina, ku perjantaina tikkuun tuli se vahva viiva.

Tehiksellä muuten on tosi jännät paikat. Oon silmäilly muista ketjuista, että hän oireilee niin lupaavasti, että on aivan varma tärpistä. Peukkuja pystyyn hällekki! Samoin Hamadalle! Onko sulla mikä tunne?

Miten kävi Kukkiksen tikulle?

Jaahas, se on sitten jännäilyviikko oikein tosissaan :-)

Juu, täällä niitä oireita on niin paljon, että perjantaina päätin ilman testausta, että raskaana olen ;-) Päätin, ettei näin kokenut konkari voi erehtyä olotilasta. Testailemaan en aio nyt vielä kylläkään. Mieluummin totean, että erehdyin kuin että kesken meni. Alkumetreillä kun kaikki on vielä mahdollista. Jos viikon päästä testailis, ehkä... Tai vien siis sinne labraan sen näytteen.
Ja oireet on kyllä voimakkaampia kuin koskaan ennen tässä vaiheessa. Kiusasinkin isäntää, että taitaa tulla kaksostytöt. Saadaankin akkavalta ekaa kertaa taloon :-D

Mutta jännätään teitä muita nyt ensin ja Kukkiksen ovista ;-)

Tehis kp 30/30?

Ei edes haaleeta viivaa tullu tikkuun eli ihan lähipäivinä se ovis ei ole. Jatkan tikuttelua huomen aamulla.

Tehishän on ihan selkeesti raskaana! Jännätään nyt kuitenkin niin kauan että maltat tehdä testin... ;)

Mä en juurikaan tuolla odottajien puolella käy vierailemassa, kun mulle tulee nykyään niin surullinen olo siitä.. Eihän se toisten onni multa ole pois, mut helposti alkaa ajatella ettei meidän kohdalle suoda sitä onnea ehkä koskaan ja se sattuu ihan sydämeen asti.. :(

Sori negatiiviset jutut, välillä vaan meinaa masisfiilikset vallata mielen.

Kukkis, älähän vielä vajoa synkkyyteen! Mulla viimeks vahva viiva tuli neljännellä tikulla. Ekaks ei näkyny ku ehkä hyvin hyvin ja vielä kerran hyvin hailakka haamu, jos oikein tarkkaan tiiraili.

Mää koitan toppuutella itseäni hyppäämästä pilviin. Ku muka niitä oireita on ihan roppakaupalla. Nytki on päivän mittaan ollu huono olo. Ja vatsaa viiltelee jotenki erilai entä ennen. Ja rintamuksia särkee aina välillä. Mutta mutta. Pitäis ehdottomasti malttaa ootella vielä viikon ennen ku tuhoais kaapissa odottelevia testejä.

Täällähän taitaa hypätä koko piinailijajengi plussajunan kyytiin! 8) Peukut ja varpaat on pystyssä!

Mun täytyy ruveta kattelemaan noita muita ketjuja vähän sillä silmällä, kun yksinään on hiukka tylsä jutustella.. Tuun sit perässä joskus!

Älä vielä häivy yhtään minnekään, Kukkis. Mää oon ennenki vaahdonnu jos jonkinmoisista oireista...

Nyt täytyy alkaa henkisesti valmistuun siihen vyöhyketerapiaan. Se on siis keskiviikkoaamuna. Käyn siellä ja suuntaan sitte koulunpenkille. Varmaan kivaa alkaa sitte uurastaan tilinpäätöksia ku ekaks on ihanasti rentoutunu vyöhykkeessä.

Hamadaa ei oo vähään aikaan näkyny. Oottakaas siskot, hän kohta ilmaantuu uutisten kanssa paikalle :)

Tää viikko on taas miehen iltaviikko, joten mulla on hyvää aikaa istuskella koneella. Äsken päätty yks lemppari - Täydelliset Naiset. Että oli taas jännä jakso. Ei muuten saanu meidän isukki sitä Rooma-dvd:tä isänpäivälahjaksi. Sen verran hintava se kuiteski on. Ja ku kerta me se ollaan nähty. Pitänee jossain vaiheessa kuiteski hankkia se kirjahyllyyn. Yks kans, mikä on hankinnassa, on Kuolleen miehen kirstu. Sen oonki jo tilannu, tulee varmaan sitte ku ilmestyy.

Mää en kertakaikkiaan millään jaksa oottaa VIELÄ viikkoa. Pitäsköhän sitä alkaa seistä päällään, jottei mikään hemskutin tuhru eksy kylään. Tädistä itsestään puhumattakaan.

Voi ku uskaltas olla yhtä varma tärpistä ku Tehis. Kirjotinki muuten äsken tuonne Kermiteihin, että mahtokohan sen keväisen km:n aiheuttaa hetkeä aikasemmin virtsatietulehdukseen popsimani lääkekuuri? Ku lääkäri kysy, oonko raskaana ja mää sanoin etten tiedä, ku yritys on päällä. Ja lääkäri totes etten varmaankaan oo ku ei oo oireita. Sittehän mää vähä ajan päästä plussasin kesken kierron. Siinä sitä ollaan jos niin kävi :´(

Tänne olikin paljon kirjoiteltu, kun olin viikonloppulomalla. Tai siis ihan kotosalla oltiin, mutta töissä pe-la ja la-su yöt ja mies oli maanantaihin asti vapailla armystä, joten koneella en sen takia ole oikeastaan lainkaan ollut.

Täällä edelleen eletään ihan oireetonta aikaa, kp 28 on huomenna tiistaina. 28/33-35 siis. Eli sunnuntaina aikaisintaan tai viikon päästä tiistaina viimeistään on mekat tuloillaan.

Tehikselle onnittelut, jos kerran jo noin varmalta tuntuu. Safiirille myös kaikki onni matkaan, jotta täti pysyisi poissa ja Kukkiksella toivottavasti lääkkeet auttaa.

Safiiri, varo vaan ettet nukahda tunnille sen vt:n jälkeen, voi kuulemma olla ekakertalaiselle niin rentouttava vaikutus että menee loppupäivä ihan pökerryksissä! ;)

Oliko Safiiri se virtsatulehduslääke kielletty raskaana olevilta? Luulis ettei lääkäri määrää mitään kovia myrkkyjä, jos on pieni mahdollisuus olla raskaana?! No, eipä niistä tiedä, eikä tiedä sitäkään johtuiko se km siitä lääkekuurista, joten älä syyllistä itteäs tapahtuneesta. :)

Mulla näyttäis aamulämmöt palautuneen lähelle normaalia, hyvä homma! On sitten selkeempää seurata koska ovis tapahtuu, kun lämmöt ei enää huitele missä sattuu.

Safiirille ja hamadalle plussapuhallukset ja jäitä hattuun piinaviikolle! Tehiksellä on jäät jo niin sulaneet ettei uusista taida olla enää hyötyä ;)

Laskujen mukaan tänään on 25/28-32. Piiiitkä on matka vielä ens viikkoon, voi vihvilä sentään.

Tulin siihen tulokseen, että saa mies lähteä mua huomenna sinne vyöhykkeeseen viemään. Oon sitte loppupäivän kotona ja laitan taloa siistimmäksi. Vanhimman "tyttöystävä" tulee taas käymään. Ja muutenki mukava matkustaa vänkärin paikalla terapian jälkeen. Ei varmaan jaksais keskittyä liikenteeseen...

Ruokkis lähenee loppuaan, joten tämä lähtee nyt muualle.

Ollaan näköjään Hamadan kans ihan samassa tilanteessa! Mullaki pitäis tiistai olla aika lailla kierron viimenen päivä. Koitetaan nyt toinen edes pitää tätönen loitolla!!!!

Safiiri: Tee raskaustesti ennen sitä vyöhyketerapiaa. Vyöhyketerapia on "kielletty" alkuraskauden aikana, se voi aiheuttaa niin voimakkaita reaktioita kohdussa, että keskenmenonvaara on olemassa. Juuri tämän vuoksi vyöhyketerapiassa pitäisi käydä vain menkkojen ja ovulaation välisenä aikana, ei enää ovulaation jälkeen.

Vai voi! Vaan testi ei kyllä tässä vaiheessa plussaa näyttäis ku nyt on vasta kp 25. Täytyypäs kysäistä siltä terapeutilta, kannattasko varmuuden vuoksi tulla tulevan kierron alussa.

Niin just. Luitte oikein. Tämä rouva alottaa nyt päällään seisomisen! Se *%&#$£@~¨ tuhru meinaa ilmotella olemassaolostaan. Iltapäivällä tuli valkkarin seassa hiukka rusehtavaa. Voihan %¤#*£$€£@*/*+#&* ! :/ :/ :/ Täällä istuskelee tällä hetkellä kiukkua kihisevä naisihminen. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Ärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Tänään on kulunu ne kuuluisat kymmenen päivää oviksesta! Ja vyöhyketerapeutti just tekstas, että hällä vapaita aikoja vasta tammikuussa! RÄYH! Jokohan tää mun karjunta kuuluu ympäri Suomea?

Koita jaksella. Eiköhän siihen jo ole ottunut, että joka kerta ne sieltä tulee, vaikka kuinka toivoisi ja odottaisi muuta. Mulla aika neutraali olo vieläkin, siis odotuksen suhteen. Saa mun puolesta olla kumpaa vaan, molemmilla omat hyvät puolensa.

Katselin tänään dr. Phil -ohjelmaa, käsitteli synnytyksen jälkeistä masennusta. Olen melkein 100-varma, että mullekin sellainen tulee, ainakin jonkinasteisena.

Yhteistyössä