Aurinkoplussaajat 16

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hamada
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle vaihdettiin kone ja siin oli pientä probleemaa, mut nyt pitäisi taas pelittää!

Tk:n kautta sain lähetteen sinne naisten polille. Soitinkin sinne, mut ei ne hoitajat oikein mitään osannut sanoa, pitäis lääkärin kanssa päästä puheille, mut ei sinne taida kovin äkkiä päästä :/

Lämmöt laski siis siihen mitä yleensä on kp1, mut vielä ei tätiä näy. Kaipa se huomenna viimeistään ilmestyy.

Tolla tjottailu-periaatteella olis varmaan vähän rauhallisempi mieli, mut enää tässä vaiheessa mun hermot ei kestäis aloittaa tjottailua. Teillä tietty eri tilanne kun on jo lapsia ennestään, mut mä alan olla jo aika epäileväinen ettei meille sitä tärppiä luonnollisin keinoin tule. Eikä mulla edelleenkään mitään stressiä sentään ole, mut harmittaa vaan kun mitään ei tapahdu..

Tsemppiä ovisbongareille! :) Mä hoidan vielä pari hommaa ja lähden sit kotio!

Nyt noidun täällä sitten oikein kovalla äänellä:
Huomenna ei ole Kukkiksella viestiä kp 1!!!!!!!!!!!! Hus hus hus!!!!!!!

Mä taidan lähteä tästä pikkuhiljaa ukonkaatokisoihin... Juu, ja en tarkoita siis huomisia pikkujouluja ;-)

Tehis kp 13/28-34

Huomenia vaan täältäki! Ja terveisiä ihanasti valaisevien jouluvalojen seasta.

Kukkis, jos mulla ei tässä kierrossa ala tuhrua niin ku ennen, on sillä vt:lla ehdottomasti hyvä vaikutus. Nice näytti tuossa jo usuttavan sinuaki sinne :) Toivottavasti kuiteski tädin pirskatti pysyy teiltä pois!!!!!!!!! Grrrrr. Alkaa jo mennä hermot sunki puolesta.

Tehikselle mukavaa tän illan pikkujoulua.

Hamadalle ovista paikalle!

Ja ittelle kans. Ja tietty Tehikselle. Nyt en taida raapustaa enää muuta. On tosiaan koko porukka kotona. Eli hauskaa viikonvaihdetta!

Kiitos Tehis loitsuista, mut tällä kertaa ne ei auttanut.. kp 1 tänään :( Ja l-vaihe 10 päivää eli toivotonta!

Nice tuolla taisi taas suositella vyöhyketerapiaa mihin kyllä olen suunnitellutkin meneväni, mutta vasta tän kierron jälkeen. Mä popsin niitä clomeja vielä tän kierron, niin samaan aikaanhan ei ilmeisesti kannata vt:aan mennä, eikö?

Viikon päästä on sitten se munatorvien aukiolotutukimus ja samalla mies menee simppatestiin. Kun niistä tulee tulokset, niin saadaan lähete keskussairaalaan lapsettomuuspolille ja siellä sitten mietitään jatko, eli varmaan ensin inssillä, jos simpat on ok. Apua, mä niin toivon ettei niin pitkälle tarttis mennä! :/

Pännii, surettaa, harmittaa ja kaikkee muutaki! prkl

Voi itkut Kukkis :-( Ison isot pahoittelut! Ei auttanu noituudetkaan...
Tuosta tjottailusta tosiaan vielä. On ihan varmasti vaikea olla tjollailulla tuossa Kukkiksen tilanteessa, täysin ymmärrettävää. Toivottavasti nuo mahdolliset tulevat toimenpiteet viimeistään tuottaisivat sitten tuloksen.

Mä olen vaihteeksi ihan hukassa ovikseni kanssa. Ei yllätys :-) Vaikka kuinka tjottailee, niin kyllä sitä silti pohtii, että menikös se jo vai mikä on homman nimi. Eilen mulla oli tosi kovaa vihlontaa munasarjan tienoilla vessareissulla ja illalla vatsa tosi kipee. Ajattelin sen olevan vasta esivihlontaa. Nyt kuitenkin kaikki tuntemukset hukassa ja eilen ne lämmöt tosiaan oli 37 asteessa. Mielestäni jossain vaiheessa lämmöt oli jo normaalitkin. Niitä silloin mittailin, kun ei meinannu millään laskea. Limoja ei oo kunnollisia mun mielestä ollu. On tää niin vaikkiaa. Jossain oli, että toi sokeriton dieetti saattaa vähentää valkkareita. Jollei niitä limoja nyt lähipäivinä tule, niin sitten kierron pituudeksi tulee varmaan se 28. Eipä oo ainakaan ahkeraa touhuilua kammarin puolella ollu, että tositjollailuksi meni tämä kierto. Taidetaan siis tähyillä seuraavaa junaa tosiaankin... :-)

Tehis kp 14/28-34

Kukkikselle isot pahoittelut...tuli mieleen, että sun kohdalla vois olla niistä keltarauhashormoneista apua, siis clomien lisäksi. Onko sulla ollut lääkärin kanssa niistä puhetta, ja käytkö jossain kontrollikäynneillä?

Se vielä, että itelläni oli plussakierrossa (joka päättyi kuten päättyi..) kolmena päivänä vuotoa, 10-12 päivinä positiivisesta ovistestistä. Eli peli ei aina automaattisesti ole menetetty, vaikka tuntuukin että menkat alkaa.

Omppu75

Kiitoksia pahoitteluista, kyllä tää tästä taas..

Ompulle: Munkin mielestä mulle vois olla apua niistä lugeista, mut lääkäri ei oikein noteerannut mua, kun puhelin siitä lut.vaiheen lyhyydestä. Antoi pelkästään clomit eikä määrännyt edes kontrollikäyntiejä, vaikka kysyin että tulenko kontrolliultraan!?! Viikon päästä tsekataan miehen simpat ja kun niiden vastauksesta juttelen lääkärin kanssa, niin samalla kyllä otan puheeksi lyhyen l-vaiheen ja luget!

Niin, ja mulla tippui lämmöt jo eilen eli kyllä tää peli on menetetty... taas kerran...

Tehis, oisko sulla se ovis sitten jo ollut, kun lämmöt oli niin korkeella? Mulla oikeestaan loppuu ne kunnon jomotukset jo päivää ennen ovista ja limailukin on muistaakseni vähäisempää sinä päivänä kun munios irtoo. Siks aina ennen aamulämpömittailuja luulinkin oviksen olevan paljon aikasemmin.

Voi viheliäinen, Kukkis :/ Nyt harmittaa tosi paljon. Tuo on hyvä ajatus, että kysyt ens viikolla lääkäriltä ihan suoraan niitä lugeja. Sullahan on ihan selvä tapaus tuo että l-vaihe on liian lyhyt. Haloo, eikö ne tohtorit tajua!!!!

Täällä vatsan nipistely on vähitellen vaimenemassa. Lämmöt ei oo vielä nousseet joten ovis on vasta tulossa. Todennäkösesti aika lähiaikoina. Eilen tikkuun tuli haamu. Viime kierrossa siis vahva viiva tänään. Parin tunnin päästä aion tikuttaa tästä satsista toiseks viimesen tikun. Saas nähdä, kerkeenkö bongaan ovista ollenkaan?

Tehiksellä ovis tosiaan lämmöistä päätellen ois voinu jo olla???

Yhteistyössä