Aurinkoplussaajat 16

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hamada
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
031201_nounoursnoel.gif

Mä olin jo unohtanu noi kuvat, täytyyki muistaa jatkossa, jos tulee jotain kivoja kuvia vastaan!

Täällä ei muutoksia, edelleen tissit arat ja alavatsa nippailee. Täytyy vaan toivoa, että jos se täti sieltä taas tulee, niin tulisi sitten ajallaan eikä myöhässä, etten ala herätellä mitään ylimääräsiä toivonkipinöitä! Ja siksikään ei saa tulla myöhässä, kun mulla on se munatorvien aukiolotutkimus varattuna ja silloin ei saa enää tuhrutella tippaakaan. Ja mulla kun tiputtelee yleensä muutaman päivän menkkojen loputtua, niin parempi olisi, jos se täti tulis vaikka päivää etuajassa. Siis jos on tullakseen..

Onpa karmee keli, täällä sataa vettä ihan maahan saakka! Toivottavasti huomenna ei satais kun on ne pikkujoulut ja kuitenkin joutuu ulkona olemaan ainakin taksijonossa ym.

Mulla vähän kiireitä kun tenttiviikko on ensiviikolla ja nyt menee taas viikonloppu yötöissä, joten palailen kupille ensi viikon puolella, loppupuolella luultavasti.

Täällä kans kiirettä pitää. Olin tänään siellä vt:ssa. Että oli mukava kokemus! Suosittelen!! Sain seuraavan ajan tammikuun 8. päivä vasta. Meinas että tää yks hoito pitäis jo tehota mun tilanteeseen hyvin. Oli kans sitä mieltä, että ensinnäkin nesteet pitää saada liikkeelle mun kehossa ja toiseksi viimenen synnytys (joka oli niin nopsa etten kerennyt saada yhtään kivunlievitystä) rasitti nopeudellaan lantion seutua niin että vaikutukset tuntuu vieläki! Nyt siis katsotaan, alkaako tuhru vielä. Tuhru voi kuulema seuraavissa menkoissa tulla runsaana tai sitten jos ei tule ollenkaan, menkat voivat olla tosi runsaat.

Nyt viikonlopun viettoon. Hei vaan!

Ei olis millään jaksanu herätä tänään :/ Lauantaiset pikkujoulut verottaa vieläkin, vaikken edes vetänyt mitään kännejä ja kotonakin oltiin ennen kahta. Kyllä se niin on ettei vanha jaksa enää! ;)

Kiva juttu Safiiri, että vt reissu meni hyvin ja sait heti positiivista "ennustetta". Nyt vaan jännätään, että tuleeko tuhruja vai jääkö kenties menkatkin pois n. vuodeksi.. 8)

Täällä ei mitään muutoksia, edelleen tissit arat ja alavatsassa nippailuja, mut kun ne johtuu niistä clomeista, niin olen aika varma, että täti sieltä tulla tupsahtaa pe tai la.

Hamadalle tsemppiä tenttiviikkoon!

Täytyypä käydä täälläkin välillä morjenstamassa.

Hitaasti etenee tuo Kukkiksen kierto ;-) Mä muistin, että olis jo jännät paikat. Mutta eihän ne sit ihan vielä olekaan... Peukut on pystyssä edelleen!

Täällä vähän sellainen fiilis, että haaveilut menee suhteellisen tässä kierrossa vähän siinä sivussa. Vähän lätsähti yrittämisinto, jos tuo oli varhainen km sen km:n jälkeen. Vaikka eihän noita varhaisia oikeastas edes lasketa. Ja varsinkin, kun luulen, että ei mitään kiinnittymistä edes tapahtunut. Mutta eipä noista onneksi varmuudella tiedä, miten se sitten oikeasti oli. Voishan tässä uskoa vaan, että menkat ne pläjähti ihan normaaliin tapaan ;-) Mutta täällä siis tjottaillaan ja taitaa olla jännäysviikko siellä joulun tienoilla. Ihan hyvä, ei niin ehdi jännäilemäänkään, kun on muuta kiirusta... Voipi olla, että tästä kierrosta on tulossa vielä lyhyempi kuin viimeksi se 34. Mutta mahdolliset testaukset on aikaisintaan sen 34:n mukaan! Eli siitä viikko myöhässä ;-)

Tehis kp 10/28-34

Jo meinaa väsyttää! Äsken meinasin nukahtaa tuohon nojatuoliin Pikkukakkosen eteen. Tänään oli tilinpäätöksen näyttö, se kait sitte verottaa jaksamista.

Jännäillään siis Kukkista nyt kolmeen pekkaan!

Kiitoksia vaan peukutuksista, toivotaan että niistä on apua! :)

Mulla ei kyllä kovin korkeella toivot ole. Alavatsaa vihloo aika reippaastikin, mut musta tuntuu että lämmöt olis laskusuunnassa jo nyt?! Yleensähän mulla lämmöt laskee kp 1-3 eli jos mul nyt alkaa menkat 3 päivää etuajassa, niin saa olla kyllä ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun mä clomeja popsin! Lyhyeen lut.vaiheeseen piti saada apua, et toivottavasti ei lyhene entisestään! :/ Sori, negatiivinen purkaus, mut potuttaa jo valmiiksi kun se täti kuitenkin taas porhaltaa kylään! Oliskohan mullakin tarve sille lugesteron -kuurille?? Ärsyttävää vaan, kun se lääkäri ei oikein noteeranut mun juttuja lyhyestä l-vaiheesta ja aamulämpömittailuista.

Joko Safiiri alotit tikuttelun?

Tänään isken tuossa joskus iltapäivällä.

Mullakaan se lääkäri ei oikein kommentoinu sitä tuhruttelua ollenkaan. Totes heti tärppäämättömyyden syyksi tän mun ylipainon. Onhan sitä, mutta painoin viis kiloa vähemmän sillon ku tein tästä nuorimmaisesta positiivisen testin. Ja sitte ku se lääkäri väitti etten iän takia ovulois aina ollenkaan, en muistanu sanoa että määhän oon tikuttanu vahvan viivan monessa kierrossa. Ja sehän merkkaa ovista!

Saapas nyt nähdä, miten Kukkiksen käy. Toivottavasti kierto ei tosiaan lyhene entisestään!!!!!! Ei hyvä :(

Jossain muuten oli kyllä tuosta, että se tikutuskaan ei ole satavarma. Sehän kertoo sen LH:n määrän, mutta ei itse ovulaatiota. Mutta ottaapa näistä sitten selvää... Toisaalta jos tikuttaa vahvan viivan ja vielä lämmöt nousee, niin luulis ovulaation tapahtuneen ?!
No, enpä näihin tikutusasioihin puutu, kun en mitään tiedä :-) Mulla ne tikuttelut taisi jäädä siihen yhteen kiertoon. TJOT on tämän kierron sana muutenkin. Ei oo muuten kammarissa touhutta vasta kuin yhden kerran menkkojen jälkeen. Täällä on nyt ihan rauha maassa asian suhteen :-D

Kukkista jännätään!

Tehis kp 11/28-34

Kyllä mäkin uskon, että jos tikuttaa selkeen plussan ja lämmöt nousee, niin ovis olisi tapahtunut. Määhän tikutin pelkkiä haaleita viivoja ja siltin olin ovuloinut. Lämpöjä en kyllä mittaillut vielä silloin.

Tehis tjottailee, sehän on hyvä kun eikös ne kolme edellistäkin sillä periaatteella tullut! :)

Joo, mutta paluuta ihan vanhan malli tjottailuun ei enää taida olla. Nyt kun kierto on lyhentynyt ja on enempi tietoinen noista limoista (kiitos netin), niin kyllähän sen oviksen väkisinkin tunnistaa. Mutta kyllä se erilainen asenne ainakin varmaan onnistuu. Suurin kuume on "laantunut".

Tehis kp 11/28-34

Tikutin tänään ihan tyhjän ruudun. Siis kontrolli tuli muttei muuta. Ja koska vielä ei oo edes limailut alkanu kunnolla, aion tikuttaa seuraavan kerran vasta perjantaina. "Tjottaillaan" (heh) siis meki.

Mikäs kp sulla Safiiri onkaan menossa? Turhaanhan sitä liian aikasin on tikutella, jos meinaan limoistakin voi päätellä, että ihan lähipäivinä ei ole oili tulossa. Määhän alotin tässä kierrossa tikuttelun ajoissa niitten clomien takia, mut samana päivänä ovis oli ku aikasemmissakin kierroissa. Sulla tietty se vt voi jotain vaikuttaa?!

Mulla oli lämpö taas noussut 0,1 astetta eli ehkä se täti ei ainakaan tänään ole tulossa, hope so! Eilen illalla vihloi paikotellen todella menkkamaisesti ja olinkin ihan varma, että aamulla pärähtää täti kylään, mut ei ainakaan vielä näy punasta ferraria.. Kaipa ne vihlonnat niistä clomeista vaan johtuu. Nyt on menossa kp26 eli ihan vielä en sitä tätiä haluis nähdä! (jos siis on tullakseen)

Mukavaa työ-/koulu-/vapaapäivää kaikille! :)

Taulukon mukaan tikutusalotus kp 11, joka oli eilen. Tänään on sitte limaillu mukavasti, joten nyt oon kahden vaiheilla, tikutanko tänään vai vasta huomenna. Luultavasti kuitenki huomenna. Viime kierrossa vahva tuli kp 14.

Lämmöt on laskussa eli ei täällä ainakaan raskaana olla :( Jos täti pamauttaa kylään tänään, niin kierto jää 26 päivään ja l-vaihe entistä lyhyemmäks, prkl! Mä taidan soittaa sinne polille missä kävin ja kysyä, josko se lääkäri vois kirjottaa vaikka luge -reseptin, ku ei noista clomeista taida mitään apua olla. Miksi lääkärit ei millään haluis ottaa todesta sitä, että liian lyhyt l-vaihe voi ESTÄÄ raskautumisen!?

Myöhemmin lisää, tuli kiire..

Mulla just tuli tuolla lenkillä mieleen, että pitääkin nopsasti tulla kurkkaamaan Kukkiksen tilannetta. Hitsin hitsi. Onkos sulla ne lämmöt romahtanu jo reilusti? Voihan siinä pientä heittoa olla varmaan.

Jokos Safiiri tikutti uudelleen vai onkos se nyt sit vasta tänään?
Täällä ei ainakaan ovis oo vielä ollu, en usko. Ei oo kyllä kammaripuuhiakaan ollu. Luulen, että ovis on vasta jossain su-> Silti tulis lyhempi kierto. Täällä aikas rauhallisin mielin elellään tätä kiertoa.

Tehis kp 13/28-34

Luultavasti tikutan huomenna. Tai sitte tänään. Enkä kait tilaa lisää tikkuja. Kerta kaikkisesti aletaan meki tjottailla (ihana sana, oon aivan tykästyny). Kivasti miehellä on huomenna vapaata, joten voidaan sopivasti romantisoida koko viikonloppu :)

Voi himskatti Kukkis, jos oot oikeassa. Lääkärit on sitte ihan kummallisia. Ku mullakaan se ei reagoinu tuhruun ollenkaan. Nyt en muista, kävitkö tk:ssa vai yksityisellä?

kp 13/28-32

Mulle vaihdettiin kone ja siin oli pientä probleemaa, mut nyt pitäisi taas pelittää!

Tk:n kautta sain lähetteen sinne naisten polille. Soitinkin sinne, mut ei ne hoitajat oikein mitään osannut sanoa, pitäis lääkärin kanssa päästä puheille, mut ei sinne taida kovin äkkiä päästä :/

Lämmöt laski siis siihen mitä yleensä on kp1, mut vielä ei tätiä näy. Kaipa se huomenna viimeistään ilmestyy.

Tolla tjottailu-periaatteella olis varmaan vähän rauhallisempi mieli, mut enää tässä vaiheessa mun hermot ei kestäis aloittaa tjottailua. Teillä tietty eri tilanne kun on jo lapsia ennestään, mut mä alan olla jo aika epäileväinen ettei meille sitä tärppiä luonnollisin keinoin tule. Eikä mulla edelleenkään mitään stressiä sentään ole, mut harmittaa vaan kun mitään ei tapahdu..

Tsemppiä ovisbongareille! :) Mä hoidan vielä pari hommaa ja lähden sit kotio!

Mulle vaihdettiin kone ja siin oli pientä probleemaa, mut nyt pitäisi taas pelittää!

Tk:n kautta sain lähetteen sinne naisten polille. Soitinkin sinne, mut ei ne hoitajat oikein mitään osannut sanoa, pitäis lääkärin kanssa päästä puheille, mut ei sinne taida kovin äkkiä päästä :/

Lämmöt laski siis siihen mitä yleensä on kp1, mut vielä ei tätiä näy. Kaipa se huomenna viimeistään ilmestyy.

Tolla tjottailu-periaatteella olis varmaan vähän rauhallisempi mieli, mut enää tässä vaiheessa mun hermot ei kestäis aloittaa tjottailua. Teillä tietty eri tilanne kun on jo lapsia ennestään, mut mä alan olla jo aika epäileväinen ettei meille sitä tärppiä luonnollisin keinoin tule. Eikä mulla edelleenkään mitään stressiä sentään ole, mut harmittaa vaan kun mitään ei tapahdu..

Tsemppiä ovisbongareille! :) Mä hoidan vielä pari hommaa ja lähden sit kotio!

Yhteistyössä