Onpas täällä tosiaan hiljaiseloa! No, yritänpäs kehitellä jutun aihetta ;-)
Hei, teillä kun on tuota greippeilyä, niin tuli mieleen, että miksi pitää just greippimehua? Miksei greippiä ihan hedelmänä? Perustuuko tää samaan ku valmisruoat? ;-) Ei oo aikaa nykyihmisillä värkätä niiden hedelmien kanssa. Ajattelin vaan, jos se kerran on siinä greipissä se juttu, niin kai sitä enemmän on ihan hedelmässä kuin mehussa?! Mehuissa noi hedelmäprosentit on kuitenkin aika pieniä. Itse en ole ajatellut tähän greippimehuiluun lähteä, mutta meillä kun syödään paljon hedelmiä, niin ostin mä niitä greippejäkin. Eivät ole vielä kylläkään parhaimmillaan...
Kukkiksella alkaa siis jännät ajat häämöttää, yes! Voi että, kun ne clomit nyt tuottas tuloksen. Eikös aika monilla niistä ole apua? Pidetään peukkuja pystyssä.
Olen tonne muihin ketjuihin kirjotellukki, että mulla vielä hormonihuurut päällä. Lämpöilyt ym. vieläkin, vaikka on jo kp 6. Outoa on! Monenlaista teoriaa on ilmassa, mutta itse uskon eniten varhaisen km:n huuruihin. Mutta voipi olla, että huomenna testaan, mikä on tilanne. Jos se näyttää plussaa, niin täytyy sitten pyytää verikokeisiin pääsyä äippäneuvolasta. Ja jos taas negaa, niin saa ruveta odottelemaan niitä ovisjomotuksia. Varmaankin kyllä myöhässä, kun näin on vielä jotain muuta hormonia elimistössä?!