auh. onneksi on talvi, ei tämän ruhjotun kaulan kanssa voisi muuten lähteä ulos. mies oli eilen humalassa..

• Viestiketjun aloittaja firequeen
  • Ensimmäinen viesti
firequeen
... ja päätti tehdä kunnon fritsut kun nukuin !! tuohon päälle kun vielä se, että hampaitten pesun yhteydessä taapero repi kunnon jäljet kynsillään kaulaani, niin nyt sitten näytän oikeasti siltä kuin joku olisi koettanut kuristaa meikäläisen !! :D

n
Alkuperäinen kirjoittaja <3:
munki mies oli eilen sellasella päällä mut ihan selvinpäin. hän tuli useaan otteeseen suutelemaan. harvoin siis tulee silleen lähelle. mikäsköhän oli...
Pettäny sua. Poikkeava käytös merkkaa joko pettämistä, suhteen lopettamisen aikomista tai paremman käytöksen aloittamista. Hyvin harvoin kyse on viimeeksi mainitusta..

Alkuperäinen kirjoittaja n:
Alkuperäinen kirjoittaja <3:
munki mies oli eilen sellasella päällä mut ihan selvinpäin. hän tuli useaan otteeseen suutelemaan. harvoin siis tulee silleen lähelle. mikäsköhän oli...
Pettäny sua. Poikkeava käytös merkkaa joko pettämistä, suhteen lopettamisen aikomista tai paremman käytöksen aloittamista. Hyvin harvoin kyse on viimeeksi mainitusta..
Joo-o, koska miehet EI osaa aloittaa parempaa käytöstä.

maissihiiri
Ja mä muistan kuinka mua _hävetti_ ihan törkeesti kun menin äidille kylään 19-vuotiaana, olin just tavannut nykysen miehen ja kauheet fritsut kaulassa jotka olin unohtanut peittää :D

Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
Pirulauta... Olenkohan mä tulossa vanhaksi kun en muista koska olisi viimeksi tarvinnut kaulaansa peitellä... :xmas:
mä muistan omani, koska se oli vuonna 1998 kun ripille pääsin :LOL: :LOL:
Höh... Mä olen tässä yrittänyt muistella muttei kyllä tule mieleen kuin joku hyvin hämärä muistikuva lähemmäs kymmenen vuoden takaa... :snotty: Se on nyt myönnettävä... Olen vanhus... jo nuorena!

muoks. Tosin voin kyllä vannoa, että ikinä niitä ei ole mun kaulaan ilmestynyt kun olen itse nukkunut! :D

kalkkisko?
Asiasta kymmenenteen, mä en enää ees osaa tehä niitä fritsuja, teininä olin taitava. En vaan osaa. Mä taidan olla muuttumassa fossiiliksi.

Ollaan meinaan pari kertaa tämän yhteisen elämän aikana "aikuisina" koitettu hullutella pientä fritsua tekemällä, enkä mä saanu mitään aikaiseksi...:D

Yhteistyössä