auh. onneksi on talvi, ei tämän ruhjotun kaulan kanssa voisi muuten lähteä ulos. mies oli eilen humalassa..

• Viestiketjun aloittaja firequeen
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
Muistuttakaas mua, että mikä idea niissä fritsuissa ylipäätensä on? Vai onko se vaan vähän sama kuin koirat merkkaa reviirinsä?? :xmas:
teininä ne ainakin olivat suuri ylpeyden aihe ja jotkut tekivät niitä pölynimurillakin :LOL: tuskinpa niissä sen syvällisempää ideaa on

Alkuperäinen kirjoittaja n:
Alkuperäinen kirjoittaja <3:
munki mies oli eilen sellasella päällä mut ihan selvinpäin. hän tuli useaan otteeseen suutelemaan. harvoin siis tulee silleen lähelle. mikäsköhän oli...
Pettäny sua. Poikkeava käytös merkkaa joko pettämistä, suhteen lopettamisen aikomista tai paremman käytöksen aloittamista. Hyvin harvoin kyse on viimeeksi mainitusta..
:LOL: luet näköjään ihmisiä kuin avointa kirjaa ilman että edes tunnet, hieno taito B)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aikuinen:
Onneksi en tunne sinua.
Ei kuulu minunkaan ystäväpiiriini. Tällä ap-henkilöllä on joku fiksaatio näihin fritsujuttuihin ja viittauksiin miehen väkivaltaisesta käytöksestä.
kuka käski avata, jos pitää suhtautua noin tosikkomaisesti ja ahdistua ;)

Alkuperäinen kirjoittaja MLL:
Kas kun ei piirtäny viiksiä vedenkestävällä tussilla :D No joo, mut siis hauskaahan se on välillä hullutella aikuisenakin. Rakkaudesta se hevonen potkii vai miten se meni..? :)
Humppaorkesteri Eläkeläisillä on traditiona piirrellä sammuneen bänditoverin kasvoille kaikenlaista. Hakaristi, HOMO ja jokin kolmas jota en nyt muista ovat pakollisia piirroksia, muut valinnaisia. Pitkän rundin päätteeksi yhtyeen jäsenet usein ovat riemunkirjavia kasvoiltaan.

Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
Muistuttakaas mua, että mikä idea niissä fritsuissa ylipäätensä on? Vai onko se vaan vähän sama kuin koirat merkkaa reviirinsä?? :xmas:
Ei niissä olekkaan mutta niitä vaan tulee kun toinen puree,ihan ninku selkeitä hampaanjälkiäkin.Mulla on herkkä nahka ja helposti jää jäljet.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Aikuinen:
Onneksi en tunne sinua.
Ei kuulu minunkaan ystäväpiiriini. Tällä ap-henkilöllä on joku fiksaatio näihin fritsujuttuihin ja viittauksiin miehen väkivaltaisesta käytöksestä.
kuka käski avata, jos pitää suhtautua noin tosikkomaisesti ja ahdistua ;)
Avaan mitä avaan eikä ahdista. Jatka vaan...

n
Alkuperäinen kirjoittaja <3:
munki mies oli eilen sellasella päällä mut ihan selvinpäin. hän tuli useaan otteeseen suutelemaan. harvoin siis tulee silleen lähelle. mikäsköhän oli...
Nähnyt jonkun kauniin naisen ja sinä olit saatavilla korvikkeeksi.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Kuinka et heränny? :D En mä tollasesta suuttuis kuitenkaan. Tuskin se mies mitään pahaa on tarkottanu..? Mutta heräisin taatusti jos joku mun kaulaa puris keskellä yötä :LOL: :LOL:
no heräsin heräsin, mutta myöhäistä se enää siinä vaiheessa oli :D hemmetti ku huvittaa katsoa peiliin, on meinaan aika järkky näky :D

ap
Siis aina samat jutut....no, kun nyt ap on siinä, ni olikos se 92 cm toppahaalari sopiva sille 74 cm vai minkä mittainen olikaan? :whistle:
92 ja ihan sopiva, mitä nyt hihat vähän pitkät. mutta vyötäröltä oikein istuva

Kyllä munkin mies on sen verran kiihkeä rakastelun aikana, että väkisinkin jälkiä joskus jää... Ei nyt mitään pahoja, mutta jotain. Sitten jos on jotain erikoista menoa seuraavana päivänä, niin varottelen vähän jos meinaa liikaa innostua. Mun mielestä se on aikas kiihottavaa, kun toinen on niin intohimoinen... ;)

vieras
no eihän toi nyt mitään mutta kun mentiin appiukolle kylään ni meinasin tuolilta pudota ku huomasin sen kaulan,ihan täynnä fritsuja ja ihan tossa posken kohallakin..
ei sillä mä tykkään ku kaulaa imetään ja purraan,jäljet ei oo vaan kivoja ollenkaan.se on tosi kiihottavaa ku toinen on kiihkeä :D

Yhteistyössä