E
Epäilevä mies
Vieras
Seurustelen maailman ihanimman naisen kanssa, olemme 26-31 vuotiaita - molemmat vakityössä ja pärjäilemme ihan hyvin. Asumme vuokralla mutta haluaismme ostaa oman asunnon. Mietityttää vain, uskallanko. Asunto tulisi molempien nimiin tietysti jne, mutta pointti on se, ymmärtääköhän naisystäväni nyt ihan mihinkä hän sitoutuu. Hän on vähän huikentelevainen rahan käytön suhteen, takana pikavippejä (kylläkin maksettuja) ja osamaksujuttuja, kun taas itse olen sitä mieltä että jotain ostosta ei osteta ennenkuin siihen on rahaa. Asunto ja auto on poikkeuksia mutta jos esim. TV tai tietsa hajoaa, ei sitä lähdetä osamaksulla tai pikavipeillä kustantamaan. Ne voivat odottaa kunnes raha on säästetty.
En halua arvostella että naiseni olisi tyhmä koska ei osaa käyttää rahaa kovin viisasti, hän on lämmin ja tasa-arvoinen ja kultainen ihminen muuten.
Pelkään että mitä tapahtuu, esim. hänellä nyt ei ole aina varaa maksaa puolikasta vuokrastamme joka on 780 eur/kk, vaan joudun sen itse maksamaan. Miten käy kun ostamme asunnon? En haluaisi tämän takia hylätä naistani mutta en varmasti asu vuokralla loppuikääni, ja tässä iässä alkaisi olla jo asunnon osto ajankohtainen.
Automme on minun ostamani ja maksamani eli häneltä ei siihenkään mene kuin puolet bensoista, minä maksan lyhennykset ja huollot.
En halua arvostella että naiseni olisi tyhmä koska ei osaa käyttää rahaa kovin viisasti, hän on lämmin ja tasa-arvoinen ja kultainen ihminen muuten.
Pelkään että mitä tapahtuu, esim. hänellä nyt ei ole aina varaa maksaa puolikasta vuokrastamme joka on 780 eur/kk, vaan joudun sen itse maksamaan. Miten käy kun ostamme asunnon? En haluaisi tämän takia hylätä naistani mutta en varmasti asu vuokralla loppuikääni, ja tässä iässä alkaisi olla jo asunnon osto ajankohtainen.
Automme on minun ostamani ja maksamani eli häneltä ei siihenkään mene kuin puolet bensoista, minä maksan lyhennykset ja huollot.