asunnon myyminen/ vaihto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaivaa muita ongelmillaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaivaa muita ongelmillaan

Vieras
elikkäs meillä olis sellanen tilanne että asunnon vaihto olis ajankohtainen, mutta mikä olis järkevin askel nyt, myydä eka kämppä vai ostaa ensin uusi ja laittaa sitten vasta vanha myyntiin...mies meinaa että ostetaan uusi ensin ja sitten tämä myyntiin...miten te muut olette toiminut vastaavassa tilanteessa...

Me tehtiin tarjous uudesta (joka hyväksyttiin) ja laitettiin ehdoksi kauppojen syntymiselle meidän vanhan asunnon myynti. Aikaa oli 2-3kk myydä vanha.
Vanha menikin onneksi kuukaudessa kaupaksi.

ajatus aikoinaan oli että ensin myydään oma, sitten ostetaan uusi, mutta kun satuttiin löytämään "se oikea" kun vanhassa oli vielä remppa kesken niin, tehtiin kaupat uudesta asunnosta, rempattiin äkkiä vanha loppuun ja laitettiin myyntiin.
- ja onneks saatiin ensi-esittelyssä se liki pyyntihinnalla kaupaksi

Aina olen ensin vanhan myynyt ja sitten uuden ostanut. Tai siis vanha on ollut myynnissä samaan aikaan kun olen uutta etsinyt ja kummallakin kerralla olen myynyt vanhan pois ennen kuin olen löytänyt uuden tilalle.

Me myytiin eka vanha pois ja oltiin 3 kk evakossa, kun odoteltiin uuden asunnon vapautumista. Ei uskallettu ottaa riskiä, että ei saataisi vanhaa myytyä ja meillä olisikin kaksi asuntoa. Tosin meillä meni vanha asunto viikossa, mutta myytiin heti kun saatiin hyvä hinta.

Yhteistyössä