Asun helsigissä rapussa jossa on 12 asuntoa ja ainoastaan meille tulee hesari..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lukija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja turha tilaus:
kallis lehti ja muuteskin uutisia tulee joka kanavalta,netistä,radiosta.......

Turha lehti jos omat intressit esim. on 7-päivää tasoisessa viikkolehdessä. Muuteskin niin..

Ai jos ei tilaa hesaria, niin sitten ainoa vaihtoehto on seiska? :laugh: :laugh: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja turha tilaus:
kallis lehti ja muuteskin uutisia tulee joka kanavalta,netistä,radiosta.......

Turha lehti jos omat intressit esim. on 7-päivää tasoisessa viikkolehdessä. Muuteskin niin..

Tunnetko ap ylemmyyden tunnetta tilatessasi Hesaria? *tirsk* :hug:

Juu antoi tuo hesarin lukija ittestään todella fiksun kuvan tuolla kommentilla :whistle: :hug:
 
mutta ei minusta todellakaan voi verrata hesaria tai nettilehteä tai jotain neloskanavan uutisia toisiinsa. Hesarissa on joka päivä artikkeleja jotka laittaa ajattelemaan syvempiä kysymyksiä elämässä. Minusta se on tärkeää. Koen myös, että on ammatteja joissa näkisin, että on todella tärkeää seurata aikaansa muualtakin kuin netistä ja telkkarista. Lapseni opettajalle ei esim. tule hesaria ja minusta se on todella erikoista!
 
Ei ole aikaa tällä hetkellä lukea juurta jaksain oikeastaan mitään. Sunnuntaihesari meille tuli jonkin aikaa, kunnes kyllästyin kantamaan niitä lähes lukemattomana roskiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta ei minusta todellakaan voi verrata hesaria tai nettilehteä tai jotain neloskanavan uutisia toisiinsa. Hesarissa on joka päivä artikkeleja jotka laittaa ajattelemaan syvempiä kysymyksiä elämässä. Minusta se on tärkeää. Koen myös, että on ammatteja joissa näkisin, että on todella tärkeää seurata aikaansa muualtakin kuin netistä ja telkkarista. Lapseni opettajalle ei esim. tule hesaria ja minusta se on todella erikoista!

:laugh: "Tuleeko sulle muuten Hesari?" Vai miten tämä asia on tullut esille? Koululle todennäköisesti tulee joku sanomalehti joten varmasti on lapsesi osaavissa käsissä ilman että opettajalle tulee hesari.


 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Ei ole aikaa tällä hetkellä lukea juurta jaksain oikeastaan mitään. Sunnuntaihesari meille tuli jonkin aikaa, kunnes kyllästyin kantamaan niitä lähes lukemattomana roskiin.

Vähän sama meillä... Turun Sanomat tulee ja aika harvoin ehdin sen lukemaan. Ja jostain syystä esim. illalla jolloin aikaa olisi lasten nukkuessa, ei sitä lehteä enää tule luettua.
 
Ei tule Hesaria yleensä, kun ei sitä arkena kerkeä lukemaan. Ikävää heittää lukemattomia lehtiä paperinkeräykseen...
Välillä tulee, jos appi jonkun tarjouksen perusteella sen meille tilaa. Viikonloppuna sitä on mukava lukea, mutta ainakin mulla menee siihen niin paljon aikaa että ilman lehteä kerkeän tekemään vaikka mitä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta ei minusta todellakaan voi verrata hesaria tai nettilehteä tai jotain neloskanavan uutisia toisiinsa. Hesarissa on joka päivä artikkeleja jotka laittaa ajattelemaan syvempiä kysymyksiä elämässä. Minusta se on tärkeää. Koen myös, että on ammatteja joissa näkisin, että on todella tärkeää seurata aikaansa muualtakin kuin netistä ja telkkarista. Lapseni opettajalle ei esim. tule hesaria ja minusta se on todella erikoista!

Mikä hemmetin raamattu se hesari on? :D Syvällisiä voi miettiä vallan mainiosti ilman sitä paperinivaskaa :whistle:
 
vanhempainillassa kun joku vanhempi otti erään asian esille ja kertoi, että hesarissa oli hyvä artikkeli, johon opettaja sitten sanoi, että ei ole lukenut koska ei tule hesaria. Kuka käyttää aikansa mitenkin, meillä luetaan paljon. Varmasti senkin takia kun meillä ei ole telkkaria.
 
Jos Hesarin haluaa lukea, niin sen maksullinen nettiversio kattaa 100% samat uutiset kuin paperilehti! Siinä mielessä on täyttä hulluutta kaataa puita vain, jotta pääsisi lukemaan Hesaria paperilta! Netti-Hesari on myös edullisempi ja jos sen tilaa, niin samat uutiset saa myös kevyempänä versiona kännykkään, jolloin niitä voi lukea vaikkapa bussissa tai junassa työmatkalla.
 
opettaja lukea vaikka kuinka paljon ilman, että tulee Hesari. Voihan tulla jokin muu sanomalehti. Mikä raamattu se oikein on? Paljon myös täysin turhaa. Kulutettu kamalasti paperia ja mainoksia joka sivulla. Sitä täsmätietoa saa muualtakin ilman, että tarttee selata koko Hesari.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
vanhempainillassa kun joku vanhempi otti erään asian esille ja kertoi, että hesarissa oli hyvä artikkeli, johon opettaja sitten sanoi, että ei ole lukenut koska ei tule hesaria. Kuka käyttää aikansa mitenkin, meillä luetaan paljon. Varmasti senkin takia kun meillä ei ole telkkaria.

Meillä on telkkari ja silti luetaan paljon :whistle: Likka "lukee" kirjoja, mä luen niitä hänelle. Ja tietysti mä luen omia kirjoja.
 
No onhan niissä Hesarin jutuissa vähän laajemmin tietysti. Joskus kun on paperilehteä lueskellut, niin tuntuu, että ne olennaiset kohdat oli kuitenkin jo verkkolehden jutussa, ja muu juttu on enimmäkseen täytettä vaan. Kauheesti aikaa siihen menis, mielummin lukee jotain muuta sen aikaa. Jos jostain oikeen kiinnostuu, niin mielummin sitä lukee laajemmin kuin Hesarin jutusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
No onhan niissä Hesarin jutuissa vähän laajemmin tietysti.

Ja jos ihan oikeaa tietoa jostakin asiasta haluaa, niin Hesari raapaisee todella pinnallisesti...

Olen muutaman vuoden miettinyt mm. asuntojen hintakehitystä ja netistä löytyy paljon täsmällisempää tietoa kuin mistään sanomalehdestä (mm. Tilastokeskus, Hypoteekkiyhdistys, asuntojen hintatiedot, Rahoitustarkastus jne.)


 
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
No onhan niissä Hesarin jutuissa vähän laajemmin tietysti.

Ja jos ihan oikeaa tietoa jostakin asiasta haluaa, niin Hesari raapaisee todella pinnallisesti...

Olen muutaman vuoden miettinyt mm. asuntojen hintakehitystä ja netistä löytyy paljon täsmällisempää tietoa kuin mistään sanomalehdestä (mm. Tilastokeskus, Hypoteekkiyhdistys, asuntojen hintatiedot, Rahoitustarkastus jne.)

Uutisissa netti on enemmän ajantasalla kuin paperilehdet. Hyvin nopeasti tulee uuttaa tietoa, kun sitä tietoa haluaa niin ei sitä ala odottelemaan seuraavaa päivää. Ja telkkari ja radio enemmän ajantasalla kuin lehti.
 
Ei se hesari mikään raamattu ole, mutta onhan se laadukas julkaisu. Lähinnä aloitukseni tarkoitus oli ihmetellä, että ihmiset eivät enää tilaa aikakausilehti samalla tavalla kuin esim. 80-luvulla. Minä olen lehden kanssa tottunut "elämään". Minulle se on tärkeä silta muuhun maailmaan. Muut varmaankin rakentavat toisenlaisia siltoja nykyään kun on netit/telkkarit ja lukuisat kanavat jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
No onhan niissä Hesarin jutuissa vähän laajemmin tietysti.

Ja jos ihan oikeaa tietoa jostakin asiasta haluaa, niin Hesari raapaisee todella pinnallisesti...

Olen muutaman vuoden miettinyt mm. asuntojen hintakehitystä ja netistä löytyy paljon täsmällisempää tietoa kuin mistään sanomalehdestä (mm. Tilastokeskus, Hypoteekkiyhdistys, asuntojen hintatiedot, Rahoitustarkastus jne.)

Uutisissa netti on enemmän ajantasalla kuin paperilehdet. Hyvin nopeasti tulee uuttaa tietoa, kun sitä tietoa haluaa niin ei sitä ala odottelemaan seuraavaa päivää. Ja telkkari ja radio enemmän ajantasalla kuin lehti.

Mulle riittää kerran päivässä tahti : )
 
Just joo ja sitten syytetään pääkaupunki-vihasta jos ei ole ap:n kanssa samaa mieltä ja lue sitä hemmetin raamattuhesaria. Kuinkahan moni tässäkin ketjussa on sanonut, että saa tietoa muualta eikä pidä hesaria tarpeellisena. Mutta kun sellainen ei käy.
 

Yhteistyössä