M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Olen tehnyt työtäni as-lasten kanssa. En oikein osaa eritellä 'oireita', jokainen lapsi on uniikki itsensa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Olen tehnyt työtäni as-lasten kanssa. En oikein osaa eritellä 'oireita', jokainen lapsi on uniikki itsensa.
onko olemassa jotain yleispiirteitä, joita voisi mainita.
Aikais. mainittuj. lisäksi on asioiden,sanontojen ymmärtäminen kirjaimellisesti,mahd.valokuvamuisti, yli ikätason osaamista,kehittymistä jollain saralla ja samaan aikaan mahd. huomattavaa viivettä joissain,lähinnä motorisissa taidoissa. Sosiaaliset-kommunikointitaidot menevät ilman jatkuvaa harjoittelua ns. yli tai ali. (- Esim. voimakk. hellyydenosoitukset/ väkivalt. käyttäytyminen ) Reipas suora katsekontakti puhuteltavaan,käteltävään jätetään mieluiten väliin. . Vielä toiminnanohjauksen vast.ottaminen suullisesti ei helppoa etenkin paljojen sanojen kanssa. ITSENÄISYYS,ITSEPÄISYYS, YLI-TAI ALIKESKITTYNEISYYS... Eiköhän tässä ollut muutamia. Huom n joka 5. meistä täyttää kriteerit,mutta missä määrin, ratkaisee,onko ongelmaksi asti.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Olen tehnyt työtäni as-lasten kanssa. En oikein osaa eritellä 'oireita', jokainen lapsi on uniikki itsensa.
onko olemassa jotain yleispiirteitä, joita voisi mainita.