taijamaija@pp.inet.fiAlkuperäinen kirjoittaja --:Heili, mites saan siun säpon? En oo rekkautunut. Miul vois olla idea...
Pojat vaan kanttiiniin rahapussin kanssa istumaan. Isompi ostaa herkkuja ja syöttää pienemmälle. Kyllä se aika kuluu niinkin.. Ja mies käy kurkkaamassa puolen tunnin välein, että ipanat on tallessa ja rahat riittää..Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Luuletko tosiaan, että synnärillä joku joutaisi katsomaan lapsiasi? Ei taida onnistua ja ainakin täällä tehtiin selväksi, että mies lasten kanssa. Jos haluavat mukaan synnärille niin sitten pitää odottaa esimerkiksi kanttiinissa.
Sitä paitsi, kyllä se vaan on niin että kun useamman lapsen on maailmaan pykännyt niin tilanne voi sitten olla tämä.
Sama oli meillä, mutta onneksi sattui lapsi syntymään niin, että hoitaja saatiin.
raskausmyrkytyksiä, -diabetestä ja synnytyspelkoa... ehkä väärälle ihmiselle nyt ehdotitAlkuperäinen kirjoittaja Peppari:No mutta jos sulla on takana useampikin synnytys, niin mikset voisi harkita kotisynnytystä?
Saisitte kaikki olla kotona.
Itse en tuollaista olisi voinut edes harkita kun omat on syntyneet sektiolla.
Joo ei ne kotisynnytystä anna miun täällä tehdä ongelmaraskauksien, perussairauden ja synnytyksissä ilmenneiden ongelmien vuoksi. Muuten kyllä ois aivan ihanaa synnyttää kotona ja minulla ei olisi mitään sitä vastaan, jos kaikki vaan ois mennyt aiemmin hyvin ja olisin terve.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:raskausmyrkytyksiä, -diabetestä ja synnytyspelkoa... ehkä väärälle ihmiselle nyt ehdotitAlkuperäinen kirjoittaja Peppari:No mutta jos sulla on takana useampikin synnytys, niin mikset voisi harkita kotisynnytystä?
Saisitte kaikki olla kotona.
Itse en tuollaista olisi voinut edes harkita kun omat on syntyneet sektiolla.
hieno homma...vähän epäilinkin että joku fiksu lähistöllä asuva tarjoutui avuksi.Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Tämän pinon ansiosta nyt vaikuttaa sille, että varapaikka alkaa ehkä löytyä..