hei
Tiiäks... jos vaan suinkin tunnet, että luotat lapset hetkeksi jonkun tuntemasi käsiin, niin kysy pois suoraan. Mä saattaisin olla just kanssa yhtä pöhkö, etten tajuis tarjota apua, vaikka joku kainosti kierrellen sitä pyytäis, mutta tulisin kyllä varmasti auttamaan, jos vaan suoraan pyydettäisiin.Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Kyllä tässä on puhuttu läpi erilaisia vaihtoehtoja ja miekiin oon puhunu ihmisille. Kuka on semmosessa työssä, että ei onnistu jos päiväsaikaan sattuu ja kuka missäkin elämäntilanteessa. Ja sit on ihmisiä, jotka ovat ei-niin-tuttuja joille olen "vihjannut" puhumalla ongelmastamme, mutta ei ole apua tarjottu sitten siitä huolimatta. Ei tohdi ihan kaikilta kysyä niin suoraan kuin tutummilta ihmisiltä.Alkuperäinen kirjoittaja hei:No jaa, minä kyllä ymmärrän sun tunteita ap. Siis en mäkään tahtoisi lähteä en sitten millään ilman ukkoani. Ennemmin pakkaan lapset autoon kanssa ja toivon, että jotakin järjestyy laitoksella. (tosin meillä ei ole tätä ongelmaa, kun hoitoapu löytyy 5 min päästä).
Harmi, kun oot kaukana, oisin voinu lupautua tulemaan kyllä. ...mistä mieleen tuleekin, että ootko varma, ettei KUKAAN muu voi tulla siksi ajaksi teille lähempää?