Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:Mitä itse halusit/olisit halunnut tehdä ennen lapsia?
Listatkaas asioita, mitä kannattaa kokea ennen lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Mie suosittelen hankkimaan ammatin ja työpaikan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Mie suosittelen hankkimaan ammatin ja työpaikan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Selvittää, kuka olen ja mitä haluan.
Alkuperäinen kirjoittaja Jimida:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Selvittää, kuka olen ja mitä haluan.
Tämän minä olisin halunnut tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Mie suosittelen hankkimaan ammatin ja työpaikan =)
Miksi näin? Itse olen opiskellut vasta lasten saamisen jälkeen. Lapset tein heti lukion jälkeen, sit opiskelu, sit töihin. Ikää on reilusti alle 30, 2 lasta ja korkea koulutus ja hyvä koulutusta vastaava työpaikka. Miksi olisi pitänyt tehdä eri järjestyksessä?
Alkuperäinen kirjoittaja Karenina:Suosittelen opiskelemaan ammatin itselleen ennen lapsia. Se on helpompaa noin päin. Itse opiskelin opiskelut loppuun vasta ekan lapsen jälkeen ja onnistuihan se ihan hyvin, mutta ei se niin helppoa ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kaiken ehtii tehdä, vaikka olisikin lapsia. en ymmärrä ap:n pointtia. hän taitaa kuulu kerhoon: meillä on lapsia- emme voi siksi muka tehdä sitä tai tätä?
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Miten lapsi estää elämisen?![]()
Kyllä minä oon vasta lapsen jälkeen lähteny työelämään, voin viettää omaa aikaa ilman että tarttee 24/7 istuu kotona. Matkalle lähdetään nyt miehen kanssa kaksin, tyttö menee mummolleen siksi aikaa.
Ja suunnitelmissa on vielä että lähtisin ehkä takaisin koulun penkille.