N
napitinap
Vieras
Siis jos järjestetään depressioryhmä. Niin itse menen sinne ainakin sillä mielellä että siellä voi puhua mistä vaan asioista mitkä mieltä painaa. Mutta ilmeisesti olen käsittänyt väärin? Eli sinne mennäänkin ystävystymään tai hankkimaan sosiaalisia suhteita vai? Eli jos puhut jostain ikävästä asiasta niin jäät tavallaan yksin sen asian kanssa ja kukaan ei halua olla ystäväsi?
Toinen asia on se että jos haluat yksilöterapiaa, koska luottamus ihmisiin on mennyt niin sinut laitetaan ryhmäterapiaan, jossa sinulla on vaikeaa jos kerran et osaa sosiaalisia kiemuroita ja solmia suhteita.Tämä on sitä auttamista! Niin ja apua olen hakenut ja pyytänyt monesti. Ja tiedän ongelmani mutta en osaa korjata niitä!! Lääkkeet niitä ei korjaa!
Toinen asia on se että jos haluat yksilöterapiaa, koska luottamus ihmisiin on mennyt niin sinut laitetaan ryhmäterapiaan, jossa sinulla on vaikeaa jos kerran et osaa sosiaalisia kiemuroita ja solmia suhteita.Tämä on sitä auttamista! Niin ja apua olen hakenut ja pyytänyt monesti. Ja tiedän ongelmani mutta en osaa korjata niitä!! Lääkkeet niitä ei korjaa!