Parkuvat kakarat + muuta tärkeää asiaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sapuliduu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sapuliduu

Vieras
Mikä teissä äideissä on vialla? Rääkyviä kakaroita raahatte kaupoissa ymv. julkisissa tiloissa mukananne. Ettekö osaa pitää niitä aisoissa? Onko mitään yhtä ärsyttävää kun jossain vihannes-osastolla olet valikoimassa evästä, niin jokin räkänokka siinä vieressä istutettuna ostoskärryyn huutaa ja kitisee, vaikka mitään hätää ei ole. Eikä voisi laittaa vaikka suukapulan kauppareissun ajaksi? Tai jättää edes autoon huutamaan, siellä ei niin kovasti häiritse muita. Tai kotiin teljetä johonkin komeroon, tietää ainakin että siellä se turvallisesti odottaa.

Ja sitten toisena asiana, aika monella on vissiinkin kohdun ulkopuolinen raskaus. Niin moni raskaana oleva sanoo hänellä olevan "masuasukin". Siis MASUasukin, joko on biologian oppitunnilla nukuttu tai sitten tulee ikävämmän puoleinen synnytys puukon kera. Voiko olla typerämpää sanaa kuin "masuasukki".

Ja helvetin Facebook-mammat. Pitääkö sitä joka helvetin neuvolareissun jälkeen pistää sinne tilapäivitykseen meidän pienen nikopetterin pituudet ja painot. KETÄÄN EI KIINNOSTA! Säälistä jotkut ihmiset painavat tykkää-painiketta. Ja yleensä ne on semmoisia, jotka ihan samanlaista scheissea sinne työntävät. Ja profiilikuvaan EI laiteta kuvia mistään haisevista kakaroistanne, saatika sitten lemmikeistänne. Paitsi jos ne kyseistä profiilia ahkerasti käyttävät, jota epäilen suuresti.

Ja mammat, älkää imettäkö niitä parkuvia sinappikoneitanne missään, missä on miehiä lähistöllä. Eikä varsinkaan julkisilla paikoilla. Voi jumalauta, siinä menee seksihalut sitten seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi, kun piltti kiskoo raskausarpien täyttämää tissinipukkaa suuhunsa. Hyi helvata!

Kaikesta huolimatta olen oikein mukava mies. Ja toivotan mukavaa Vappua!

Mäkään en voi sietää sanaa masuasukki, en ole fb:ssä eikä mun tisseissä ole raskausarpia, vaikka olenkin imettänyt.

Mitä tulee tuohon kaupassa käymiseen, niin onneksi osaan vielä melko hyvin manipuloida tuon 2v:n hyvälle tuulelle julkisilla paikoilla. Ihan aina se ei tosin onnistu, mutta useimmiten.

Kakaroita on raahattava mukana, rääkyivät tai ei. Hanki korvatulpat tai astetta pahempi asennevamma joka saa sinut poistumaan paikalta ripeästi nähdessäsi potentiaalisesti äänihuuliaan väkivaltaisesti avaavan ihmisenalun.

Masuasukki on tunnetusti jokapaikassa, missä naisella ennen oli eläviä elimiä, myös mahan paikalla niin että maha tuolloin sijaitsee suunnilleen siellä jossain rintakehän tienoilla. Masu ei ole biologinen termi. Maha ja vatsa on synonyymeja arkikielessä ja tarkoittaa koko vatsanseutua. Syö joku reaaliaikaisen kielenkäytön sanakirja jotta tiedät missä masu sijaitsee, ja välittömänä toimenpiteenä voit tutkailla ilmeisen läheiseksi tulleen napasi ympäristöä.

Facebookin monista upeista ominaisuuksita huolimatta sielläkään kuvat ei vielä onnistu välittämään hajua, joka lienee onni myös sinun kuviteltavaa narsistin ominaistuoksuasi ajatellen. Helpotusta ärsyynnykseen saat ottamalla kuvan omista, myöskin epäilemättä läheiseksi muodostuneista sukuelimistäsi, jonka jälkeen lasten ja lemmikkien kuvat katoavat seinältäsi vikkelään päivityksineen päivineen.

Imetys taas on usein vaihtoehtoista sille jo mainitsemallesi äänelliselle avautumiselle, joten jos libidosi on parempikin ystävä itkun kanssa, voit esittää asian imettävälle naiselle jolloin luultavasti tunnet ainakin jonkinasteista kihelmöintiä ylemmillä poskillasi akuutisti. Samaa tekniikkaa voi kokeilla myös rumien ihmisten esiintymiseen julkisilla paikoilla sekä liikuntarajoitteisten hitaaseen etenemiseen. Henkilökohtaisesti toivoisin sinun myös jonain pimeänä iltana yksinäisellä kaupunginkujalla valistavan muutamaa antisemitistiä moottoripyörineen heidän ideologiansa epäilemättä häiritsevästä vaikutuksesta olemassaoloosi.Kenties jo nyt vappuna?

Kaikesta tästä huolimatta olen hyvin rauhaarakastava nainen.
Upeaa vappua myös sinne!

Kakaroita on raahattava mukana, rääkyivät tai ei. Hanki korvatulpat tai astetta pahempi asennevamma joka saa sinut poistumaan paikalta ripeästi nähdessäsi potentiaalisesti äänihuuliaan väkivaltaisesti avaavan ihmisenalun.

Masuasukki on tunnetusti jokapaikassa, missä naisella ennen oli eläviä elimiä, myös mahan paikalla niin että maha tuolloin sijaitsee suunnilleen siellä jossain rintakehän tienoilla. Masu ei ole biologinen termi. Maha ja vatsa on synonyymeja arkikielessä ja tarkoittaa koko vatsanseutua. Syö joku reaaliaikaisen kielenkäytön sanakirja jotta tiedät missä masu sijaitsee, ja välittömänä toimenpiteenä voit tutkailla ilmeisen läheiseksi tulleen napasi ympäristöä.

Facebookin monista upeista ominaisuuksita huolimatta sielläkään kuvat ei vielä onnistu välittämään hajua, joka lienee onni myös sinun kuviteltavaa narsistin ominaistuoksuasi ajatellen. Helpotusta ärsyynnykseen saat ottamalla kuvan omista, myöskin epäilemättä läheiseksi muodostuneista sukuelimistäsi, jonka jälkeen lasten ja lemmikkien kuvat katoavat seinältäsi vikkelään päivityksineen päivineen.

Imetys taas on usein vaihtoehtoista sille jo mainitsemallesi äänelliselle avautumiselle, joten jos libidosi on parempikin ystävä itkun kanssa, voit esittää asian imettävälle naiselle jolloin luultavasti tunnet ainakin jonkinasteista kihelmöintiä ylemmillä poskillasi akuutisti. Samaa tekniikkaa voi kokeilla myös rumien ihmisten esiintymiseen julkisilla paikoilla sekä liikuntarajoitteisten hitaaseen etenemiseen. Henkilökohtaisesti toivoisin sinun myös jonain pimeänä iltana yksinäisellä kaupunginkujalla valistavan muutamaa antisemitistiä moottoripyörineen heidän ideologiansa epäilemättä häiritsevästä vaikutuksesta olemassaoloosi.Kenties jo nyt vappuna?

Kaikesta tästä huolimatta olen hyvin rauhaarakastava nainen.
Upeaa vappua myös sinne!

Aika huono trollausyritys asiaa puhuvan AP:n tekstiin.

Olen ihan samaa mieltä ap:n kanssa, vaikka olen kohta 3 lapsen äiti. Meidän muksut eivät huuda kaupassa, jos huutavat niin tie vie suoraa autoon ja seuraavasta kauppareissusta ei ole tietoa :) Jokainen kyllä tietää muksustaan milloin ei ole hyvä aika viedä sitä kauppaan. Itse osaan lukea noita kuin avointa kirjaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23659117:
Mäkään en voi sietää sanaa masuasukki, en ole fb:ssä eikä mun tisseissä ole raskausarpia, vaikka olenkin imettänyt.

Mitä tulee tuohon kaupassa käymiseen, niin onneksi osaan vielä melko hyvin manipuloida tuon 2v:n hyvälle tuulelle julkisilla paikoilla. Ihan aina se ei tosin onnistu, mutta useimmiten.

Mä taas en manipuloi omia lapsiani, mun mielestä heillä on oikeus näyttää tunteensa suoraan :) Mutta mä teen sitten niin, että jos lapsi oikein yltyy juuri kaupoilla huutamaan, että lähdetään autolle ja saa hutuaa siellä.

Ihan samaa mieltä ap:n kanssa :) Ideaalimaailmassa se olis just noin miten tahtoisit (minäkin). Mutta täällä meidän reaalimaailmassa on huutavia mukuloita ja venyneitä tissejä. Joskus se nyppii.

Alkuperäinen kirjoittaja köj;23660302:
Karkuvat pakarat.

Sitä kyllä toivoisin, että mammat hankkisivat auton ennen lapsia. Vittumaista kuunnella kitinää julkisissa.

Toivottavasti myös äitisi olisi tehnyt niin, et olisi sinäkään täällä päätäsi aukomassa!

[QUOTE="vieras";23660508]Mä rakastan sanaa masuasukki! Se on niin ihana nimitys siinä vatsan tienoilla asustavalle pienokaiselle.

Masuasukki - ah, ihanaa![/QUOTE]

Vielä ihanampia sanoja ovat masukki, masuasukas ja masukas <3

Yhteistyössä