Äryttävimmät tyypit palstalla

Status
Viestiketju on suljettu.

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
ovat ehdottomasti ne, jotka katoaa ku pieru Saharaan just kun keskustelu alkaa käydä mielenkiintoiseksi. Ensin väittävät että maapallo on litteä, ja kun sanot että ehei, se on pyöreä, käyvät nauramassa päin näköö, ja sitten kun pyydät perusteluita heidän väitteelleen, niin fiu, ei enää ketään missään :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Minä en ole ainakaan tuollainen. Mä jään jankkaamaan iäksi.

Niin mäkin :laugh: Ja just sen takia risoo, kun toinen häipyy kesken lauseen...

Jankkaaminen? Mitä se on? :xmas: Nimimerkillä se jota on syytetty jankkaamisesta vaikka laitoon vain pelkkiä hymiöötä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Jankkaaminen? Mitä se on? :xmas: Nimimerkillä se jota on syytetty jankkaamisesta vaikka laitoon vain pelkkiä hymiöötä. :D

Tästä tuli mieleen että mua ärsyttää ne jotka laittaa viesteihin vaan niitä hymiöitä. "Piiloutuu" tavallaan niiden taakse kun ei osaa enää perustella asiaansa tarpeeksi hyvin tai ei tiedä mistä puhuu.

Alkuperäinen kirjoittaja a:

Tästä tuli mieleen että mua ärsyttää ne jotka laittaa viesteihin vaan niitä hymiöitä. "Piiloutuu" tavallaan niiden taakse kun ei osaa enää perustella asiaansa tarpeeksi hyvin tai ei tiedä mistä puhuu.

Mutta tässäkään ei voi yleistää. En laita hymiöitä siksi että ettenkö osaisi perustella asiaani hyvin, vaan esimerkiksi siksi että minä olen sanottavani sanonut.

No mä olen laittanut pelkkiä hymiöötä siinä vaiheessa kun mut haukutaan maasta taivaseen. Mitäpä siihen viittiis enää vastata kunnolla.

Hymiöt ovat ihan ok, jos ne "tukevat" kirjoitettua tekstiä jotenkin. Mutta pelkät hymiöt ovat kyllä hanurista.

mun mielestä tyhmimmät ovat nämä "voinko jättää hoitoon 3v lapseni ..." Jumaliste, kysyvät täällä ventovierailta ihmisiltä voiko OMAN LAPSENSA laittaa hoitoon esim mummolleen??!!!!!!!! Mä en käsitä sitä...

Alkuperäinen kirjoittaja KorpiKuusenKasvattaja:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
joku korpikuusen..... tuntuu todella ärsyttävältä jo 10 viestin lukemisen jälkeen. toisen nikki nyt hukassa, palataan asiaan

Korpikuusenkannanottaja?

Sä oot kyllä oikeasti tyhmä, mutta ei voi mitään. Jos on lusikalla annettu niin...

joku korpikuusen..... tuntuu todella ärsyttävältä jo 10 viestin lukemisen jälkeen. toisen nikki nyt hukassa, palataan asiaan

Korpikuusenkannanottaja?

ei, ku just sinä

Nooh.. Äläs nyt :) Tos on noi päivät sulle, niin tartte stressata rahatilannetta taas kuun puolessa välissä http://kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/020708161804HL?OpenDocument

Korpikuusenkannanottaja?

ei, ku just sinä

Nooh.. Äläs nyt :) Tos on noi päivät sulle, niin tartte stressata rahatilannetta taas kuun puolessa välissä http://kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/020708161804HL?OpenDocument

ootko sä oikeesti tyhmempi ku kuvittelinkaan :laugh:

Status
Viestiketju on suljettu.