Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Korpikuusenkasvattaja 74 viestiä vs Plääh 14229 viestiä
Haastaja vs kokenut kehäkettu! Näe jännittävä ottelu nyt Mitäs Nyt -palstalla, kumpi tulee voittamaan!!! Vain tänään!
Mä pistän roposeni (ens kuun lapsilisät) Pläähin puolesta :attn:
sulla on parempaa käyttöä valtion rahoitukselle, lähibubi
Alkuperäinen kirjoittaja KorpiKuusenKasvattaja:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:Hitsi, mulle tää KorpiKuusenKasvattaja on uusi tuttavuus, vaikutta vielä toistaiseksi mielenkiintoiselta henkilöltä![]()
En miekään oo tätä ennen tiennyt koko nikin olemassaolosta :snotty:
Et ois tiennyt vieläkään, ellei plääh ois suuttunut tuosta mun "millon lapsilisät tulee" -tyypin kuvauksesta![]()
Osuin arkaan paikkaan :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja KorpiKuusenKasvattaja:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:Hitsi, mulle tää KorpiKuusenKasvattaja on uusi tuttavuus, vaikutta vielä toistaiseksi mielenkiintoiselta henkilöltä![]()
Et ois tiennyt vieläkään, ellei plääh ois suuttunut tuosta mun "millon lapsilisät tulee" -tyypin kuvauksesta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Jes, tappelu! *asettuu kahvikuppinsa kanssa mukavasti tuoliin kannustamaan*
Alkuperäinen kirjoittaja KorpiKuusenKasvattaja:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Korpikuusenkasvattaja 74 viestiä vs Plääh 14229 viestiä
Haastaja vs kokenut kehäkettu! Näe jännittävä ottelu nyt Mitäs Nyt -palstalla, kumpi tulee voittamaan!!! Vain tänään!
Mä pistän roposeni (ens kuun lapsilisät) Pläähin puolesta :attn:
sulla on parempaa käyttöä valtion rahoitukselle, lähibubi
Joo, pakko jonkun on maksaakkin, niin saadaan teidänkin talouteen verorahoilla ruuat maksetuksi.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja KorpiKuusenKasvattaja:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:Hitsi, mulle tää KorpiKuusenKasvattaja on uusi tuttavuus, vaikutta vielä toistaiseksi mielenkiintoiselta henkilöltä![]()
eläs nyt elvistele, kirjoitin oman mielipiteeni jo ennen kuin luin sinun mukamas hauskan vastauksen joka oli hyvä vitsi v 2004
Alkuperäinen kirjoittaja KorpiKuusenKasvattaja:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja KorpiKuusenKasvattaja:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:Hitsi, mulle tää KorpiKuusenKasvattaja on uusi tuttavuus, vaikutta vielä toistaiseksi mielenkiintoiselta henkilöltä![]()
eläs nyt elvistele, kirjoitin oman mielipiteeni jo ennen kuin luin sinun mukamas hauskan vastauksen joka oli hyvä vitsi v 2004
Herrantähen!! Ootko sä oikeesti harkinnut tekeväs välillä jotain muutakin, kun kerran palstan hauskan vastauksen vuodelta 2004 muistat?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KorpiKuusenKasvattaja:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja KorpiKuusenKasvattaja:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:Hitsi, mulle tää KorpiKuusenKasvattaja on uusi tuttavuus, vaikutta vielä toistaiseksi mielenkiintoiselta henkilöltä![]()
Herrantähen!! Ootko sä oikeesti harkinnut tekeväs välillä jotain muutakin, kun kerran palstan hauskan vastauksen vuodelta 2004 muistat?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja popparit:Huomaa että mammat ovat olleet liikaa neljän seinän sisällä. :snotty:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Alkuperäinen kirjoittaja KorpiKuusenKasvattaja:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:Hitsi, mulle tää KorpiKuusenKasvattaja on uusi tuttavuus, vaikutta vielä toistaiseksi mielenkiintoiselta henkilöltä![]()
Tuskin se sulle suuttu. Taitaa olla vaan yleinen vitutus päällä.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1606446
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja KorpiKuusenKasvattaja:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja KorpiKuusenKasvattaja:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:Hitsi, mulle tää KorpiKuusenKasvattaja on uusi tuttavuus, vaikutta vielä toistaiseksi mielenkiintoiselta henkilöltä![]()
usko pois,kenenkään mielenterveys ei kestä sun uttua kovin pitkään ja täytyy tehdä jotain muuta
Alkuperäinen kirjoittaja KorpiKuusenKasvattaja:[
Ai.. Kunnia pläähin suuttumuksesta ei kuulukkaan minulle :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:Tähän mennessä KorpiKuusenKasvattaja on selkeästi voitolla vaikka Haravakin yrittää kovasti tsempata Plääh:n puolesta
KorpiKuusenKasvattaja (ei voi lyhentää vissiin KKK:ksi), pidä yllä hyvä tasos
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Pitäähän meillä musiikkiakin olla.
http://www.youtube.com/watch?v=Mu9xx5Ri278
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Pitäähän meillä musiikkiakin olla.
http://www.youtube.com/watch?v=Mu9xx5Ri278
Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:KorpiKuusenKasvattaja (ei voi lyhentää vissiin KKK:ksi),
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:http://www.youtube.com/watch?v=1BNWmnHPFvE