Avoinainen pussi ollut samassa kaapissa missä Party Liten kynttilöitä. Nää maistuu nyt ihan niille! Onkohan nää enää syötäväksi kelpaavia..? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tintsku1:onneks mulla ei oo tommosta ongelmaa kun syön kaikki herkut aina kerrallaturha luulla et mun kaapissa suklaa tai sipsit puolta tuntia kauemmin säilyis
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja tintsku1:onneks mulla ei oo tommosta ongelmaa kun syön kaikki herkut aina kerrallaturha luulla et mun kaapissa suklaa tai sipsit puolta tuntia kauemmin säilyis
![]()
Niin se meilläkin yleensä on. Tämä on harvinaista. Mutta nyt on kynttilä-sipsit syöty. Sipsin himo ohitti maun :x
Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja tintsku1:onneks mulla ei oo tommosta ongelmaa kun syön kaikki herkut aina kerrallaturha luulla et mun kaapissa suklaa tai sipsit puolta tuntia kauemmin säilyis
![]()
Niin se meilläkin yleensä on. Tämä on harvinaista. Mutta nyt on kynttilä-sipsit syöty. Sipsin himo ohitti maun :x
Voi apua![]()