Avoinainen pussi ollut samassa kaapissa missä Party Liten kynttilöitä. Nää maistuu nyt ihan niille! Onkohan nää enää syötäväksi kelpaavia..? 
Niin se meilläkin yleensä on. Tämä on harvinaista. Mutta nyt on kynttilä-sipsit syöty. Sipsin himo ohitti maun :xAlkuperäinen kirjoittaja tintsku1:onneks mulla ei oo tommosta ongelmaa kun syön kaikki herkut aina kerrallaturha luulla et mun kaapissa suklaa tai sipsit puolta tuntia kauemmin säilyis
![]()
Voi apuaAlkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Niin se meilläkin yleensä on. Tämä on harvinaista. Mutta nyt on kynttilä-sipsit syöty. Sipsin himo ohitti maun :xAlkuperäinen kirjoittaja tintsku1:onneks mulla ei oo tommosta ongelmaa kun syön kaikki herkut aina kerrallaturha luulla et mun kaapissa suklaa tai sipsit puolta tuntia kauemmin säilyis
![]()
Sanopa muuta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:Voi apuaAlkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Niin se meilläkin yleensä on. Tämä on harvinaista. Mutta nyt on kynttilä-sipsit syöty. Sipsin himo ohitti maun :xAlkuperäinen kirjoittaja tintsku1:onneks mulla ei oo tommosta ongelmaa kun syön kaikki herkut aina kerrallaturha luulla et mun kaapissa suklaa tai sipsit puolta tuntia kauemmin säilyis
![]()
![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel