K
Keittiönoita
Vieras
Puhuin just esikoisen kanssa puhelimessa ja näin se on nyt näkkileipä, että tyttäreni ei susiparina aio enempää elää :heart::heart::heart::heart::heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22010103:![]()
![]()
![]()
Puhuin just esikoisen kanssa puhelimessa ja näin se on nyt näkkileipä, että tyttäreni ei susiparina aio enempää elää :heart::heart::heart::heart::heart:
KiitosOnnea tytölle ja tulevalle anopille:flower:
Järjestättekö häät Suomeen?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22010143:KiitosSekä Suomeen että Meksikoon. Taitaa mennä mun säästöni ja vähän enemmänkin tähän, mutta EI HAITTAA :heart:
Kiitos :flower: Ja kyllä, oikeasti on äitinä hyvin vaikea edes pidätellä sitä hörhöilyä. Mä olen aavistanut tämän tulevaksi, mutta en ole oikein voinut mennä utelemaankaan. Sellaisessa "valmisuvaratöpinässä" olen ollut jo pitkään ja nyt, kun kaikki muuttuu todeksi, niin ei tarvitse enää pidätelläNo onneaTon sitä joskus unohtaa, miten suuria asioita nämä on omille vanhemmillekin. Mä odottelen esikoista syntyväks ja välillä meinaa kiehahtaa mummejen hörhötys...kunnes tajuan, että onhan se yhtälailla ainutlaatuista ja odotettua heillekin :heart:
Olen joskus palstalla kertonut, että meillä saattaa olla edessä suomenuskois-roomalaiskatolilaiset häät. Ja nyt sitten sellaiset on edessä, joten tässä riittää "pikkasen" suunnittelemistaOnko se mies kanssa pakana? Ihan hyvällä kysyn, muistan vaan sinun joskus sanoneet että järjestätte pakanahäät. Meksiko taitaa valtauskonnoltaan olla katolinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22010181:KiitosOn 24 v ja ei ole lapsia.
Tytön kanssa just puhelimessa sovittiin, että jätetään häistä uskonnollisuus kokonaan pois. Järjestetään kahden eri kulttuurin "sahtia ja tequilaa" -häät.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;22010208:Onnea!
Minuakin kiinnostaa, että aiotteko järjestään suomenuskoiset häät, ja jos aiotte, minkälaiset ne ovat?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22010178:Kiitos :flower: Ja kyllä, oikeasti on äitinä hyvin vaikea edes pidätellä sitä hörhöilyä. Mä olen aavistanut tämän tulevaksi, mutta en ole oikein voinut mennä utelemaankaan. Sellaisessa "valmisuvaratöpinässä" olen ollut jo pitkään ja nyt, kun kaikki muuttuu todeksi, niin ei tarvitse enää pidätellä
Anna mummojen hörhöillä. Äitini on joskus sanonut, että omien lasten syntymä on ollut elämän paras asia. Mikään ei kuitenkaan ole kuulemma kuitenkaan vetänyt vertoja lastenlasten syntymälle. Äidin ja mummin rooli on niin erilainen. Ja kyllä mä itsekin odotan päivää, jos musta joskus tulee mummi :heart:
Meksikolainen. Arvata voi, miksi minä olen tässä pidemmän aikaa palstalla horissut viettäväni vanhuuteni MeksikossaOnnea molemmilleNy ku tästä tuli kysely ketju
niin onko tyttäres mies suomalainen vai minkämaalainen?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22010222:Tytön kanssa just puhelimessa sovittiin, että jätetään häistä uskonnollisuus kokonaan pois. Järjestetään kahden eri kulttuurin "sahtia ja tequilaa" -häät.
Oloshteiden pakosta tulee ainakin kolme tilaisuutta. Ensimmäinen on se virallinen. Sitten hääjuhla Suomessa ja sen jälkeen hääjuhla Meksikossa. Tyttäreni pyynnöstä uskonnollisuus jätetään kuitenkin näistä häistä kokonaan ppois, joten joudun miettimään koko homman uusiksi. Ja ehdottomasti niiden Meksikon juhlien suhteen ottaa yhteys tyttäreni anoppiin. Onneksi on pari tulkkia tarjolla, koska mä osaan espanjaksi vain muutaman hassun sanan : /Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;22010208:Onnea!
Minuakin kiinnostaa, että aiotteko järjestään suomenuskoiset häät, ja jos aiotte, minkälaiset ne ovat?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22010244:Meksikolainen. Arvata voi, miksi minä olen tässä pidemmän aikaa palstalla horissut viettäväni vanhuuteni Meksikossa![]()