Arvatkaa kuka saa alkaa järjestämään häitä? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
jumping-smiley-019.gif
jumping-smiley-019.gif
jumping-smiley-019.gif

Puhuin just esikoisen kanssa puhelimessa ja näin se on nyt näkkileipä, että tyttäreni ei susiparina aio enempää elää :heart::heart::heart::heart::heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22010103:
jumping-smiley-019.gif
jumping-smiley-019.gif
jumping-smiley-019.gif

Puhuin just esikoisen kanssa puhelimessa ja näin se on nyt näkkileipä, että tyttäreni ei susiparina aio enempää elää :heart::heart::heart::heart::heart:

No onnea :D Ton sitä joskus unohtaa, miten suuria asioita nämä on omille vanhemmillekin. Mä odottelen esikoista syntyväks ja välillä meinaa kiehahtaa mummejen hörhötys...kunnes tajuan, että onhan se yhtälailla ainutlaatuista ja odotettua heillekin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22010143:
Kiitos :) Sekä Suomeen että Meksikoon. Taitaa mennä mun säästöni ja vähän enemmänkin tähän, mutta EI HAITTAA :heart:

Ihana miten nousi hymy huulille tuosta vilpittömästä ilosta ja onnesta mikä sun viesteistä paistaa läpi :) Tätä on selkeästi odotettu innolla :D

No onnea :D Ton sitä joskus unohtaa, miten suuria asioita nämä on omille vanhemmillekin. Mä odottelen esikoista syntyväks ja välillä meinaa kiehahtaa mummejen hörhötys...kunnes tajuan, että onhan se yhtälailla ainutlaatuista ja odotettua heillekin :heart:
Kiitos :flower: Ja kyllä, oikeasti on äitinä hyvin vaikea edes pidätellä sitä hörhöilyä. Mä olen aavistanut tämän tulevaksi, mutta en ole oikein voinut mennä utelemaankaan. Sellaisessa "valmisuvaratöpinässä" olen ollut jo pitkään ja nyt, kun kaikki muuttuu todeksi, niin ei tarvitse enää pidätellä :D

Anna mummojen hörhöillä. Äitini on joskus sanonut, että omien lasten syntymä on ollut elämän paras asia. Mikään ei kuitenkaan ole kuulemma kuitenkaan vetänyt vertoja lastenlasten syntymälle. Äidin ja mummin rooli on niin erilainen. Ja kyllä mä itsekin odotan päivää, jos musta joskus tulee mummi :heart:

Onko se mies kanssa pakana? Ihan hyvällä kysyn, muistan vaan sinun joskus sanoneet että järjestätte pakanahäät. Meksiko taitaa valtauskonnoltaan olla katolinen?
Olen joskus palstalla kertonut, että meillä saattaa olla edessä suomenuskois-roomalaiskatolilaiset häät. Ja nyt sitten sellaiset on edessä, joten tässä riittää "pikkasen" suunnittelemista :D Mutta eihän kukaan katolilainen fundamentalisti olisi koskaan edes tytärtäni kahta kertaa katsonut, joten sinänsä ei ole mitään suuria uskontojen välisiä yhteentörmäyksiä odotettavissa.

:) Onnea nuorelleparille ja anopillekin!

Mieheni sisko toi Meksikosta miehen, ihan mukava Jose joka on jo kovasti oppinut suomea ja opiskelee nyt täällä.

Minä en näillä näkymin pääse häitä järjestämään kovin äkkiä, tytär on sanonut ei Garinsa kosintaan ja poika ja miniä eivät ole vielä päässeet yhteisymmärrykseen: isot kirkkohäät vai feikki-Elvis vihkii Las Vegasissa. Ei ole vaikea arvata kuka ehdotti jälkimmäistä.

Tuleeko järjestelyjen kanssa kiire?

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;22010208:
Onnea!

Minuakin kiinnostaa, että aiotteko järjestään suomenuskoiset häät, ja jos aiotte, minkälaiset ne ovat? :D
Tytön kanssa just puhelimessa sovittiin, että jätetään häistä uskonnollisuus kokonaan pois. Järjestetään kahden eri kulttuurin "sahtia ja tequilaa" -häät.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22010178:
Kiitos :flower: Ja kyllä, oikeasti on äitinä hyvin vaikea edes pidätellä sitä hörhöilyä. Mä olen aavistanut tämän tulevaksi, mutta en ole oikein voinut mennä utelemaankaan. Sellaisessa "valmisuvaratöpinässä" olen ollut jo pitkään ja nyt, kun kaikki muuttuu todeksi, niin ei tarvitse enää pidätellä :D

Anna mummojen hörhöillä. Äitini on joskus sanonut, että omien lasten syntymä on ollut elämän paras asia. Mikään ei kuitenkaan ole kuulemma kuitenkaan vetänyt vertoja lastenlasten syntymälle. Äidin ja mummin rooli on niin erilainen. Ja kyllä mä itsekin odotan päivää, jos musta joskus tulee mummi :heart:

Kyllä mä annan :heart: Niin se rooli on varmasti tosi erilainen ja hänkin on jo vuosia katsellut kun ystävänsä tulevat mummiksi ja hypistelevät pieniä vaatteita lapsenlapsilleen - ja nyt vihdoin pääsee itse vuoroon.. :D Iloista järjestelyä ja häitten odotusta teille!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22010222:
Tytön kanssa just puhelimessa sovittiin, että jätetään häistä uskonnollisuus kokonaan pois. Järjestetään kahden eri kulttuurin "sahtia ja tequilaa" -häät.

:D

Mä olen edelleen kyllä todella tyytyväinen meidät vihkineseen tuomariin, pidin puheesta yms, ei ollut yhtään arkinen tai maallisenkaan oloinen seremonia, vaikka tilaisuus oli täysin uskonnoton. Tai täysin, jos ei lasketa tiettyjä häälahjoja..

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;22010208:
Onnea!

Minuakin kiinnostaa, että aiotteko järjestään suomenuskoiset häät, ja jos aiotte, minkälaiset ne ovat? :D
Oloshteiden pakosta tulee ainakin kolme tilaisuutta. Ensimmäinen on se virallinen. Sitten hääjuhla Suomessa ja sen jälkeen hääjuhla Meksikossa. Tyttäreni pyynnöstä uskonnollisuus jätetään kuitenkin näistä häistä kokonaan ppois, joten joudun miettimään koko homman uusiksi. Ja ehdottomasti niiden Meksikon juhlien suhteen ottaa yhteys tyttäreni anoppiin. Onneksi on pari tulkkia tarjolla, koska mä osaan espanjaksi vain muutaman hassun sanan : /

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22010244:
Meksikolainen. Arvata voi, miksi minä olen tässä pidemmän aikaa palstalla horissut viettäväni vanhuuteni Meksikossa :)

voi vitsi :) Onnea oikein paljon vielä... Et sitte lopeta palstailua vaikka muuttaisikki sinne meksikoon :D

Ja nyt sitten ihan ensimmäisenä pitää päättää, missä virallinen osuus tapahtuu..Suomessa vai Meksikossa. Eli kummassa maassa menevät naimisiin. Juhlat järjestetään sitten myöhemmin ja ajan kanssa.

Yhteistyössä