K
Keittiönoita
Vieras
Kiitosvoi vitsiOnnea oikein paljon vielä... Et sitte lopeta palstailua vaikka muuttaisikki sinne meksikoon
![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitosvoi vitsiOnnea oikein paljon vielä... Et sitte lopeta palstailua vaikka muuttaisikki sinne meksikoon
![]()
Tulisi, jos niin haluaisi. Lähdetään nyt kuitenkin siitä, että juridinen osuus hoidetaan aika nopeasti. Luultavasti ensi vuoden alussa. Hääjuhlat on sitten seuraava asia. Mä en pysty maksamaan sadan ihmisen matkoja Meksikosta Suomeen, joten on selvää, että hääjuhlaa vietetään myös Meksikossa. Suomessa taas suku pääsee paikalle juuri silloin, kun kutstu tulee. Mä kuitenkin haluaisin - eikä tytärkään sanonut vastaan - että ainakin jommassa kummassa hääjuhlassa molemmat anopit on paikalla. Pikkasen tulee muuten paineita tähän espanjan opiskeluun...tytön anoppi kun ei osaa mitään muuta kuin espanjaaTuleeko järjestelyjen kanssa kiire?
Pari vuotta. Ihan kaikki raajat on tallella. Mutta se pituusero...mun tyttö on about 144 cm lyhyt ja eihän suomalaiset tollasta kanantaluttajaa - varsinkaan, jos sillä kanantaluttajalla on jokin fyysinen vamma - katso edes yhtä kertaa. Jotkut haluavat itselleen puoli metriä lyhyemmän vaimon, mutta ei läheskään kaikki. Suurin osa ei. Olen itsekin kanantaluttaja ja tiedän, että mun on ollut ihan turha edes yrittää kilpailla yli 164 senttisten naisten kanssa markinoilla. Valikoin niistä, mitä saan ja täts it.Ovatko kauan seurustelleet, missä tapasivat? Onko mies terve ruumiiltaan? Tuota en pahalla kysy, vaan kun olen lukenut että tyttäreltäsi puuttuu toinen käsi, niin siksi kysyn.
Onko lapsia haaveissa?
Järjestäjä, sponsori, promoottori... mitä vainOnnittelut. On tilanne jota odotan tulevaisuudessa pääseväni edes jotenkuten "järjestämään" eli edes avustamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22010513:Järjestäjä, sponsori, promoottori... mitä vainPäätökset ihan jokaisessa asiassa tulee tekemään tyttäreni puolisoineen. Mä tarjoan vain vaihtoehtoja ja esitän omia ideoitani. Tyttäreni tietää, että mulla noita ideoita kyllä riittää ja tyttäreni luottaa siihen, että mä tunnen hänet sekä puolisonsa riittävän hyvin, jotta osaan tehdä oikeanlaiset ja nimenomaan heille sopivat juhlat.
Mulle tämä on yksi elämäni huippuhetkistä. Toista tällaista kertaa ei elämässäni enää tule, joten on otettava kaikki irti tästä, mitä nyt saa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22010418:Olen itsekin kanantaluttaja ja tiedän, että mun on ollut ihan turha edes yrittää kilpailla yli 164 senttisten naisten kanssa markinoilla. Valikoin niistä, mitä saan ja täts it.
Hassua, minä en ole koskaan kokenut lyhyyttäni noin. Vaikka onhan mulla pituutta peräti 161 cm...
Jos nyt "markkinoita" ajattelee niin mielestäni ne on laajemmat kun lyhyemmätkin miehet uskaltaa tulla tutustumaan. Toki minä ja mun teini-iän poikaystävä, melkein kaksimetrinen kaveri, näytettiin hassuilta yhdessä.
Minäkin olen paljon miettinyt tuota. Ja entistä enemmän, kun tässä...millä lienee äidinvaistolla... osasin aavistaa, että ei tuosta esikoisesta mitään vanhaa piikaakaan pidemmän päälle tule.Katsottiin miehen kanssa eilen Morsiammen isä elokuvaa ja naurahtelin siinä että aattele kun tulee hetki pojille että vihille menevät (jos menevät). Tuleeko sitä kaikkeen "sorkkivaksi" vai osaako olla apuna jos tarvitaan?=)
Mä olen törmännyt tuohon pituusrasismiin jo yli 30 vuotta. Ehkä mulla on siten vaan käynyt helvetin huono tuuri. Nuoruuteni kasvoja on moni ihastellut ja kasvoillani aikoinaan jopa voitin palkintojakin. Että en mä nyt mikään ihan paskahuussin seinästä repäistykään ollut. Mutta kylä aika harvassa on ne miehet. jotka mieltyvät itseensä nähden kääpiöihin, Plus ottavat päälle vielä puolison mahfollisen fyysisen vammankin.Ensimmäistä kertaa minäkään törmään tälläseen pituusrasismiin. Meillä on miehen kanssa pituuseroa 43 cm, enkä ole koskaan ajatellut että siinä on mitään kummaan. Mies on siis minua pidempi. Serkkuni on 50 cm pidempik vaimoaan, ivätkä hekään ole kohdanneet kummastelua. Aika hassusti sanottu suomalaisista miehistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22010418:Pari vuotta. Ihan kaikki raajat on tallella. Mutta se pituusero...mun tyttö on about 144 cm lyhyt ja eihän suomalaiset tollasta kanantaluttajaa - varsinkaan, jos sillä kanantaluttajalla on jokin fyysinen vamma - katso edes yhtä kertaa. Jotkut haluavat itselleen puoli metriä lyhyemmän vaimon, mutta ei läheskään kaikki. Suurin osa ei. Olen itsekin kanantaluttaja ja tiedän, että mun on ollut ihan turha edes yrittää kilpailla yli 164 senttisten naisten kanssa markinoilla. Valikoin niistä, mitä saan ja täts it.
Mun tyttärelläni on lähes maidonvalkoinen ja täysin virheetön iho ja miltei limetin vihreät silmät. Ominaisuudet, jotka sai jopa täysin tuntemattomat meksikolaiset mummelit ottamaan tytärtäni kauppakeskuksessa poskesta kiinni ja sanomaan "benita, benita".
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22010222:Tytön kanssa just puhelimessa sovittiin, että jätetään häistä uskonnollisuus kokonaan pois. Järjestetään kahden eri kulttuurin "sahtia ja tequilaa" -häät.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22010595:Minäkin olen paljon miettinyt tuota. Ja entistä enemmän, kun tässä...millä lienee äidinvaistolla... osasin aavistaa, että ei tuosta esikoisesta mitään vanhaa piikaakaan pidemmän päälle tule.
Mä luotan siihen, että lapseni tukeutuvat muhun niissä asioissa joissa haluavat. Ja luotan siihen, että pidän näppini erossa asioista, jotka ei mulle kuulu. Kuten just nytkin....olen ollut ihan töpinöissäni, kun olen sydämessäni tiennyt, että häät on edessä. Mutta on ollut pakko pitää suu kiinni ja olla kuin ei tietäisikään. Ja se ei kyllä ole ollut ihan helppoa seMun yli 80 v äitini on surrut sitä, että ei varmaan ehdi yhdenkään lapsenlapsensa häihin. Nyt näyttää siltä, että ehtii. Ainakin siihen viralliseen osuuteen.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22010689:No ihan noin ystävällisesti...ei 162 cm ole mikään lyhyt vaan pitkäOta siitä pois 20 cm ja ala sen jölkeen katsella ympäristöä. Mä kiljuisin riemuista, jos olisin 162 cm pitkä
Ja mä sentään 158 senttisenä olen suvun yksi harvoista ja "pitkistä" naisista.