Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:
Ja mä en kestä käydä enää Rossossa, se ruoka on niin masentavaa, aina pettyy, ihan sama mitä annosta kokeilee. Jos kerran menee ulos syömään niin sitä olettaa että ruuassa olis edes jotain sellaista mitä ei itse osaisi tehdä paremmin.. Me ei olla niin rikkaita että käytäis ravintollassa siksi etti tartteis itse kokata, vaan se on aian spesiaalimpi tilaisuus. ja Rossossa ei vaan tuu spesiaali olo
Nykyisin sit ei lasten kanssa käydä ravintoloissa kun tosi harvoin, miehen kanssa satsataan laatuun ja syödään mieluummin 3kertaa vuodessa todella hyvin kuin 6kertaa paskaa. Ja täällä Joensuussa me käydään vain Kielossa. Sieltäkin kyllä saa lapsille tilattua annoksen ihan mitä vain, kun pyytää tarjolla olevista raaka-aineista.
No haloo, ei Rosso olekaan tarkoitettu mihinkään spesiaaliin ruokailuun. Siis menette Rossoon, että teille tulisi spesiaali olo??? Me mennään Rossoon kesken kauppareissun, kun on kova nälkä ja kotiin liian pitkä matka.
Jos halutaan spesiaalia niin ennnään jonnekin oikeesti tasokkaaseen ravintolaan ja yleensä ilman lapsia.
Pakko kyllä hämmästellä... eikö ihmiset ymmärrä että on eri tilaisuuksiin sopivia ravintoloita?? rosso on mielestäni kuin hese ja mäkkäri, siellä käydään kiireesti, minäkin usein juuri kauppareissun ohessa. chicos ja amarillo piirun verran "parempi/tasokkaampi" paikka, farkut ja lenkkarit sopii hyvin. martiinaan en enää tennareissa menisi, mutta lapset ovat tervetulleita edelleen.. nämä ovat kaikki ihan lounasravintoloita. hienommat, tyylikkäämmät paikat ovat usein yksityisiä, ei mitään ketjuja.
Ja jos niille lapsille haluaa tarjota niitä erilaisia elämyksiä, niin sitten ottaa ihan aikuistenlistalta. kaikkea ei saa, halpaa ja erilaisia elämyksi. pikkuveljeni on jo siitä asti kun puhumaan oppinut aina itse ilmoittanut tarjoilijalle ottavansa etanoita ja äyriäiskeittoa tai katkarapusalaatia... ja pakko on ollut aina itse ennen ravintoaan menoa tarkistaa että näitä löytyy...niin hurja kiukuttelu jos ei näitä saa..