Ärsyttää kaverin valitus rahasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avautuja

Vieras
Ovat huomattavasti parempituloisia kuin me, mutta kun on pakko matkustaa vähintään 2 kertaa vuodessa, on pakko rempata hyväkuntoinen keittiö, koska se ei miellyttänyt silmää, pakko ostaa uusi kalusteita (ei tosiaan mitään halpoja) monta kertaa vuodessa jne. Ja sit valitetaan, kun ruoka maksaa niin ja niin paljon... Eli oikeasti ei rahasta ole pulaa, mutta kun omilla valinnoilla tehdään itsestä persaukisia (esim sitten valitetaan jostain 20 euron yhteislahjasta kaverin synttäreille!).

No joo kukin tavallaan, sainpa avauduttua :D

[QUOTE="juri";23119749]Sellastahan se toisilla on. Ei osata nähdä minne ne rahat katoaa.[/QUOTE]

Tai nähdään, mutta ei voida tinkiä mistään, jotta asiat olisi paremmin :(

Mua ärsyttää siskon ainainen rahasta valittaminen. Heillä menee mukavasti. On neljä tervettä ja ihanaa lasta, on vakityöt, iso talo, uusi hieno auto yms. Silti MIKÄÄN ei riitä.

Olen sanonut, että älä valita mulle rahasta, koska minä en ymmärrä sitä. Meillä on tiukkaa taloudellisesti. Me pärjätään silti, mutta ei tehdä numeroa rahasta tai sen puutteesta. Mulle riittää, että meillä on sohva. Siskolle ei riitä kolmekaan, koska ei ole vara niihin täydellisiin.

Meillä on kolme ihmistä, jolla on jatkuvaa hoitoa vaativa sairaus. Sisko valittaa joka näppylästä, kitisee joka nuhasta. Meillä taistellaan, välillä jaksamisen rajoilla. Olen tullut siihen tulokseen, että kaikilla vaan ei ole tilannetajua. Minä, minä, minä vaan puskee esiin. Toisen ongelma ei ole yhtään mitään, jos itsellä on naarmu lempisaappaassa.

Kiitos ja anteeksi. =)

yök. ällöttäviä ihmisiä . omaan napaan törsätään yhtää miettimättä mutta toisten lahjat on aina liikaa. yök. meillä on varaa syödä ja asua mutta ei matkustella tai ostella tavaraa.