Alkuperäinen kirjoittaja willasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Alkuperäinen kirjoittaja Smartass:
Parhaiten sitä kuvaa Anna-Leena Härkönen (Heikosti positiivinen):
"Olen kuullut monien naisten huokaavan, että raskaus on heidän elämänsä parasta aikaa. Herää kysymys, että minkälaista paskaa heidän elämänsä sitten yleensä on?"
Pitänee mainita, että pistin tuon tekstin profiiliin talteen
Voisin kopioida galleriaan, katsotaan jos tulee vihaisten mammojen ihmettelyt

No huumoria, huumoria elämässä tarvii
Mun mielestä toi on taas ihan tyhmä heitto...pitäs kai aikuisen, elämää nähneen ihmisen tajuta että kaikki asiat voi olla eri ihmisillä erilailla ja samallakin esim. eri raskaudet erilaisia kulultaan ja voinniltaan. Ja tuo ei ollut edes "osuvaa" huumoria kuitenkaan, itse en lue kirjaa koska se kuulema saa vain pelkäämään enemmän jos jotain pelkää raskaudessa...mun tuttu suositteli sitä kun itse lukenut ja se vain varmisti hänen päätöstään olla hankkimatta lasta kun se on niin HIRVEETÄ kuten Anna-Leenalla...
Esim. mulla raskaus oli alusta keskivaiheen loppuun tosiaan upeaa aikaa. Mulla on suolistosairaus joka todella oli paremmassa kunnossa raskauden alettua, voin erinomaisesti ja jaksoin vaikka mitä. Ihokin aivan hehkeenä, finnit veke ja mieliala oli tyynempi kuin normaalisti.
Jos näin ois jatkunu koko ajan, ah, ihanuutta raskausaikana

Mutta nyt viimesilläni on suoli alkanut remppaamaan (vauva painaa ja liikkuu kipeetä tehden muutenkin) jalat turpoaa ja ei saa nukuttua öisin ja aamupäivät sitten ihan töttöröö... Mutta onneksi ei enää montaa viikkoa ole jäljellä, tosin synnytys pelottaa ihan älyttömästi jo