Ärsyttää etsiä itselle housuja kun joka paikassa tuntuu olevan kapealahkeisia housuja ja liian lyhyitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ärsyyntynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Ärsyyntynyt"

Vieras
Pakko nettikaupoista etsiä vaatteita, kun täällä on yksi vaatekauppa joka on sikakallis eikä siellä ole sellaisia vaatteita mitkä mulle sopisi.

Mä haluan mustia kangashousuja joissa lahkeen pituus n.84cm ja lahje on leveämpi. Elloksella näytti kuvan perusteella yhdet housut lupaavilta, mutta kun avasin tiedot niin siellä luki, että joka koossa lahkeen pituus 78cm!

Enkä mä olen kauhean pitkä vaan pituutta on 169, mutta kyllä mulle on housut liian lyhyet jos pituutta on vain 78cm! Haluan housuihin kunnolla pituutta ei todellakaan mitään nilkkaan päättyviä vaan housujen pitää mieluiten peittää osittain kenkiä, varsinkin korkkareita.

Mulle ei todellakaan sovi kapealahkeiset housut ja sekin tuottaa ongelmia koska niin monet housut on juuri tuollaiset! Ärsyttää kun pitää aina kaikkien myytävien tuotteiden olla muodin mukaan eikä yhtää ajatella, että ei kaikki halua legginsejä, pillifarkkuja tms.

Täytyy ilmeisesti ostaa sopivaa kangasta ja ottaa omista vanhoista housuista mallia ja tehdä sopivat housut itse!

Ei mulla ole varaa teettää housuja ja ompelutaitoisena teen ne itse. Sitten kun vielä paikkakunnan ainoasta kangaskaupasta löytyisi jotakin kivaa kangasta eikä kuosia mummo. :D

Yhteistyössä