Arrrrrgggghhhh...miksi terveyskeskuksia on ylipäätään olemassa????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kissanpaska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kissanpaska

Vieras
Voi että ne jaksaa olla niiiiiiiiiiiiiin turhia laitoksia, etttttä!!!!!! |O |O
En yleensä ole mikään valittaja, mutta nyt on mitta täynnä!!
Osataanko tk:ssa tehdä muuta kuin puhdistaa joku haava tmv?!?
Miksi ne lääkärit saa sellasen palkan, kun eivät kuitenkaan mitään tiedä tai tee???? Hajottaaaaaaaaaaaaaaa...

Minulla on ollut reilun kuukauden ajan pientä lämpöilyä, enkä ole tällä hetkellä raskaana, tosin km oli vasta. Lämpö kuitenkin pysyy kohoksissa.
Imusolmukkeissa on jonkinlaista turvotusta ja kipuiluakin. Korvan takana on ihmeellinen kipu molemmin puolin.
Väsymystä ja sellasta pientä flunssaoloa, mutta ei kuitenkaan selvää flunssaa jne. Olen hyvin huolissani.
Meillä on kaksi kissapoikuetta ja olen viimeiset pari kuukautta suoraan sanottuna uinut kissanpaskassa ja siksi epäilenkin, että minulla olisi toksoplasmoosi...oireet passaisivat siihen(kin). Mutta oireet voisivat passata myös imusolmukesyöpään.
Kävimme juuri tytön nielun takia meidän tk:n omalääkärillä ja samalla sitten kerroin tästä omasta asiastani ja kuinka ollakaan...tohtori sanoi, että hänen täytyy ensin lukea, mitä se toksoplasmoosi olikaan ja katotaan sitten...no hän luki ja sanoi, että joo voisi passatakin, juu, mutta se menee itsekseen yleensä ohi! No niinhän se tekee, mutta voi taivas...eikö olisi aihetta sulkea vakavammat vaihtoehdot ensin pois?? Testeille ei ole kuulemma aihetta vielä "tässä vaiheessa" ja jos asia minua vaivaa, varaa uusi aika...........jep. Siis voi käsi. Se on niin tätä.
Raivostuttaa.

Niin ja vaikka tytöllä hyvin tod.näk. on angiina, ei tohtori suostunut otattaan nieluviljelyä...
Ja mitä minun aikaan tulee, uutta aikaa tuskin kovinkaan pian saan, jonoa riittää...

Joo, meillä kans jos käy jotain paikkaa näyttämässä, niin vastaus on: "Ota buranaa ja seuraile tilannetta!" Juu, eli ei paljon hyödytä edes aikaa varata.
Mä loukkasin jalan alkukesästä ja nyt lopussa menin sitä näyttämään, niin lääkäri totes, että ei se pahavaiva voi olla kun kävellä voit! :o Siis täh... nilkuttamalla voin kävellä joo!! Mut tuttu vastaus, tarkkaile tilannetta ja tuu uudelleen jos se ei ala parantua. :(

Olen apn kanssa täysin samaa mieltä. Kalliita ja hyödyttömiä mutta tarvitaanhan harjoittelupaikkoja. Itse menen juuri vain siinä tapauksessa että haava sidottavana tai tikku sormessa. Nuo viivyttävät sairauksien esilletuloa, tulevat siis kalliiksi, yrittävät kuitenkin muka säästää sillä ettei kokeita tehdä. Päältäpäin katsotaan ja sanotaan että terve olet. Pahemmanlaatuista poppatohtorointia tuo päältä katsominen.

yksi aika= yksi potilat.. jos haluat että lääkäri kerkeää perehtyä vaivaasi niin varaa lvo- aika.. eivät lääkärit kerkeä päivystys ajalla perehtyä kuin olenneisimpaan (eli tyttäresi kurkkuun).. mistä tiedät et on angiina, jos kerta näytettä ei otettu? onko kuumetta, tai lähipiirissä ollut aggiinaa? Pelkät peitteet eivät vielä merkkaa et olis agiinaa

Alkuperäinen kirjoittaja Niin on:
Terveyskeskukset palvelevat asiakkaitaan hyvin.

Paperilla varmaan joo näyttää hyvältä kun on sitä ja tätä kunnassa. Ja tuo ota burana ja katsotaan kuukauden päästä. Miks mä en voi ryhtyä tästä vaan lääkäriksi? Mä osaisin jopa suomenkieltä mitä läheskään kaikki lääkärit ei täälläpäin puhu. Jos henkenne on kallis välttäkään paikkaa.

Kyl meil on hyvä tk. 2kk sitten omalekuri katto näppylää mun naamassa ja lähetti kirranpolille, onneksi sen teki koska patissa oli syöpäsoluja. Nyt se on poissa ja voin vaan kehua tk:n toimintaa+ripeyttä. Muutenkin ollaan saatu hyvää hoitoa. Ei kaikki oo turhia jos jossain onkin huonoa palvelua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin on:
Terveyskeskukset palvelevat asiakkaitaan hyvin.

Paperilla varmaan joo näyttää hyvältä kun on sitä ja tätä kunnassa. Ja tuo ota burana ja katsotaan kuukauden päästä. Miks mä en voi ryhtyä tästä vaan lääkäriksi? Mä osaisin jopa suomenkieltä mitä läheskään kaikki lääkärit ei täälläpäin puhu. Jos henkenne on kallis välttäkään paikkaa.

Meistä kaikista taitais olla lekureiksi... =)
Ota hieman buranaa ja tuosta vähän saikkua ja jos mielialalääkkeitä tarttet, niin käy hakemassa... Mut näinhän se tuolla tk:ssakin menee!?!

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Kyl meil on hyvä tk. 2kk sitten omalekuri katto näppylää mun naamassa ja lähetti kirranpolille, onneksi sen teki koska patissa oli syöpäsoluja. Nyt se on poissa ja voin vaan kehua tk:n toimintaa+ripeyttä. Muutenkin ollaan saatu hyvää hoitoa. Ei kaikki oo turhia jos jossain onkin huonoa palvelua.

Mukava kun sait nopeeta ja hyvää palvelua =)
Meillä päin ei saa oikein minkäänlaista palvelua :/ Kun soitat tk:n, niin sanotaan, että tarkkaile vielä kotona ja soita huomenna jos vielä on kipuja jne..

Yhteistyössä