ärjyin työkaverille että sen pitää vaihtaa alaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hivenenhullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
hmm, sen käytöstavan puutteet näkyy ihan suoraan töissä.. siis asiakkaille..
se aiheuttaa meilel muille vaaratilanteita, noloja tilanteita.. eli ei todelalkaan ole verrattavissa siihen että mä nimettömänä täällä sitä kiroan..
Unelmatyökaveri :laugh: :laugh: Mulla ei ole koskaan noin pahaa tilannetta ollut, mutta eräänkin kerran aikoinaan harkitsin asiakastilaisuuksiin laittavani päälleni "Aina saa hävetä ja kärsiä" -paidan, kun olin erään firman toisen työntekijän kanssa tilaisuudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja :O:
onkohan toi nyt ap:ltä sit hyvää käytöstä tai osoittaako tollanen käytös älykkyyttä?

millanen käytös.. siis se että ensin yritin tunnin vääntää ratakiskosta niitä juttuja.. jätkä nauroi, tuhahteli ivallisesti.. lopulta mulla meni hermot ja ärjyin, kerroin ihan rehellisen mielipiteen siitä, sen työnlaadusta, siitä mitä sen kannattaisi tehdä (eli vaihtaa alaa kun kerran on sitä mieltä että sillä ei ole mitään vitun väliä mitä me teemme kun vakuutus korvaa kuitenkin) kerroin sille selkeästi sen asenteen haitallisuuden, eli kun se mokaa, ja voidaan todistaa että moka johtuu sen välinpitämättömyydestä ja tahallisesta huolimattomuudesta, firman maine kärsii, vakuutus kyllä korvaa mutta siltä peritään se omavastuu 30000? ja se oli sitä mieltä että paskat.. ei peritä.. paskat.. mitä väliä..
koita tuollaiselle sitten selittää yhtään mitään... ja sitä on tässä yli vuosi koitettu.. se on haitallinen asenne töissä, kuitenkin valtaosa meistä kokee työn tarpeelliseksi, ja sillä on todella väliä mitä me teemme ja miten sen teemme..
ei kannata olla siellä töissä leikkimässä jos asenne on että ei sillä ole merkitystä teemmekö edes työtämme... kun se perus pointtihan on: me teemme työmme ja siitä meille maksetaan palkka...

etkö sä ap just yks päivä tehny vastaavan ketjun jossa lyttäsit kaikki asiakkaat miten ne on vaikeita ja ärsyttäviä jne.
jotenkin tulee pikkuhiljaa mieleen, et miten yks ja sama ihminen kokee kaikki muut jotenkin et niis on vikaa....

Alkuperäinen kirjoittaja me:
Tarvitsisi hiemán tarkempaa tietoa. :) Millaisesta työstä on kyse? Onko työkaverisi ollut kauan teillä töissä? Voisiko hän oppia tuon työn ajan saatossa?

se on ollut yli vuoden, aj ei ole mitään amhdollisuutta oppia.. ei niin mitään.. työ on sellainen että normaalisti sen oppii kuukaudessa parissa tekemään suht hyvin, vuodessa pitäis olla jo todella hyvä.. ei niin että on ollut yli vuoden ja ei tajua edes sitä perus ideaa siinä mitä me teemme...

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
etkö sä ap just yks päivä tehny vastaavan ketjun jossa lyttäsit kaikki asiakkaat miten ne on vaikeita ja ärsyttäviä jne.
jotenkin tulee pikkuhiljaa mieleen, et miten yks ja sama ihminen kokee kaikki muut jotenkin et niis on vikaa....

kyllä, koska ne sitä on :D
parhaimmillaan tää duuni on sitä et on osaava hyvä työporukka, saamme tehdä sen perusduunimme rauhassa, hyvin.. sitten on se toinen osio työssä johon sisältyy ne "asiakkaat" jotka on järjestäen idiootteja,tyhmiä, hankalia.. ovat siis tehneet jotain väärää kuten rikkoneet lakia, aiheuttaneet häiriötä,vahinkoa tai vaaraa meidän oikeille asiakkaille :D

vaikak kuinka yrittäis niin tosta mun aloituksen henkilöstä ei saa fiksua,hyvää,osaava työntekijää.. se on fakta ja kaikki meillä töissä sen tietää... ja yksin en ole mielipiteideni kanssa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oot kuitenki josssai mäkkäril töissä ja kaveri ei osaa laittaa cheddarii ja makkaraa toisinpäin hampparii.voivoi.

miksi ihmeessä pitää suhtautua noin... mikä siinä on niin vaikea uskoa että osa ihmisistä on vain idiootteja joista ei ole tiettyihin töihin.. tai siis mihinkään duuniin...

Yhteistyössä