Argh, ärsyttäviä mammailusanoja taas vaihteeksi!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaarrggh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kysymystä lähinnä omakotitalo asujille/viimeaikoina rakentaneille tai remontoineille :)

Millaiset lattiat teillä on? Kuinka montaa eri sävyä/materiaalia?

Onko se yleinen tapa niin että jos laitetaan esim. laminaatti ni kaikki ko. materiaalin lattiat (yleiset tilat + mh:t) on samaa sävyä?

Mietin tässä vain onko oma "suunnitelmani" liian kirjava :)

Alkuperäinen kirjoittaja jeesiä :);25777290:
Kysymystä lähinnä omakotitalo asujille/viimeaikoina rakentaneille tai remontoineille :)

Millaiset lattiat teillä on? Kuinka montaa eri sävyä/materiaalia?

Onko se yleinen tapa niin että jos laitetaan esim. laminaatti ni kaikki ko. materiaalin lattiat (yleiset tilat + mh:t) on samaa sävyä?

Mietin tässä vain onko oma "suunnitelmani" liian kirjava :)

Ja taas tein tämän!! :( Sorry piti olla uusi aloitus :)

Oonko ainoa jota hämää kun tuo "vastaa tähän" ja "aloita uusi" -nappi on samanväriset?! ;)

[QUOTE="vieras";25776011]OI! Minun lempiaiheeni :D.

VATTU = Ne on VADELMIA saatana!

POTTU = puhutaan PERUNOISTA, kaikki normaalit ihmiset puhuu pe-ru-nois-ta. Piste.

ENÄÄN = :headwall::headwall:

Erään täällä palstailevan mamman nikki on MASUILIJA :O:O:O Kuka vitun aivokääpiö ottaa nikikseen masu, miksunmami, mammukka, mameliini, muumimammis...Täytyy olla muutama ruuvi pudonnut sinne synnärille...Masuilija...Voi helevetti! :headwall:[/QUOTE]

käytetään meillä Keski-Suomessa ihan yleisesti :) :)

[QUOTE="Vieras";25777428]käytetään meillä Keski-Suomessa ihan yleisesti :) :)[/QUOTE]

Juu, kyllä P-Karjalassakin vattu ja pottu on ihan normaaleja sanoja (muuresanoja?), ei mitään pentujen/mammojen lässytystä.

Huippu ketju :D Mua ärsyttää ihan suunnattomasti seuraavat sanat/ilmaisut: kantoliinailla, meidän rinsessa (neitikin on parempi), mammakerho (parempi ois lehmäkerho), tahtotila, napostella, pamppailla, vaunutella, sektioäiti, peippari (yäääk) jne jne. Itse käytän omista rinnoistani nimitystä tissit, mut en sotke tuota tissi-sanaa todellakaan mihinkään ruokailuun liittyvään XD

Yhteistyössä