Argh, ärsyttäviä mammailusanoja taas vaihteeksi!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaarrggh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25771471]Mua ärsyttää ku puhutaan testien tuloksesta ni joku aina laittaa jo niiiiiin väsyneen kommentin että "tuolla se meidän negatulos nukkuu päikkäreitä", "tossa meidän nega konttaa" yms blaa,blaa![/QUOTE]

Ekan kerran kun luin "Tossa se meidän haalea viiva nyt nukkuu päikkäreitään" se oli musta söpöä, mutta nyttemmin kyllä jo kovin kulunut.

Itseäni ärsyttää tuo "tavan" merkityksessä "tavallinen". Argh. Opetelkaa puhumaan.

[QUOTE="vieras";25771471]Mua ärsyttää ku puhutaan testien tuloksesta ni joku aina laittaa jo niiiiiin väsyneen kommentin että "tuolla se meidän negatulos nukkuu päikkäreitä", "tossa meidän nega konttaa" yms blaa,blaa![/QUOTE]

Joo, just tuollaiset on kyllä niin väsyneitä ja ärsyttäviä heittoja, että jos joku tuollaista ihan oikeasti sanoo, niin mun on pakko epäillä ko. henkilön mielenterveyttä tai äo:ta.

"Tuolla se meidän touhutippa tuhisee pinniksessään peppu pystyssä:D:D:D" tai "tässä tämä meidän kierukka tissittelee". Apua.

Täti punainen: Tulee englanninkielisestä ilmaisusta Menstruation, checking into the 'red roof inn'
Aunt Flow is in town this week.

Tarrasukkia: Toivotetaan kuumeilupalstalla plussanneille, että se masukkipysyy matkassa loppuun asti :D

Etupylly on ainoa joka aidosti ärsyttää. Tätiä ja joitain muita juttuja olen joskus ihmetellyt, tykkään puhua asioista vähän enemmän suoraan. Mutta ihan sama vaikka ihmiset puhuu masuasukeista ja tarrasukista vaikka ne eivät omaan suuhun istukaan. Olen kyllä varmasti käyttänyt itse "tissittämistä" silloin tällöin.

Miksi ihmeessä roikutte vauvakuumepalstoilla, jos tuollaiset ärsyttää? :laugh: En ole kyllä koskaan tuollaisiin sanontoihin törmännyt, paitsi näissä ällösanontaketjuissa.

Me käytetään tuota poppaa, vaikka inhoan sitä!!! :D
Poika vaan oppi sen helposti ja nyt se on poppaa, en ole niin mulkku äiti että menisin ärsytykseni vuoksi poistamaankaan, mutta ärsyttävä sana myönnetään. :)

Se ärsyttää, kun vanhemmat alkaa puhumaan samanlaiten, mitä lapsi. Jos lapsi ei osaa sanoa auto ja sanoo sen auo, niin vanhemmatkin rupeaa sanomaan auo. Ei elämä! Miten se laps voi oppia puhumaa sitte oikeilla sanoilla. Mitä sitten, ku laps menee kouluu ja se mainostaa sielä, että me ostettii uus auo.

Itse olen mamma. Lapsuuteni asunut ruotsissa, joten mamma on minulle luonnollisempi kuin äiti. En voisi ikinä kuvitella olevan äiti tai varsinkaan äippä.

a tämä lause saa mut voimaan pahoin : "puuhailimme niitä näitä, sisään pääsi nuijapäitä. kesäkuussa näkyy tulos, kun leikin lopputulos tahtoo ulos!" VOI OKSENNUS!!! jo kaksi kaveria on käyttänyt tuota lausetta ilmoittaessaan olevansa raskaana, ja mun on mieli tehnyt kumauttaa heitä pullapitkolla päähän [QUOTE="nuuh";25771814]Ei saatana kuka laittaa tällaisia?! Mä vastasin tuohon että toivottavasti tulee vesipäitä jolla perse täynnä täitä![/QUOTE]
:D :D :D :D :D
Eihän tuollein nyt kukaan voi oikeesti ilmoittaa vauvan tulosta?!?!? Anna mun kaikki kestää! :D :D

[QUOTE="vieras";25773419]a tämä lause saa mut voimaan pahoin : "puuhailimme niitä näitä, sisään pääsi nuijapäitä. kesäkuussa näkyy tulos, kun leikin lopputulos tahtoo ulos!" VOI OKSENNUS!!! jo kaksi kaveria on käyttänyt tuota lausetta ilmoittaessaan olevansa raskaana, ja mun on mieli tehnyt kumauttaa heitä pullapitkolla päähän
:D :D :D :D :D
Eihän tuollein nyt kukaan voi oikeesti ilmoittaa vauvan tulosta?!?!? Anna mun kaikki kestää! :D :D[/QUOTE]

No, toi on kyllä yök. :headwall:

• Tykkää
Reactions: maisunen
'mamma' puhuttaessa maidosta on kaikkien aikojen inhokkini. siis otatko mammaa= otako tissiä, mutta myös olen kuulllut tätä käytettävän lehmänmaidosta puhuttaessa. yök.

Kestoilusta puhun kyllä itsekin, se kun kattaa sekä kestovaipat, että kestoliivinsuojatkin, mutta en kyllä yleensä keskustele kestoilusta kuin muiden kestoilevien kanssa :)

Poppa- sanaa en minäkään ymmärrä, varsinkaan kun sitä käyttää aikuiset ihmiset, esim. eräs lapseton ystäväni ihan joka yhteydessä. Myöskään tuo tati- juttu ei minulle edellenkään auennut. Miksi englanninkielessä käytetään täti sanaa?

Alkuperäinen kirjoittaja myönnetään;25772697:
Me käytetään tuota poppaa, vaikka inhoan sitä!!! :D
Poika vaan oppi sen helposti ja nyt se on poppaa, en ole niin mulkku äiti että menisin ärsytykseni vuoksi poistamaankaan, mutta ärsyttävä sana myönnetään. :)

Peesi!

[QUOTE="Vieras";25771159]Poppa, heppa, simmut, pimpula, ammu, suukki, paapaa, taatti, sumppi, mamma, pissi, kakki, sesse, popot jne.[/QUOTE]

Mitä nuo tarkoittaa? Sumppihan on tietysti kahvi, mut ei kai se nyt tässä yhteydessä sitä tarkoita...?

nausea2.jpg

Ärsyttävää on myös kun jotkut puhuvat AINA lapsistaan "meidän prinsessa/tytsy/pikkumies/kullanmuru/ukkeli/esikko/keskimmäinen..." . Niin että oliko niillä lapsilla jotkut nimetkin, vai miksi heistä ei puhuta nimellä?

• Tykkää
Reactions: maisunen
En voi sietää sitä kun pitää puhua itsestään 3.persoonassa; äiti antaa,äiti tulee,äiti ei kuule jne. Näen punaista. En ole itse tehmyt tuota edes pikkuvauvoille.

Yhteistyössä