apuja!?

Olen tässä lueskellut (internetistä ainoastaan), näitä rokotus juttuja ja ruvennut tosissaan miettimään kannattaako niitä ottaa. lapsemme on kyllä jo 9kk ja tähän mennessä kaikki rokotukset on annettu. Nyt tahtoisinkin tietoa ja kokemuksia, että mitä meidän tulisi ottaa huomioon, mitä tietoa saada lukea selvittää, yleensäkkin kaikki mitä tulisi tietää rokotuksista ja siitä mitkä rokotukset kannattaa ottaa ja missä vaiheessa ja mitkä ehdottamasti jättää ottamatta. neuvolasta yritin kysellä neuvolatädiltämme ja hän tietenkin sanoi, että kannattaa rokottaa ja tosi harvinaista on mitkään vakavat haitat.
Mä olen nyt ihan pihalla että mistä mä saan ihan puolueetonta fakta tietoa tästä asiasta mihin uskoa!?
Ja te ketä olette jättäneet rokottamatta tai muuttaneet ohjelmaa, miksi olette niin tehneet ja miten muuttaneet.
ylipäätään mä haluan tietää kaiken mahdollisen tästä aiheesta ennen sitä seuraavaa rokotusta!!!
ja onkohan nyt sitten jo jotakin vauriota tullut mein pienelle kun jo otettu ne ekat piikit!!?
Apuva,, kyllä on hankala aihe ja välillä mä melkein toivon että en olis ikinä törmänny näihin juttuihin, että ois voinu vaan miettimättä hyvällä omalla tunnolla ottaa ne rokotteet.
Mutta toisaalta mä en myöskään halua että mun tekojen seurauksena mun pikkunen joutuu kovasti kärsimään.
No kiitoksia jos joku viitsii vastata!!!

:attn: Haluan vastauksia vain niiltä ketkä ajattelevat samoin kanssani, en tarvitse vastauksia ehdottomilta rokotusten puollustajilta!!!
 
Kolmesta lapsestani kaksi ei ole saanut yhtään rokotusta.Vanhin on saanut 3 ensimmäistä.Rokotusten sisätämä formaldehydi altistaa allergioille,myöskään elohopea ei ole terveellistä.Ylähegitysteiden infektio tulee usein muutaman viikon rokotuksen jälkeen.Esim.korvatulehdus.
Entinen kolmoisrokote muutettiin vitosrokotteeksi,jossa on VIITTÄ eri virusta,joka kuormittaa entistä enemmän elimistöä.
www.rokotusinfo.fi/linkit löytyy kirjallisuutta.Yves de Latten kirja kannattaa lukea.Lapsellasi on seuraavaksi MPR.Siitäkin on tullut vakavia vaurioita,kuten muistakin rokotteista.Kysy homeopaatilta onko lapsei saanut mitä vaurioita.
 
oraakkeli
antakaa kerrankin joku muu linkki ku rokotusinfo.. se on vähintäänkin yhtä puolueelinen kuin ktl ja sillä ei ole edes kunnon tutkimus taustaa takansa. rokotteista löytyy paljon tietoa kun laittaa googleen hakusanaksi rokotteen lyhenteen. ja katsoo jostakin muualta kuin rokotusinfon huuhaa sivuilta tai ktl:n sivuilta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2006 klo 12:23 äiti82 kirjoitti:
ikinä törmänny näihin juttuihin, että ois voinu vaan miettimättä hyvällä omalla tunnolla ottaa ne rokotteet.
Voin hyvin kuvitella tuon tunteesi!!! Voi että minuakin ahdisti kun pikkuhiljaa aloin tajuamaan mitä haittaa rokotteista voi olla. Paljon parjattu Viera Scheibnerin kirja on myös hyvä kirja. Jos vaan siitä osakin on totta niin hyvä syy olla rokottamatta.
Meillä siirretään ja siirretään rokottamista, on siirretty jo kaksi vuotta. Yhtään täysin rokottamatonta meillä ei ole, koska calmette ja PDT kerettiin pistää nuorimmallekin ennekuin sain näitä tietoja, tosin PDT kun laitettiin niin tunsin jo tekeväni väärin, en vaan uskaltanu olla rokottamatta, silloin.
 
meillä rokotettu lapset niin että ovat saaneet jäykkäkouristuksen,polion ja kurkkumädän ja sitä suositteli homeopaatti. tuo jäykkäkouristus ja polio on kyllä sellaisia mitkä kannattaa ehdottomasti ottaa. en ainakaan minä uskaltaisi olla ottamatta. nyt kuopukselle tuli hinkuyskä mukana kun sitä ei voinut enää pilkkoa pois.
 

Yhteistyössä