Rouva B: Oho! Minkä pituinen kierto sulla nyt oli?
Toivottavasti ehdit ultraan ennen matkaa ja pistokset sujuu reissussa hyvin! :hug:
Enpä ole minäkään ehtinyt täällä palstalla paljoa pyöriä. Viime viikko oli niin hektinen, että kävin kotona lähinnä nukkumassa. Plussaa on ollut se, etten ole juurikaan näitä asioita ehtinyt kelaamaan.
Kävin juuri gynellä ja oli kyllä taas erikoisia uutisia. Nimittäin, gynen mukaan mulla on ollut ovulaatio viikonloppuna!!
Kaikki merkit limakalvolla ja oikeassa munasarjassa viittasivat siihen. Toisaalta, vasemmassa munasarjassa möllötti kaksi 16 mm:n follikkelia vieri vieressä, tai oikeastaan aivan kuin sisäkkäin!
Eli periaatteessa ovis voisi olla vasta tuloillaankin. Niin tai näin, olo on aika pöllämystynyt. Mä olin henkisesti jo valmistautunut aloittamaan terot tänään, koska viime viikolla tilanne ei mitenkään positiiviselta vaikuttanut.
Onneksi viikonloppuna ehdittiin miehen kanssa viettää laatuaikaa, joten yritystäkin oli, vaikkakin tiedostamatonta.
Taidetaan vielä pari kertaa varmistella, jos se ovis jostain kumman syystä olisikin vasta tuloillaan. Mutta, minäpä taidan piinailla sitten parin viikon päästä! Enpä olisi kyllä ikinä uskonut, että pääsisin vielä luomuna piinailemaan!
Rosettalle myös onnittelut oviksen bongaamisesta! :flower:
HuldaTilda: Mulle tehtiin aukkari vasta viime viikolla ja sitä ennen ehdin keväällä syömään kaksi kiertoa clomeja ilman vastetta. Kannattaa pyytää ne kilpparikokeet varmuuden vuoksi. Mulla sama tilanne kuin sulla, eli äidillä ja äidinäidillä molemmilla vajaatoiminta, mutta onneksi mulla oli kaikki arvot ihan hyvät.