Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

vau milo mahtavat arvot sulla..

mun pitäis ruveta siivoamaan.. siihen työajan lyhennys meneekin ja ukko menee vielä tänää työpaikan kesäjuhlille :kieh: noh.. mulla on nännit niin pirun kipeet.. ihan ku työnnettäis sisältä päin sukkapuikkoa ulos.. sattuu.. perhana että vaikka kuinka yrittää valmistautua menkkoihin niin silti joku pikku ukko toivoa kirjottaa ajatuksiin päässä :headwall:
 
Hohhoi.. kilpirauhasarvo sitten vielä huonompi kun vuos sitte, jo 2,5 :( Tyhmänä ehdin jo toivoon että ois jopa menny normaalimpaan päin! Luki siinä että 'täysin normaali' ja keliakiaa ei sentään oo, mutta p*skat se mikään normaali on jos on yli 2!? Ei raskautumisen kannalta. Muutenhan sillä ei niin väliä oiskaan. Soitin polille ja ne lupas soittaa takasin viimestään huomenna, josko siihen(kin) jotain lääkettä koittas vaatia. Tuntuu vaan että kokoajan löytyy uutta häikkää mikä hankaloittaa tätä hommaa.. ehkä mun elimistö ei enää "halua" yhtäkään raskautta ja kehittää vikoja toisensa perään :'(

Viime yönä vielä kun touhuttiin ukon kans niin tuli sen jälkeen inhottavia jomotuksia, m-sarjoissa tuntu vähä samalta kun aukiolotutkimuksessa :eek: Aiemmin noitakaan ei oo tullu muuten kun jos "saa".. pitäskö ruveta käyttään kortsuja loppukierrosta jos jotenki siitä spermasta ärsyyntyy?!
En tiä... jotain todella outoo on, mikään ei tunnu toimivan niinku pitäs.. kaipa mun pitäs koittaa jättää vähä vähemmälle näiden miettimisiä ja jäädä näistä jutuista hiukan taka-alallle (kun malttas!) ;) :wave: vaikka eipä ne nyt silläkään mihkään parane..

Sori, kauhee vuodatus :ashamed: mutta ainakin kuulun selkeesti porukkaan, jos kohta on kolmet napit käytössä.. terolut, limakalvon paksuntajat (Zumenon / Progynova.. saa kertoo jos joku vielä muitakin merkkejä tietää!) ja tyroksiini... :LOL: oikein pilleristi!!
 
olipas hyvä tulla tänne purkaa mieltään. mulla meinaa alkoi menkat tänään. kp1 :wave:
vielä on vuoto vähänlaista mut kokemuksesta se lisääntyy kyllä rutkasti huomenna viim.
aion nyt ekaa kertaa alkaa ovista tikuttaa. en kyllä tiiä osaanko sellasia käyttää saatika sitten tulkita :ashamed:
 
suikku: Kiitos! =)

JJ:t: Toivottavasti te kaikki hyökkäätte kohta kanssa tuonne toiselle puolelle... ;)

haavemamma73: Aivan varmasti tulette, toivottavasti vieläpä pikapuoliin! :whistle:

milo: Monet, monet, monet kerrat sitä itsekin toisten ultrakuulumisia haikeina luin ja haaveilin, että toivottavasti minäkin tuon kaiken vielä joskus saisin kokea. Nyt kun se ensimmäinen kerta on koettu, oli se vielä ihmeellisempää kuin olin osannut kuvitellakaan! :heart: Toivottavasti pikapikaa tulette kaikki ryminällä perässä! ;)

).(: Täällä hypistellään ultrakuvaa harva se tunti... :heart: Eilen kerrottiin molempien vanhemmille sekä sisaruksille, todella iloisia ja onnessaan olivat kaikki. Etenkin minun puolen väki, meillä näytetään tunteet aina niin reilusti. Äitini tuli heti taputtelemaan masua ja alkoi suunnitella vaunuihin säästämistä, lupasi ostaa Pikkuiselle vaunut! :heart: Höperö mummo... :D

- Sirpula ja Pikkuinen rv 7+6 :heart: -
 
mm77: Mulla kilpirauhas arvot 5,2. Pari vuotta sitten 5,4 ja nuokin oli lääkärin mielestä ihan normaalit :/, en siis ole saanut mitään lääkitystä. En sitten tiedä onko näin, mutta kai se pitää lääkäriä uskoa. Mun käsittääkseni jos on alle 5:n niin on ihan ok :) .
 
heippa :wave: lähdetään mökille tänään niin päivittelyt jää taas..jos joku haluaa niin saa päivittää :attn:

mm77 mulla kilpirauhasarvot 1.5 ja sitten joku s-prog (tai jotain sinne päin) 142.. :/ mitäköhän se tarkottaa??

suikku älähän nyt vaivu epätoivoon!! teillä on mahtava tilanne, enää hieman onnea peliin ja sitten onnistuu, jos ei nyt niin sitten ensi kerralla :saint: mä oon ottanut sen asenteen, enää kuukausi ja vuosi täynnä. jos tarvii mennä pistoshoitiihin/ inssiin niin jospa pääsin sitten julkiselle :/ mitä inssi muuten maksaa yksityisellä??

kaa ja hani :hug: tädistä ja nyt uudella puhdilla uuteen kiertoon!!! kesä tuo ihmeitä tullessaan :D

oikein aurinkoista viikonloppua kaikille :wave:
 

Perjantai 7 .6 .2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



maaruska............18/28............yk 8..........kolmas.........ei vielä mtn
Piglet...................18/27...........yk7..........esikoinen..ter.+clomit+met.
Aurora72.............20/30-39.......yk3.........1.yhteinen...primilut+clomit
Solina83..............22/28.............yk13........kolmas..........clomit+luget mm77................25/n.27..........yk20kk.....toinen...........terot
mama-84.............24/28............yk19........toinen...........ei vielä mtn
Milo......................25/??............yk 5.........esikoinen......clomit
suikku..................26/29-32......yk12........esikoinen......clomit+terot
JJ-t.......................27/n.32.........yk07/07...esikoinen......clomit
Rouva Pikkumyy...30/28-29......yk 2.........1. yhteinen....luget
pilvilinna...............30/28-?........yk10........esikoinen.....clomit+luget
juttis.....................36/??...........yk1..........esikoinen
Rosetta................38/38-48.....yk 9..........esikoinen.....ei vielä mtn.
Tähtisäde.............6/26..........11/07.......esikoinen......clomit+
....................................................................terot+femostanit
Milliäinen..............6/35...........yk??........esikoinen.....clomit+terot
Julietta.................7/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Stella82...............52/30-32......yk 9.........esikoinen.....terot
Nuusku................55/26............yk...........neljäs...........clomit+terot
kaa.....................2/34-36........08/07......esikoinen...ei vielä mtn.
Hani-...................2/??..............11/07......toinen........ei vielä mtn.
ertsi

Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen



Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä
Velvet Kiss, yritys jatkuu syksyllä
Linna, yritys jatkuu syksyllä
Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?..........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7..........toinen............
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009................yk11...esikoinen
[/colour]


[/quote]

 
JJ-t Kiitti päivityksistä ...vaik mulla siinä ei mitään muutoksia tapahdukaan :(
Siis mä en kuolemaksenikaan muista mitä se inssi makso sillon väestöliitossa. Jos mä nyt jotain lukuja heitän ni ehkä joku 30-40e oli se miehen "osuus" eli kun kävi antaas siimahännät ja ne pestiin ja sit joku saman verran tai ehkä himpun enemmän se mun käynti ku ruiskutettiin nesteet sisään. Oikeestaan kaikki noi jutut menee vähän niinku vaan sen lääkärivelotuksen mukaan, eli siis millanen aika sulla on varattu lekurille. Se on ihan sama mitä se sinä aikana tekee eli jutteleeko vaan vai ultraa vai tekee inssiä. Eli ei se nyt älykallista oo. Tietty sit ihan yksilökohtaset lääkkeet siihen päälle...ellei tehä ihan luomukiertoon...ni se kasvattaa pottia.
 
hei! mahtusko mukaan? oon pian 2 v tytön äiti, joka sai alkunsa ihan luomuna ja eka kierrolla,mut nyt olis toinen tilauksessa, terolutia syön nyt ekaa kiertoa ku synnytyksen jälkeen on ollu kierrot mitä sattuu,nytki kp 65 ja vielä olis 3 teroa jäljellä =) kilpirauhaskokeisiin pitäs mennä,vajaatoimintaa vähä epäilevät..
 
JJ-t meillä makso n.250? eli kallista mut mitä sitä ei tekis..

Muisku no en ees tiedä testaanko.. en uskalla, en halua pettyä ja itkeä taas.. saas nähdä.. alaselkää ja alavatsaa on jomotellu.. en sit tiedä.. voi hyvinki olla endostakin johtuvaa..

miiuska84 tervetuloa vaan mukaan :wave: mulla(kin) on kilpirauhasenvajaatoiminta, lääkkeillä hyvin kurissa.. olikohan arvot 1.2 tai jotain..
 
miiuskalle tervetuloo vaan!
suikku Mustakin on hyvä olla optimisti, mut ei sun kyllä toivoos kannata nyt menettää varsinkaan kun tosiaan teil se inssi onnistu ihan putkeen. Se on mustakin enää onnesta kiinni että tuleeko sitä toivottua tulosta kun mahkut on muuten nyt hyvät. Toivotaan parasta! :hug: Mä jo jännäilen täälä sun puolesta!
Tääläpä ei mitään uutta. Ai niin, perskules sain mä yhden raskausajan vaivan juuri eilen takasin...peräpukamat!! :kieh: Mistä hitosta nekin nyt yhtäkkiä ilmesty??!! :(
 
Missäs täälä väki luuraa??? Vissiin muut nauttii kauniista kesälauantaista...toisin ku minä. Typykkä päikkäreillä ja mul on ollut kotihommia tekemättä. Ruoanlaittoo, siivousta ja tyhjensimpä vaatehuoneenkin kun se rupes näyttään yheltä vaateläjältä eikä sisäänkään meinannu enää ovesta päästä. Kyllä löytyy turhaa kamaa vaik kuin, koskahan ehtis kirpparille niiten kanssa? :|
Meil alotettiin viimeyönä unikoulu. On menny niin mahottomaks toi tytyn meininki. Herää jo ennen yhtä ekan kerran, ku ennen söi vaan viiden maissa aamulla ja jatko kiltisti unia. No, eka tunti siinä huudettiin ja sammu sit takas. Parin tunnin päästä uusika, mut loppujen lopuks ihan ok se yö meni. Tosin syötin kyllä viä tytön aamuyöstä, mut laitoin sit takas omaan sänkyyn. Ku alkaa muuten sujuun toi omassa sängyssä nukkuminen niin sit kohta jätän yösyötöki pois. Jospa ne menkatkin siitä sitten intoutus saapuun :D
Jep, nyt takas hommiin...
 
Muutosta on sitten kunnialla selvitty.. =) Nyt on taas aikaa rentoutua! Eilen päästiin jo illalla korkkaan uutta grilliä.. tuli siinä muutama olutkin korkattua :D Pupuille ostettiin uudet ulkoiluaitaukset, tai oikeestaan ne on sellasia lehtikomposti kehikoita, mutta paljo edullisempia kun oikeet kanihäkit.. kevyitä ja käteviä kuitenki! Nojoo, kuvittelin saaneeni ne halvalla mutta tänään ois toisesta kaupasta ostettuna säästetty yht. 20e, grrr! :(

Selkää tää muutto eniten rasitti ja oli rankimpien päivien jälkeen jomotuksiakin, ennen lääkkeen ottoo.. varmaan se endo painaa jotain iskiashermookin siellä. Muutenki on ollu koko kuun enempi mahassa pistelyjä, arkuutta kohdun seudulla ja vihlontaa vasemmalla, mutta ne vissiin johtuu siitä endometrioomasta. Tänään pöntöllä tuli paperiin vähä sellasta kellertävän-hailakan rusehtavaa..:p vaikka jomotuksia ei ookaan nyt muuton jälkeen pahemmin ollu. Tissit on melko kipeet, tai varsinki toinen.. :kieh: eli eiköhän oireet enteile sitä mitä aina ennenkin :/
 
suikku Toivon kyllä hartaasti että ne jomotukset johtus muusta. Kyllä sulla on jännät päivät käsillä. Jaksuja sinne piinailun keskelle! :hug:
mm77 Mä inhoon muuttaa kun se tavaran paljous oikein ahdistaa ja selkä väärällä saa kantaa kamaa. Sit kun luulee et nyt on kaikki pakattu, niin eiköhän jostain kaapista löydy vielä vaikka mitä. Sit toisessa päässä kamat seisoo laatikoissa...ainakin meillä. Muutettiin jo yli 2 vuotta sitten ja vieläkin on yks huone täynnä muuttolaatikoita. Tietty toi remppa hidasti "asettumista", mut kyllä huomaa et aikaa on kulunu kun nytki joskus kun niitä laatikoita penkoo jotain ettiessään ni ihan hämmästyy et "onks mulla tällänenki" :D

Meijän unikoulu meni jo hitusen paremmin viime yönä. Likka söi vasta kuuden jälkeen aamulla. Tätä menoo yösyötöt jää kyllä pian! :)
 
Iltoja kaikille. Reissusta kotiuduttu raskaustestin kanssa. Katsoo nyt milloin uskaltautuu testailemaan.

Nyt on kai menossa kp 24/26-28 ja dpo11 pitäisi se nega varmaan testaja jotta osaisi jättää luget pois. Jokohan aconin 10 näyttäisi huomenna oikeaa tulosta?Tai jos sitä tiistaihin, keskiviikkoon malttaisi odottaa.

Tiputteluvuoto siis pysynyt toistaiseksi poissa. Joten on nyt ainakin oikea lääkitys vaikkei plussaa tulisikaan. Sentäs jotain hyvää tässä.

Suikulla alkaa olla myös jännät päivät edessä. Mustakin hyvältä kuulostaa.


Kaikki taitaa olla vähän odottavalla kannalla täällä. Jospa tämä kesä toisi meille paljon plussia.
 
JJ-t, sullahan on suorastaan ihanteellinen toi kilpirauhasarvo!! :flower: B)
Kumpa mullakin ois laskenu syyskuun kontrolliin mennessä.. :/ aion kyllä ottaa muussa tapauksessa vielä uudelleen puheeks enskäynnillä että eikö vois kuitenkin kokeilla sitä lääkitystä tohonkin...

Mulla oli prog. 43.1 .. eikö sen viitearvot oo jotain 25-60/80 tai jotakin (eri lähteissä eri arvoja).. muistatko varmasti oikein että ois noin korkee? Sanoko lääkäri siitä mitään erikoista?
 

Yhteistyössä