Tervehdys!
Täällä minä tyhmäpää teille vilkuttelen maanantai-aamun ratoksi.
Menin tänään aamulla testaamaan, ja tänään klo 12 tulisi 14 päivää siitä inseminaatiosta.
Negahan se oli, vahvuutena 25 hcg.
Lääkärin määräämä testipäivä on ylihuomenna, eli pp 16.
Masennuin kuitenkin jo sen verran, että jätin lugen aamulla laittamatta.
Nyt sitten lukasin tarkemmin, ja lapsettomuustohtori sanoikin näin:
" Tavallinen virtsanäytteestä tehtävä raskaustesti näyttää positiivista jo oletettuina kuukautisten poisjäämispäivänä. Sitten on tapauksia, joissa hedelmöitys ja alkion kiinnittyminen on tapahtunut muutama päivä myöhemmin, jolloin raskaustesti ei vielä ole positiivinen. Eli jos kuukautisia ei ole tullut ja testi negatiivinen, kannattaa se toistaa vielä muutaman päivän kuluttua. Pidetään peukut pystyssä!"
Noh. Sit aloin latomaan tähän miun toivon kipinöitä.
- Kerroinkin että kiinnittymiskivut tulivat vasta 9 päivää hedelmöittymisestä, jos ne nyt niitä oli.
- Täti alkaisi mulla normaalisti aikaisintaan huomenna, kun kierto on sen 30-32.
Eli ehkä tässä sitten on vielä vähän toivoa, mutta kaiken varuiksi nappasin tampoonin mukaan tuonne laukkuun. Tätikivut ovat alkaneet toissapäivänä, ja rinnat ovat öisin niin kipeät, että se valvottaa n. 3 tuntia yössä. Se ei oo mulle ihan normaalia, mutta voi johtua lugeistakin...
rusina: Otatpas sinä lunkistiteidän yrittämisen! Voi opeta mullekin toi!
Piglet: Olen tosi pahoillani! :hug: Mie oon varma että viimeistään hoidot tuo teille just sen oikean vauvan, ja sit ette vois kuvitellakaan toista vauvaa siihen tilalle... Kerro jos voidaan jotenkin piristää sua täältä käsin?
Evenstar! Ai, siementilaus kestää!
No sitten ei auta kyllä hoppuilla.
Mutta hieno juttu, sulla aika sama hoito edessä kun mulla.
Muisku: Vai loppu tissiruokinta? Oliko tytön päätös vai äipän? Eiköhän ne kierrot siitä normalisoidu pian, hieno juttu! Tulee teidän tytsystä sit isosisko! :heart:
Tytylle rentouttavaa lomaa ja tsemppiä anoppilaan! Uskon, että tuo on tärkeä askel teidän suhteelle! :heart: Kerro sit kuulumisia kun ehdit.
Lumi: eikö vieläkään tätiä? tsemppistä paljon clomikiertoon!
-Bee