Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Tervehdys!

Täällä minä tyhmäpää teille vilkuttelen maanantai-aamun ratoksi.
Menin tänään aamulla testaamaan, ja tänään klo 12 tulisi 14 päivää siitä inseminaatiosta.
Negahan se oli, vahvuutena 25 hcg.
Lääkärin määräämä testipäivä on ylihuomenna, eli pp 16.
Masennuin kuitenkin jo sen verran, että jätin lugen aamulla laittamatta.
Nyt sitten lukasin tarkemmin, ja lapsettomuustohtori sanoikin näin:
" Tavallinen virtsanäytteestä tehtävä raskaustesti näyttää positiivista jo oletettuina kuukautisten poisjäämispäivänä. Sitten on tapauksia, joissa hedelmöitys ja alkion kiinnittyminen on tapahtunut muutama päivä myöhemmin, jolloin raskaustesti ei vielä ole positiivinen. Eli jos kuukautisia ei ole tullut ja testi negatiivinen, kannattaa se toistaa vielä muutaman päivän kuluttua. Pidetään peukut pystyssä!"
Noh. Sit aloin latomaan tähän miun toivon kipinöitä.
- Kerroinkin että kiinnittymiskivut tulivat vasta 9 päivää hedelmöittymisestä, jos ne nyt niitä oli.
- Täti alkaisi mulla normaalisti aikaisintaan huomenna, kun kierto on sen 30-32.

Eli ehkä tässä sitten on vielä vähän toivoa, mutta kaiken varuiksi nappasin tampoonin mukaan tuonne laukkuun. Tätikivut ovat alkaneet toissapäivänä, ja rinnat ovat öisin niin kipeät, että se valvottaa n. 3 tuntia yössä. Se ei oo mulle ihan normaalia, mutta voi johtua lugeistakin...

rusina: Otatpas sinä lunkistiteidän yrittämisen! Voi opeta mullekin toi! :D

Piglet: Olen tosi pahoillani! :hug: Mie oon varma että viimeistään hoidot tuo teille just sen oikean vauvan, ja sit ette vois kuvitellakaan toista vauvaa siihen tilalle... Kerro jos voidaan jotenkin piristää sua täältä käsin?

Evenstar! Ai, siementilaus kestää! :D No sitten ei auta kyllä hoppuilla. ;) Mutta hieno juttu, sulla aika sama hoito edessä kun mulla.

Muisku: Vai loppu tissiruokinta? Oliko tytön päätös vai äipän? Eiköhän ne kierrot siitä normalisoidu pian, hieno juttu! Tulee teidän tytsystä sit isosisko! :heart:

Tytylle rentouttavaa lomaa ja tsemppiä anoppilaan! Uskon, että tuo on tärkeä askel teidän suhteelle! :heart: Kerro sit kuulumisia kun ehdit.

Lumi: eikö vieläkään tätiä? tsemppistä paljon clomikiertoon!

-Bee
 


Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna

Tanjusha82.....48/30...........yk 10..........kolmas..........clomit+t erot
Milliäinen.........39/35.............yk ?..........esikoinen.......aridimex
stellina.............36/?..............yk13.........esikko...........clomit
Evenstar.........31/43-46......yk1/09....esikoinen..........metut
Rouva B..........29/?................yk5(tjot3v)..esikoinen.....puregon.
Velvet Kiss......28/30-33........yk11........esikoinen.......terot+clomit
nalleperhe......28/26-30.........yk7...........toinen..............terot
Hulda Tilda......27/?............yk14.........kolmas............clomit
Lumi-..............27/27.............yk9..........esikoinen.........terot+metut
moore.............27/30............yk2...........kolmas............terot+clomit
huhtityttö.......24/28..........yk23............esikko.............ei vielä mitn.
pilvilinna..........21/28-?........yk 12........esikoinen.........clomit+luget
rusina85..........18/?..............yk5............esikko.............terot+clomit
gilmore..........17/30-32.......6/07..........esikko..............ei vielä mitn.
titonia.............14/??.............yk13......esikoinen........clomit +terot
Rosetta...........14/34-?...........yk 13........esikoinen.........ei vielä mtn.
Pantalaimon....14/??...........yk14.........esikoinen.........clomit
Hemuli1981.....9/28-38.........yk5..............?................clomit+terot(ei vielä käytössä )
Muisku78...........8/?............yk2.........toinen.......ei vielä mitn.
tyty86.............5/30-34.........yk8..........esikoinen..........ei vielä mtn.
Äitee73...........5/?.................yk9..........kakkonen........terot
Piglet..............4/29.............yk11..........esikoinen........terot
mama-84........2/28.............yk 24.........toinen............ei vielä mtn
piksu...............?..................yk16........esikko..............ei vielä mitn


Taustalla
Tähtisäde
[/color]

MIA = Missing In Action
Julietta.............112/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Milo.................98/34...........yk 6........esikoinen.....clomit
suikku.............88/29-32.......yk 13........esikoinen.......clomit+terot
juttis...............81/30-38.......yk 3..........esikoinen.......terot
Jennyli.............73/30.............?....................?yk............



Haamuilijat:


Plussanneet:

Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa
Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............27.3.2009.................?..........esikoinen
Hani-...............1.4.2009................yk 9.........toinen
JJ-t..................10.4.2009.............07/07......esikoinen
Pikkumyy.........?..............................?...........ensimmäinen yhteinen
Solina83..........20.4.2008.............yk 15.......kolmas
Laala...............24.4.2009.............yk 2........esikoineN
Emili................?............................yk9...............?
Aurora72........?............................yk5...1.yhteinen
 
Mama-84 pahoittelut tädistä. :hug:

).( Täällä on ovisplussa bongattuna. Varsinaista ovista odottelisin tälle tai huomiselle, joten kierto taitaa tällä kertaa olla 32 päivän luokkaa. Kiva että kierrot ovat edes hieman lyhyempiä nyt, sillon ennen kun oli noin 35-36 päivän kiertoja oli gynen tuomiona "ovulaatiota ei todennäköisesti tapahdu". No, en nyt tuosta tiedä, kyllähän pitkilläkin kierroilla voi ovuloida, mutta onhan se tietty mukavampi olla nyt edes vähän lähempänä sitä Kultaista Kiertoa, 28 päivää...

Hauskaa alkuviikkoa kaikille!
 
Joo eli siis meillä pienii mutkii matkassa..miehellä hajos autosta öljypöhja pari pv sitte :eek: se oli metällä ja siihen tuli painauma ja se falskaa nytten..mies ei päässy rovaniemee kauemmas ku öljyvalo jo huus ja auto kitisi..saa nähä saako se sen korjattuu tänää..eli meillä lähtö vähän viivästyy :/ ei oikee ois rahaa korjuuttaa ku huomen vasta tilipäivä. Kissoille on kuitenkii hankittu hoitopaikka kissahoitolasta ja huomen päiväl viiää rokotuksee..huomen ois tarkotus lähtee lappii jos saan miehen ja auton ehjänä eka takas :D
Täällä alkaa täti lähtee pikkuhiljaa..ja haluttaa niin maan perkuleesti..oon ollu jo 3viikkoo ilman seksii :eek: kääk!
Rouva B ei vielä kirvestä kaivoon, ootellaan nyt ne muutama päivä, itekkin aina toivon loppuun saakka tärppii, nii pitkää on toivoo ku menkkoja ei näy ja siltikkii voi olla viel toivoo :D Toivotaa et viiko pääst ku tuun lukee tei kuulumisii ni siul ta sais lukee plussa uutisia :wave:
Gilmore Nyt vaan mies äkkiä makkarii ja simpat sotatantereelle ;) !!
mama :hug: voimahali, se on aina masentavaa ku menkat alkaa..kaikki toiveet ropisee kovaa ja korkeelta. Kummasti sitä saa aina lisää voimaa kerättyy muutaman päivän sisässä..uuteen kiertoon paremmalla onnella..niin täälläkin, ei luovuteta vaikka helppoo ei oo..suomalaiset naiset on tehty kestämään..vai mitä siskot =) !
 
Moikka apua tarvitsevat vauvakuumeiset!!!
Olen lukenut viestejänne taustalla, ja ollut kaikkien kanssa hengessä mukana. Olen myös yrittänyt olla itse olla vastailematta, jotta en jäisi niin pahasti koukkuun kuin kuukausi sitten :hug:

Tyty86 Kiitos kun olet päivitellyt listaa. Sitä on tosi kiva seurata. Toivottavasti pääsette pian lähtemään lomalle!

Evenstar Olet tehnyt hienon ratkaisun ja toivon todella, että kun pääset ensi vuoden puolelle varsinaisesti toimeen, niin heti alkaisi jotain tapahtumaan!

Piglet Halauksia ja voimia :hug:

Tähtisade Muistan sinut aina ihan ensimmäisestä viestistäni täällä koko Kaksplus-palstalta ja on tosi kiva lukea kuulumisiasi! Tsemppiä sinne yrityksiin ja uusiin töihin ja uskotaan että me molemmat ollaan raskaana vuoden loppuun mennessä! =)



ON: Mun viimeinen viimeistä edellinen kierto sitten venyi ja venyi ja niinpä sain Terolutit aloittamaan mun kuukautiset. Niinhän sitten kävikin ja sen jälkeen aloitin kp 3-7 Clomihexalit 2 tabl./pvä. Kontrolliultra oli kaksi kertaakin, kun ensimmäisellä kerralla se oli "liian" aikaisin. Hyvin on kuitenkin clomit näyttäneen vaikuttavan. Folleja (2 tosi isoa) on ja limakalvokin on tarpeeksi paksu. Ovisplussan sain kp 18, ja sen yritimme käyttää hyväksi. Mies on jo käynyt simppatestissä ja hänellä pitäisi olla kaikki kunnossa. Kierto venyy mulla siis näillä näkymin ainakin 30-33, joten mulle voi päivittää kp 28/30-33. Mitään tuntemuksia ei oikein ole ollut, paitsi että rinnat ovat ihan sikakipeet (ei oikein meinaa mahallaan pystyä nukkua), mutta toisaalta Clomit (4. kierto meneillään) tekee mun rinnat aina tosi aroiksi. Että näin! Toiveet on (taas) korkealla, mutta kuumeilu ei ole ihan niin vakava kuin viimeksi. Ja jos muuten nyt ei tärppää, niin ensi kerralla kokeillaan 1. inseminaatiota!!!!

Mukavaa viikkoa siskot!

[/b] Rouva B Mä uskon vielä...++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Moi!!!
Eiku sängyn jousia testailemaan gilmore...
mamalle jaksamista ja jospa tyty se korjaaja sais sen auton kuntoon..
Rouva B, ei tämä ole kovin lunkisti ottamista kun joka päivä sitä silti salaa myhäilyttää ja toivoo kun kummankaan ystävät/perhe ei tiedä mitään meidän projektista. Ja laskeskelen päiviä sinne 14 dpo mutta ajattelin silti testata vkolla 42 mutta uteliaisuus saattaa jo voittaa silloin 41 viikonloppuna :LOL: ...
Kovasti yritän hommaa keksiä pariksi viikoksi, käyn huomenna yliopistolla, torstaina mennään mökille ja pe ja la on työvuorot sit su vois lähtee metälle ja ensi viikko on vielä tyhjää...
Jospa rouva b se olis kuitenki tärpänny, sormet ja varpaat pystyyn vielä!
 
Moi kaikille!
Mahtuisikohan yksi uusi kuumeilija mukaan.... =)
Meillä kihlatun kanssa yritystä takana jo vuos ja 4kk eikä vieläkään mitään..toivo rupeaa jo hiipumaan... :(
Nytpä siis kysyisin neuvoa että mistä ja miten lähdetään hakemaan apua tähän vauvayritykseen..? ollaan mietitty että jotain täytyy jo ruveta tekemään....
Kiitos kaikille avusta..
 
Piksu: Oletko ajatellut mennä tutkimuksiin yksityiselle vai julkiselle puolelle =). Jos meet yksityiselle puolelle niin sitten vaan soitat ja varaat ajan gynelle. Julkiselle jos oot menossa niin voit varata suoraan ajan lääkärille tai sitten soitat neuvolaan perhesuunnittelu puolelle, mie soitin sinne ensin. Terveyskeskuksessa otettiin papa ja klamydiatestit+ultra ja laitettiin lähete lapsettomuuspolille ja jo viikko läheteen laiton jälkeen tuli kutsu. Lapsettomuuspolille kutsua voi tosin joissakin kaupungeissa joutua odottamaan useamman kuukauden. Meilläkin tutkimukset vasta alussa, simppanäyte viedään tällä viikolla tutkittavaksi.
 
Kiitos kaikille kauniista sanoista. :hug: kaikille. =)
Olo on taasen vähän parempi. Huomenna menossa verikokeisiin ja sitten vaan jäädään odottelemaan sairaalaan meno aamua. Nyt suunnittelen isännälle ylläriä. Täyttää torstaina pyöreitä. Aikomus leipoa sydämen mallinen täytekakku, ostaa pullo kuohuvaa laittaa lempiruokaa ja mulla on sellainen hieno partylite köynnös johon laitan kynttilät palamaan. Tämä sitten odottaa herraa kun kotiutuu 23.30. =) :heart:
 
Piru soikoon :headwall:
Meillä lähtö senku venyy :kieh: alan olee jo ärsyyntyny! Mies sai eilen illal vasta sen auton öljypohjan vaihettuu ja on ajamassa tänne sieltä jänghältä..Eli ilmeisesti päässää lähtee vasta huomenna..ja koko huominen päivä menee ajaessa.. :/ eli ei jää ku muutama päivä olla lapissa..hitto että pännii,olin suunnitellu et ollaan koko viikko mut paskan marjat,homma menikii tällee.. :kieh: Tekis miel jättää koko lapin reissu välii ja lähtee omii sukulaisii..ja vaikka v.lopux juhlimaa..no joo..oon typerä,tottakai lähetää lappiin mutta inhottaa sikanaa ku oon oottanu tätä reissuu jo nii pitkää ja se vaan venyy ja venyy.. :(
 
Täällä alkaa ovista pukata lähipäivänä, luultavasti torstaina tulee ovisplussa testiin limoista päätellen =). Vaihdettiin sperma analyysi aika ens viikon perjantaille, kun miehelle joku työpalaveri sattui samaan aikaan tällä viikolla ja oviskin ois jäänyt vähän huonolle hyödyntämiselle, vaikka en mie kyllä enää luomuplussaan jaksa uskoa :/ .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rosetta:
Kierrot on mukavasti lyhentynyt helokkikapseleiden aloittamisen jälkeen =). 5-10 päivää lyhempiä kiertoja kuin aikaisemmin on ollut nää kolme helokki kiertoa.
Mulla on ollu vaan 4-6 päivää lyhyempiä helokkien kanssa, mutta lyhyempiä kuitenkin. Kiva että sullakin toimii!
 
Tervetuloa piksu messiin! :wave: Rosetta taiskin sulle kertoo mitä kandee nyt ekaks tehä, eli puhelin kauniiseen käteen vaan.
tyty No ompa kakka juttu!! :( Toivottavasti nyt ees huomenna sit pääsette matkaan ja reissu menee kivasti. Elä nyt stressaa turhaan kun ei tollasille asioille voi mitään vaik ketuttaahan ne, mut kun kerran on lomaa niin sehän on pääasia.

Siis mä en taas tiä tästä omasta navastani!!! Mitähän mieltä te oisitte mun kierrosta.... siis mullahan on tota tuhrua vaan tullu nyt, sellasta ruskeeta jä pieniä hyytymiäkin välillä, olin jo aatellu et on loppumaan päin, mut sit eilen kp8 olikin yllättäen runsain tuhrupäivä ja vuoto oli välillä jopa melki punasta, mut ei siis vieläkään voi musta verrata ihan normi-menkkoihin. Tänään kp9 on myös ollut hivenen enemmän tuhrua kun alkupäivinä. Ei mulla ikinä oo tällasta ollu ennen. Siis ovuloinu en ja siks kai tuhru, mut ennen se on aina kestäny ehkä jotain 4 päivää :eek: En mie tiiä!!
Ens maanantaina on se gyne kun katotaan onko kysta hävinny. Ehkä siä näkyy jotain et missä vaihees oikeesti mun kierto on.
 
Äkkiä kommentoin sen verran, että täällä nyt kp 28 eikä tätiä näy. Tajusin vasta töissä että nyt mennään jo näissä kp:ssä =) Terojen kanssa kierto ollut sen 27 päivää ja heti näkyy kun ei niitä nyt syönytkään. Jotenkin tuntuu että tässä voi nyt kestää ennenkuin täti tulee kylään (oma veikkaus että kp 35-40), mutta pitää nyt malttaa odotella.. Mitään raskausepäilyjä ei kyllä ole!
 
Lumi- Mullakin oli ennen aina terojen kanssa kierto 27pvää, nyt kuitenkin muutamana viime kuukautena venynyt 29 asti ja vissiin nyt asettunut sinne. Toivottavasti sulla oisi asiat toisin ja salamatkustaja masussa. :)
Aamulla olin siellä verikokeissa ja käsi on vieläkin kipeä. En ole tohtinut ottaa edes laastaria vieläkään pois.
 
RouvaB eläpäs vielä lannistu, jospa teit tosiaan testin vähän liian aikaisin... Peukut pystyssä että seuraava testaus toisi toisenlaisen tuloksen :hug:

Mama-84 minulta myös pahoittelut tädistä :hug:

Tyty toivottavasti reissu itsessään on mahtava kun lähdön kanssa takkuaa

Lumi silloin saattaa tulla yllätyksiä kun niitä ei osaa odottaa, jospa täti ei tällä kertaa tulekaan vaan saat tehdä positiivisen testin... Peukut pystyssä!

ON: Kp 29 ja tätiä ei näy... en tiedä miten terot muokkaavat meikäläisen kiertoa kun viime kierrossa (joka siis 1 terokierto) tuhruttelu alkoi jo samana pvänä ku piti ottaa vika tero ja menkat itessään kp28... Väkisinkin sitä alkaa aatteleen kaikenlaista ja toiveet herää... tuntuu ettei enää muuta osaa aatellakaan kuin että mitäs jos... ei saisi ajatella, tiedän sen paremmin ku hyvin koska alas tullaan taas haaveiluista rytinällä... Menkkajomotuksia on päivittäin, mutten tiedä kuinka pitkäksi kierto venyy, yritän varautua tädin tuloon...
 


Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna

Tanjusha82.....50/30...........yk 10..........kolmas..........clomit+t erot
stellina.............38/?..............yk13.........esikko...........clomit
Evenstar.........33/43-46......yk1/09....esikoinen..........metut
Rouva B..........31/?................yk5(tjot3v)..esikoinen.....puregon.
Velvet Kiss......30/30-33........yk11........esikoinen.......terot+clomit
nalleperhe......30/26-30.........yk7...........toinen..............terot
Hulda Tilda......29/?............yk14.........kolmas............clomit
Lumi-..............29/27.............yk9..........esikoinen.........terot+metut
moore.............29/30............yk2...........kolmas............terot+clomit
huhtityttö.......26/28..........yk23............esikko.............ei vielä mitn.
pilvilinna..........23/28-?........yk 12........esikoinen.........clomit+luget
rusina85..........20/?..............yk5............esikko.............terot+clomit
gilmore..........19/30-32.......6/07..........esikko..............ei vielä mitn.
titonia.............16/??.............yk13......esikoinen........clomit +terot
Rosetta...........16/34-?...........yk 13........esikoinen.........ei vielä mtn.
Pantalaimon....15/??...........yk14.........esikoinen.........clomit
Hemuli1981.....11/28-38.........yk5..............?................clomit+terot(ei vielä käytössä )
Muisku78.........10/?..............yk2.........toinen.......ei vielä mitn.
tyty86.............7/30-34.........yk8..........esikoinen..........ei vielä mtn.
Äitee73...........7/?.................yk9..........kakkonen........terot
Piglet..............6/29.............yk11..........esikoinen........terot
mama-84........4/28.............yk 24.........toinen............ei vielä mtn
piksu...............?..................yk16........esikko..............ei vielä mitn


Taustalla
Tähtisäde
[/color]

MIA = Missing In Action
Julietta.............114/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Milo.................100/34...........yk 6........esikoinen.....clomit
suikku.............90/29-32.......yk 13........esikoinen.......clomit+terot
juttis...............83/30-38.......yk 3..........esikoinen.......terot
Jennyli.............75/30.............?....................?yk............



Haamuilijat:


Plussanneet:

Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa
Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............27.3.2009.................?..........esikoinen
Hani-...............1.4.2009................yk 9.........toinen
JJ-t..................10.4.2009.............07/07......esikoinen
Pikkumyy.........?..............................?...........ensimmäinen yhteinen
Solina83..........20.4.2008.............yk 15.......kolmas
Laala...............24.4.2009.............yk 2........esikoineN
Emili................?............................yk9...............?
Aurora72........?............................yk5...1.yhteinen
 
En ole oikein kärryillä, että kuinka moni teistä käy tuolla Odotuksen odottajissa, mutta kertaanpa tähän vielä oman navan. Eli maanantain ultrassa ei yhtään tarpeeksi suurta follia. Tilanne on täysin identtinen viime kiertoon, eli jotain toivoa toki vielä on myöhäisestä oviksesta. Se vaan ei kauheasti ensi viikolla lohduta, kun mies on 500 km:n päässä kertausharjoituksissa. :'( Kaiken lisäksi mulla on jokin tulehdus päällä, itse epäilen clue-soluja, sillä hiivalääke ei tehonnut. Lähetin epätoivoissani sähköpostia gynelle, joka vastasi melkein saman tien, että soittaa mulle reseptin apteekkiin! Ei siis tarvitse käydä edes labrassa. Mikä ihana lääkäri! :heart: Noh, ehkä en ihan vielä kirvestä heitä kaivoon, vaan katson mitä perjantain uusi ultra sanoo. Tosin en tiedä mitä tämä antibioottikuuri tarkoittaa, saadaanko edes yrittää, mutta en jaksa nyt murehtia sitä...

Ai niin, ja mulle voisi korjata tuohon listaan, että kp 15.
 
Huomenta!

ON: Kp 30. Huonoa oloa pukkaa, oksensin eilen aamupäivällä ja tänään heti aamusta iski huono olo taas. Tekisi niin mieli herätellä toivoa, mutta typeräähän se olisi!! :ashamed: Meillä on vielä ollut lähipiirissä vatsatautia, joten siinä mielessä ihan turha ajatella tätä miksikään oireeksi. (Etenkin kun tiedän sen ettei ovista ole ollut, niin eihän tässä mitään mahkujakaan ole!) Mutta, jos jostain kätköistä löydän testin niin teen sen sitten kuitenkin "varmuuden vuoksi" tänään :LOL:

Rouva B Oletko testannut vielä uudestaan?? Entäs nalleperhe? Pidän täällä peukkuja pystyssä! =)

Muisku Onpas sulla pitkää tuhruttelua! :eek: Mulla on kyllä itellä käynyt joskus vuosia sitten niin, että tuli joku vuotohäiriö ja tuhruttelua/vuotoa kesti kolme viikkoa ja vasta lääkkeillä se sitten loppui.

Piksu Tervetuloa mukaan! :wave:

Pantalaimon Minäkin mietin, että tehokas lääkäri sinulla =)
 

Yhteistyössä