Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Heissan.
Mulla kp 4/28-38 yk:5

Menkat alkokin sit kp26?!! ja neljä päivää olen vuotanut kuin seula... aarghh.
Olen pitänyt pientä palsta taukoilua, kun mentiin tossa naimisiin ja oltiin pienellä häämatkalla. :heart: Ja nyt sit päästään kunnolla tosi toimiin, kun ei enään ole noita stressi tekijöistä...
 
:eek: Täällä kummastelen omaa oloani, jatkuvasti väsyttää, eilen 10h yöunet, alkuillasta 2.5h päikkärit. Viime yönä 9.5h yöunet ja 16.45 nukahdin sänkyyn, tosin vaan puolen tunnin päikyt.
Välillä huimaa ja lämpö tasan 37, ei kuitenkaan kuumeinen olo. :eek:
laiskana kopioin itseäni.
 


Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna

gilmore..........45/30-32.......yk15...........esikko..............ei vielä mitn.
Tanjusha82.....44/30...........yk 10..........kolmas..........clomit+t erot
Milliäinen.........35/35.............yk ?..........esikoinen.......aridimex
stellina.............32/?..............yk13.........esikko...........clomit
Piglet..............28/29.............yk10..........esikoinen........terot
Evenstar.........27/43-46......yk1/09....esikoinen..........metut
Rouva B..........25/?................yk5(tjot3v)..esikoinen.....puregon.
Velvet Kiss......24/30............yk11........esikoinen.......terot+clomit
mama-84........24/28.............yk 23.........toinen............ei vielä mtn
nalleperhe......24/26-30.........yk7...........toinen..............terot
Hulda Tilda......23/?............yk14.........kolmas............clomit
Lumi-..............23/27.............yk9..........esikoinen.........terot+metut
moore.............23/30............yk2...........kolmas............terot+clomit
huhtityttö.......20/28..........yk23............esikko.............ei vielä mitn.
pilvilinna..........17/28-?........yk 12........esikoinen.........clomit+luget
rusina85..........14/?..............yk5............esikko.............terot+clomit
titonia.............10/??.............yk13......esikoinen........clomit +terot
Rosetta...........10/34-?...........yk 13........esikoinen.........ei vielä mtn.
Pantalaimon....10/??...........yk14.........esikoinen.........clomit
Hemuli1981.....5/28-38.........yk5..............?................clomit+terot(ei vielä käytössä )
tyty86.............1/30-35.........yk8..........esikoinen..........ei vielä mtn.
Äitee73...........1/?.................yk9..........kakkonen........terot


Imettävä kuumeilija:
Muisku78...........4/?............yk2.........toinen.......ei vielä mitn.
Taustalla
Tähtisäde


MIA = Missing In Action
Julietta.............108/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Milo.................94/34...........yk 6........esikoinen.....clomit
suikku.............84/29-32.......yk 13........esikoinen.......clomit+terot
juttis...............77/30-38.......yk 3..........esikoinen.......terot
Jennyli.............69/30.............?....................?yk............



Haamuilijat:


Plussanneet:

Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa
Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............27.3.2009.................?..........esikoinen
Hani-...............1.4.2009................yk 9.........toinen
JJ-t..................10.4.2009.............07/07......esikoinen
Pikkumyy.........?..............................?...........ensimmäinen yhteinen
Solina83..........20.4.2008.............yk 15.......kolmas
Laala...............24.4.2009.............yk 2........esikoineN
Emili................?............................yk9...............?
Aurora72........?............................yk5...1.yhteinen
 
Hemulille onnea naimisiinmenon johdosta!! :flower:

Piglet: kuullostat ihan minulta.. mieskin välillä jo todennu, ettei aina voi väsyttää. Kyllä mun mielestäni voi ja voisinki nukkua vaan, oiski ihanaa saada nukkua vaikka kokonainen vuorokausi putkeen, aah!!!

En oo ite kirjotellu ikuisuuksiin tänne.. oon yrittäny kovasti unohtaa koko vauvaprojektii ja ootellu vaan et aika kuuluu. Nyt on 2 viikkoa aikaa enää siihen ku oon menossa laparoskopiaan (ja mahdolliseen avoleikkaukseen).. kieltämättä ruvennu jo hiukan ressaamaan...!!
 
:( Tässä omaa surkeata napaa :( Onneksi on sentään yksi ihana pikkuinen kotona. Eli Kp on sitten 1 tänään. Tuli taas etuajassa tämäkin, kierron pituus taisi siis olla 24 pv tällä kertaa. Masentavaa tiputtelua on ollut jo yli viikon ja taas yritin uskoa, että voihan se olla vaikka kiinnitymistä... Terot taitaa olla mulle hyödytön, jo 4 kk niitäkin popsittu.

tyty: todella p***a tilanne. Vaikea sanoa mitää tsemppaavaa, kun ei oikein usko nyt juuri itse mihinkään. Hyvää lomaa kuitenkin!

hemulille onnea! häät on aina ihana juttu.

mama: toivottavasti selviät skopialla ja/tai ainakin mahdollisimman pienellä avoleikkauksella! Toipuminen skopiasta on yleensä nopeata! Mulle on tehty molemmat ja niistä kyllä selviytyy (ihme kyllä)! Kovasti tsemppiä koitoksiin :hug:
 
Piglet d :) b :whistle:
Äitee Noin mäkin aattelen...onpa ainakin yksi ihana päivänsäde piristämässä. Tsemppiä sinne uuteen kiertoon, me mennäänkin aikas samoissa sitten, itel kp4.

Miun menkat ei yltyny ollenkaan kunnon vuodoks. Siis ei kirkasta veristä vuotoa ollenkaan vaan tota ruskeaa tuhruttelua. Itekin vähän mietin että ovatko nämä nyt sit menkat ollenkaan, mut kai nää on. Nyt tuhrukin hiipumassa.
Mites Rouva B ???
 
Hemulille onnittelut! :flower:

Äitee73 ja Muisku78 Samanlaisia ajatuksia täälläkin siitä et onneksi on jo yksi pikkuinen päivänsäde kotona, siitä olen äärimmäisen onnellinen! Suurin osa tästä joukosta haaveilee esikoisesta ja silloin on varmasti pelkoja siitä että mitäs jos ei koskaan saakaan omaa nyyttiä... Itellä ainakin oli ennen esikoista epätoivoa siitä jos ei koskaan pääse äidiksi...

ON: Lämmöt olleet edelleen siinä 37 paikkeilla, mutta en usko sen mitään tarkoittavan (hulluuksissani salaa tietysti toivon). Maha on kyllä menkkamaisen turvoksissa ja menkkakipuja on päivittäin enemmän tai vähemmän... Viime kierrossa täti kurvasi paikalle tuhrun merkeissä ennen ku viimenen tero oli popsittu että on täs edistytty sen verran ettei täti oo vielä tullu vaikka tänään otin viimesen teron... No täti varmasti tulee täs parin pvän sisään ni siihen loppuu ku seinään päähän estelyistä huolimatta pyrkivät ajatukset et mitäs jos kumminki ois onnannu...
 
Anteeksi taukoilu ja omanapaisuus.

Olen siis ollut nyt saikulla, kun sattui pieni työtapaturma.
Könkkäsin muutaman päivän sit kyynärsauvoilla.
Sitten oon ollu akupunktiokoulutuksessa ja tehnyt näitä 7-21 päiviä, niin en ole ehtinyt täällä pyörähtää.
Ja nyt kun ehdin pikaisesti, en millään ehdi lukemaan mitä kaikkea täällä on tapahtunut.
Lupaan perehtyä jokaisen tilanteeseen niin pian kuin suinkin.

Itsellä siis kp 26, yhdestoista päivä inseminaatiosta.
Mikäli joku kiinnittyminen olisi tapahtunut, olisi se ollut 9 päivää inssistä, kun kohtua "kiristeli".
Verta ei kuitenkaan tullut.

Muuten oireita ei ole ollut, muuta kun vähän tissihommaa mikä voi johtua näistä hormoneistakin, nää Lugetkin on nyt ekaa kertaa käytössä, enkä tiedä mitä se miun kropassa aiheuttaa.
Tänä aamuna oli vähän tätimaista tuntemusta, mikä olisi kyllä uusi oire, koska tätihän tulee vasta kun kp:t paukkuu jo yli 30.
Flunssan kun just sairasti, niin en pidä tätä nenän tukkeutumistakaan minään merkkinä.
Yöhikoilukin(ja iltapalelu) nekin johtunee lugeista/flunssasta.

Muuten ei tänne kuulu mitään kummempaa. Vielä viikko noita 7-21 päiviä, sit palaa työrytmi normaaliin (7-16) ja saan levätä vähän iltasin.

Tyty: Ihanaa kun miusta kyselit! Ja pahoittelut siun vale-haamusta. On tuohon joku syy löydyttävä, ja ammattitaitoinen gyne tietäs heti yhdeltä seisomalta niksit tuohon. Tuo on hyvin yleistäkin vielä! Vaikkapa lugeja tukemaan kiinnittymistä pari päivää oviksen jälkeen terojen sijasta vois olla hyvä' ratkasu näin maallikkotumpulan mielestä. Mut gyne varmasti tietäs paremmin! Ja yksityiselle pääsis millon vain, vaikka heti, jos on vaan rahaa...

Muiskukin kyseli :heart: Hyvä ettätuli ne menkantapaiset, niin pääset sit yrittämään kunnolla. Kyllä mie nuo laskisin menkoiks, eihän niitte ihan samanlaiset ja normaalit kuulu heti ollakaan! Minkäspituiseksi siun kierto nyt venyikään, vai oliko nää ekat sit synnytyksen jälkeen?

Evenstar: Ettekö te siis vielä yritä? Miksi yk:t vasta ensi vuonna? tervetuloa vielä, mullakin inssi tehtynä ja monirakkulaiset on täälläkin, ei kuitenkaan PCOS.

Rosetta: Ohoh! Mistä päin maata noin nopea palvelu? :eek: ONNEKSI OLKOON! :flower:

-Bee
 
Huomenta!

Hemuli Onneksi olkoon! :flower:

Tyty Tosi harmillinen tuo sinun juttu. Olen käynyt täällä kyllä lukemassa teidän kuulumisia ja sinun kohdalla ajattelin, että nyt taisi tärpätä, mutta ei :(

Mama-84 Tsemppiä laparoskopiaan! Hyvin se varmasti menee =)

Äitee ja Muisku pahoittelut tädistä!

nalleperhe Toivotaan että tällä kertaa olisikin tärpännyt! =)

Rouva B Sinullapas on pitkiä päiviä! :eek: Oireitahan sulla onkin paljon, mutta ymmärrän kyllä että aina ei uskalla toivoa mitään (ja kun nuo lääkkeetkin voi niitä oireita aiheuttaa). Kovasti kuitenkin toivon, että myös sinun kohdallasi olisi tärpännyt =)

ON: Täällä ei ole tapahtunut mitään. Ainoa mitä voi tehdä on odottaa menkkojen alkamista, kun ovista ei selkeästikään ollut ja toisaalta puuhailutkin on jäänyt todellakin vain pariin kertaan tässä kierrossa.. Mutta ehkä se tekee ihan hyvää pieni taukoilu välillä, jaksaa sitten panostaa enemmän ensi kiertoon kun saadaan ne clomit avuksi.
 
Tähtisäde
Moikka pitkästä aikaa!

Minä olen totaalisesti vieroittanut itseni palstalta pariksi kuukaudeksi. En ole edes kurkannut kenenkään muiden uutisia. Välillä vaan olen käynyt katsomassa onko plussanneiden listaan tullut uusia nimiä. Onnea plussanneille ja muille toivotan kärsivällisyyttä.

ON: Minä olen tässä välissä tykittänyt itseeni rajattoman määrän Menopuria ja pääsin lopulta Pregnylinkin pistämään, vaikka follit olivat aika pieniä. Ilmeisesti ovis kuitenkin saatiin tapahtumaan, kun kerran täti tuli kylään siitä parin viikon päästä. Sitten söinkin taas yhden kuukauden kuurin Femostonia ja nyt on kp 4 ja tänään aloitan Menopurit taas uudelleen isommalla annoksella. Ensi torstaina pitäisi sitten mennä taas ultraan. Sellaista täällä, mieli on ihan hyvä ja luottavainen. Aloitin juuri uuden työnkin, joten nyt on vähän sellainen fiilis, että periaatteessa olisin aika nolo työntekijä, jos tulisin heti raskaaksi. Mutta ei tässä nyt enää parane odotellakaan, ei tässä iässä ja tällä hormonitoiminnalla!

Lueskelen teidän juttuja pikkuhiljaa, jotta pääsen taas perille kaikkien tilanteesta! Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Onnea Hemuli!! :flower:
Harmin paikka tyty ettei vielä onnistunut..
ON sen verran että eilen taisin saada ovistikkuun plussan :) ja sitä käytettiin jo eilen hyväksi, ja jatkunee tänään ja varmaan vielä huomennaki... Tänään viiva jäi jo haaleammaksi, mutta suht tumma vrt. alkuviikon viivoihin. Jonkun verran tänään on nipistellyt toista puolta alavatsaa, että jospa se siitä.
Terot taidan aloittaa vasta huomenna eli päivän ohjeen mukaan myöhässä (kp16). Jospa sitä parin viikon päästä jännäis toista testiä ja sais edes sellaisen haamun siihen.....
No joo minä lähden osta-pois-päiville prismaan.
 
Rouva B Vitsit mitä päiviä säkin teet nyt!! :eek: Toisaalta varmaan kiva niin ei pääse liikaa ajatteleen tota inssin tulosta. Mul ainakin aikoinaan oli ne inssin jälkeiset 2vko ihan tuskaa. Mie todella pidän nyt peukut pystyssä et kohta se plussa pärähtäs siihen tikkuun. Niin mikä päivä sie nyt testaat???
rusina Onnee oviksesta!! Ja ihan vissiin hyvä alottaa vasta huomenna ne terot. Siullekin peukut et ovis ois nyt kunnolla hyödynnetty! ;)

Lumi- Jaksuja odottamiseen! Mie huomaan kans et jos sitä ovista ei ala löytyyn (niinku yleensä) niin mä heitän ihan hanskat tiskiin ja sit ei muutenkaan kiinnosta mitkään petipuuhat ollenkaan. Toivotaan pikaista tädin saapumista!

).( Ei mitään kerrottavaa. Tietty kun kp5 vasta. Mie kyllä jo nyt alotin donnailun kun jotenkin vieläkin hämään noi menkan tapaiset et mitenköhän tää kierto nyt oikeesti menee, mut kai ne sit tosiaan oli ne menkat niinku rouva B:kin tuumaili ja siitä siis alotin uuden kierron laskemisen. Yöksi pitäs töihin lähtee :( Hitto mie viime yön manasin töis et oisko sittenkin pitäny jäädä vähän hoitovapaalle viä. Siis työt ihan ok ja kivaa vaihtelua tosiaan, mut siä on niin tulehtunu ilmapiiri ja kaikki haukkuu toisiaan. Aattelin et meen ens viikolla sanoon pomolle et eikö asialle vois tehä jotain kun oli tosiaan ikävä palata sen takia. Ja nyt kun on ollu pois vuoden niin huomaa sen asian ehkä erilailla ja todellakin sielä on niin kiree tunnelma välillä että!!
Mut meenpä tästä laittaan kahvin poriseen. Mukavaa viikonloppua!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva B:
Evenstar: Ettekö te siis vielä yritä? Miksi yk:t vasta ensi vuonna? tervetuloa vielä, mullakin inssi tehtynä ja monirakkulaiset on täälläkin, ei kuitenkaan PCOS.
Tuota tuota, kun täällä ei ole mitään "meitä" vaan ainoastaan minä... :saint: Siksipä miun yk:t alkaa vasta sitten, kun simppoja on saatavana. Elo-syyskuun vaihteessa Väestöliiton lääkäri puhui noin puolen vuoden jonosta. Myöhemmin lääkäri tarkensi tilannetta sen verran, että ensi vuoden puolelle asti se joka tapauksessa menee.
 


Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna

Tanjusha82.....46/30...........yk 10..........kolmas..........clomit+t erot
Milliäinen.........37/35.............yk ?..........esikoinen.......aridimex
stellina.............34/?..............yk13.........esikko...........clomit
Evenstar.........29/43-46......yk1/09....esikoinen..........metut
Rouva B..........27/?................yk5(tjot3v)..esikoinen.....puregon.
Velvet Kiss......26/30............yk11........esikoinen.......terot+clomit
mama-84........26/28.............yk 23.........toinen............ei vielä mtn
nalleperhe......26/26-30.........yk7...........toinen..............terot
Hulda Tilda......25/?............yk14.........kolmas............clomit
Lumi-..............25/27.............yk9..........esikoinen.........terot+metut
moore.............25/30............yk2...........kolmas............terot+clomit
huhtityttö.......22/28..........yk23............esikko.............ei vielä mitn.
pilvilinna..........19/28-?........yk 12........esikoinen.........clomit+luget
rusina85..........16/?..............yk5............esikko.............terot+clomit
gilmore..........15/30-32.......6/07..........esikko..............ei vielä mitn.
titonia.............12/??.............yk13......esikoinen........clomit +terot
Rosetta...........12/34-?...........yk 13........esikoinen.........ei vielä mtn.
Pantalaimon....12/??...........yk14.........esikoinen.........clomit
Hemuli1981.....7/28-38.........yk5..............?................clomit+terot(ei vielä käytössä )
Muisku78...........6/?............yk2.........toinen.......ei vielä mitn.
tyty86.............3/30-35.........yk8..........esikoinen..........ei vielä mtn.
Äitee73...........3/?.................yk9..........kakkonen........terot
Piglet..............2/29.............yk11..........esikoinen........terot


Taustalla
Tähtisäde
[/color]

MIA = Missing In Action
Julietta.............110/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Milo.................96/34...........yk 6........esikoinen.....clomit
suikku.............86/29-32.......yk 13........esikoinen.......clomit+terot
juttis...............79/30-38.......yk 3..........esikoinen.......terot
Jennyli.............71/30.............?....................?yk............



Haamuilijat:


Plussanneet:

Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa
Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............27.3.2009.................?..........esikoinen
Hani-...............1.4.2009................yk 9.........toinen
JJ-t..................10.4.2009.............07/07......esikoinen
Pikkumyy.........?..............................?...........ensimmäinen yhteinen
Solina83..........20.4.2008.............yk 15.......kolmas
Laala...............24.4.2009.............yk 2........esikoineN
Emili................?............................yk9...............?
Aurora72........?............................yk5...1.yhteinen
 
Elikkäs nyt päivittelen vikaa kertaa mein pinoo vähään aikaan..eli jos joku viittii päivitellä ettei ihan putoo kaikki kp:t laskuista.. =)
Täällä siis alko tänään LOMA LOMA JEE B) :D !!9pv lomaa..ens viiko tiistain tarkotus olis lähtee ajelee lappiin anoppilaan..mies tulee takas lapista joko tänää tai huomen :heart: vihdoin! Täällä on täti ollu parina päivänä niin ärhäkkä ettei särkylääkkeetkää oo helpottanu oloo. Nyt kuitenkin ok olo. Ja elämä voittaa fiilis..olin tosi rikki ku menkat alko,nyt alkaa helpottaa taas. Oon nii tyytyväinen et pääsen pois täältä ja lomailee..tekee hyvää..Eli jään ensviikol palstatauolle..en aijo lomalla käydä koneel. Joten jos joku tätä pinoo päivittelis ni olis mukava juttu.
Evenstar enpä minäkän oo tajunnu et oletkin yksin hoitoihin menossa,anteeksi jos utelen, mutta miten olet päätynyt yksin hankkii lapsen?En kysele mitenkään pahalla,vaan ihan mielenkiinnolla =) miulle niin uusi juttu että voi yksinkin lapsen hankkii..toisaalta ei yhtään huono vaihtoehto jos oma elämä sellainen, ettei sitä oikeeta oo löytyny kumppaniksi.
Rouva b mukava kuulla kuulumisias.. =) ja HUHU miten pitkä päivää teet,osaa olla rankkaa!Noi siu oireet on just kaks piippuset kute itekkii jo sanoit,hyvin voi johtuu tärpistä tai sitte vaan sivuoireista, toivotaan että ensimmäisestä :heart:
tähtisäde laitoin siun kp:t näkyvii,haluukko takas pinoon vai pysykkö taustalla?Toivotaan et ultrakuulumiset olis hyvii ja folli olis kasvanu =) !
muisku ootko missä duunissa kun noin huono ilmapiiri?Oon ollu mones paikkaa duunissa missä porukalla välit tulehtunu ja siel on tosi raskasta olla duunissa.
rusina hienoo et sait ovikse bongattuu..nyt vaan paljon seksii ja peukut pystyy ;) !
piglet :hug: tosi kurjuus..luulin et nyt teillä saattas tärppi ollakkii käyny.Toivotaan et verikokeissa jotai selviis, et onko arvot hyvät vai huonot. Toivotaan et hyvät!
Lumi toivotaan et ens kierros olis teilläkii paremmat mahkut jos rupeet niit clomeja popsimaa.. =)
 
Heip, minulta on tainnut jäädä yksi päivitys väliin, nyt on menossa kp 15 ja ovista odotellaan. Ja näköjään joku ehti sen 6/07:nkin muutta yk 15, ei ole ihan niin paljon kun minulla on ollut niitä haamullisia megakiertoja. Eli yk 12 "vasta".

Pigletille :hug: , kuulosti jo niin lupaavalta.

Tytylle myös :hug: , nuo haamuviivat on hermoja raastavia, kun niistä ei ikinä tiedä...
 
Siis mie oon ihan unotanu ilmottaa et minä en oo enää imettävä kuumeilija! :eek: :)
Eli viime viikonloppuna likka otti viimeset imut :D ja toivottavasti nyt kierrot alkaa palautuun normaaleiks...tai mikä mulla nyt sit on normaalia, ei mulla oo ikinä viä ollu säännöllistä kiertoo, mut siis jospa tuo yks raskaus ois vähän tasannu mun hormonivuoristorataa.
tyty Hyvää lomaa sitten vaan! Tuli kyllä hyvään saumaan, pääset tuuletteleen aivojas viä kun saat vaihtaa maisemaa hetkeks.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:
Evenstar enpä minäkän oo tajunnu et oletkin yksin hoitoihin menossa,anteeksi jos utelen, mutta miten olet päätynyt yksin hankkii lapsen?En kysele mitenkään pahalla,vaan ihan mielenkiinnolla =) miulle niin uusi juttu että voi yksinkin lapsen hankkii..toisaalta ei yhtään huono vaihtoehto jos oma elämä sellainen, ettei sitä oikeeta oo löytyny kumppaniksi.
Tyty, eipä tuo mitään, en mie sitä mitenkään hirmu suureen ääneen täällä ole julistanut. :saint: Mutta jos joku on sattunut vilkaisemaan miun profiilia, niin kyllä sen on ehkä siitä voinut päätellä, että vierailen aika usein tuolla yksinäisten naisten pinossa. ;)

Ja miten mie päädyin tähän ratkaisuun, no lähinnä siksi, että kumppania ei vaan ole löytynyt ja ikää alkaa olla jo ihan riittävästi. Elämän suurin rakkaus voi kävellä vastaan vaikka vielä viisikymppisenä, mutta lasten saaminen on mahdollista vain tiettyyn ikään asti. Jos siis haluaa äidiksi, asialle on tehtävä jotain silloin kun sille vielä voi tehdä jotain. Lisäksi miulla on tosiaan PCOS, joten tarvitsisin hyvin suurella todennäköisyydellä hedelmöityshoitoja joka tapauksessa, vaikka olisin parisuhteessakin.
 
Kiitos kaikille lohdutuksista :hug: .
Eilinen ilta ja tää päivä oon ollut aika itkuinen, tosissaan jos nyt oisin ollut raskaana niin sattumoisin olisi tullut tasan sama la kun pian vuosi sitten menetetyllä pikkuisella. Ja se juuri on itketyttänyt, että viime vuonna tähän aikaan olin raskaana. Nyt se vaan ei tunnu onnistuvan ilman väkevämpää apua. Ens kuun lopulla ehkä oon hoitojen jatkon suhteen viisaampi.
 
MOI!
Pigletille jaksamisia paljon...
Evenstarille paljon peukkuja pystyyn ensi vuoden hoitoihin ja jospa se se oikea joskus kävelee vastaan.
Tytylle valtavan rentouttavaa lomaa anoppilaan!! Siellä on varmasti mahtava ruska nyt kun täs vähän etelämmässäki on oikein värikäs..
ON: perjantaina sitten oli ovis (torstaina ovistikussa plussa) ja sen tunsi... Pari tuntia oli aika kipee olo alavatsassa ja vihlaisu tois puoleisesti. Sit se helpotti mutta pieni pakotus jäi sille vihlaisu puolelle vielä useammaksi tunniksi.. Eilen ei sitte enää jaksettukaan pupuilla (piiiiiitkä päivä pihalla vei voimat), eipä siitä varmaan enää olisi hyötyä ollutkaan vuorokausi oviksen jälkeen. Eilen illalla aloitin sit terotkin ja nyt koitetaan olla laskematta tunteja sinne parin viikon päähän... Pitää keksiä paljon tekemistä, enkä heti 14 dpo ajatellu edes testata paha mieli tulee jos kemiallisen löytää...
No tämä on vasta eka clomi+tero kierto ja ovis kuitenki saatu aikaiseksi joten en huolestu vielä jos se ei heti tärppää..
 
Olipas hyviä laulajia tänään idolsissa! =)
Nyt pitäs tästä nukkuun mennä kun aamulla aikanen herätys.
Mut piti viä tänne tulla kurkkaan...
Evenstar Oikein paljon onnea toivottelen valitsemallesi tielle! :) Toivotaan että se sinulle tarkoitettu puoliskokin kohta löytyisi :heart:
rusinalle peukut on pystyssä että tärppi kävisi. Kiva että kuitenkin ajattelet noin että maailma ei kaadu jos se nyt ei viä onnaakaan. Nyt vaan kaikkee puuhasteltavaa että kaks viikkoo kiitään nopeeta.
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
 

Yhteistyössä